The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Предупреждение за Volvo S/V 40 бензинови двигатели

#1
Колеги това го намерих в английски форум и темата е стикната като важна цитирам ви го, но който разбира добре английския може да ни го преведе:
In the last 6 weeks i have seen 2 engines wrecked by the lower radiator hose leaking coolant .
The cause is the hose clip around the lower radiator hose on the radiator end , the clip goes rusty and breaks , the pressure in the system ( 20 + psi ) will then blow the hose off and your coolant is gone in a matter of a couple of seconds . If this happens on the motorway which is more likely due to the higher rpm and hence pressure , you barely have time to pull over and stop before any damage occurs .
I would advise anybody with a S/V40 4 cylinder petrol engine to check their lower radiator hose clips / Best fit a new one anyway , a better quality stainless steel one as fitted as standard on the Swedish cars .... get a top hose clip for say a S60 T5 or something ...

This is not only applicable to older 1997 cars but ALL of them , one of the cars i saw was a 2003 .....
So it seems we have a nasty problem developing here
Check those hose clips .......

а линка към сайта е следния: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=59430">http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=59430</a><!-- m -->
Reply

#2
Колеги това го намерих в английски форум и темата е стикната като важна цитирам ви го, но който разбира добре английския може да ни го преведе:
In the last 6 weeks i have seen 2 engines wrecked by the lower radiator hose leaking coolant .
The cause is the hose clip around the lower radiator hose on the radiator end , the clip goes rusty and breaks , the pressure in the system ( 20 + psi ) will then blow the hose off and your coolant is gone in a matter of a couple of seconds . If this happens on the motorway which is more likely due to the higher rpm and hence pressure , you barely have time to pull over and stop before any damage occurs .
I would advise anybody with a S/V40 4 cylinder petrol engine to check their lower radiator hose clips / Best fit a new one anyway , a better quality stainless steel one as fitted as standard on the Swedish cars .... get a top hose clip for say a S60 T5 or something ...

This is not only applicable to older 1997 cars but ALL of them , one of the cars i saw was a 2003 .....
So it seems we have a nasty problem developing here
Check those hose clips .......

а линка към сайта е следния: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=59430">http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=59430</a><!-- m -->
Reply

#3
Поради остаряване и ръждясване на щипката на долния маркуч на радиатора тя се чупи и охлаждащата течност която достига налягане 1.4+ бара изчезва за няколко секунди. Щетите за двигателя можете да си ги представите.
Волво S40 2.0Т 160Hp
Не е важно колко коня има под капака, а какво магаре стои зад волана.
Reply

#4
Поради остаряване и ръждясване на щипката на долния маркуч на радиатора тя се чупи и охлаждащата течност която достига налягане 1.4+ бара изчезва за няколко секунди. Щетите за двигателя можете да си ги представите.
Волво S40 2.0Т 160Hp
Не е важно колко коня има под капака, а какво магаре стои зад волана.
Reply

#5
vmilev Wrote:Поради остаряване и ръждясване на щипката на долния маркуч на радиатора тя се чупи и охлаждащата течност която достига налягане 1.4+ бара изчезва за няколко секунди. Щетите за двигателя можете да си ги представите.


Мерси за превода Big Grin
Reply

#6
vmilev Wrote:Поради остаряване и ръждясване на щипката на долния маркуч на радиатора тя се чупи и охлаждащата течност която достига налягане 1.4+ бара изчезва за няколко секунди. Щетите за двигателя можете да си ги представите.


Мерси за превода Big Grin
Reply

#7
Много благодарности на колегата за инфото :notworthy: , при първа възможност ще видя какво е състоянието на нещата при мен Smile
Reply

#8
Много благодарности на колегата за инфото :notworthy: , при първа възможност ще видя какво е състоянието на нещата при мен Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)