11-09-2009, 03:01 PM
Очаквам с интерес развитието на темата. alute:
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Малко туРинг и от мен (V40)
|
11-10-2009, 06:31 AM
А, забравил съм да сложа последната селениика по екстериора: диодните габаритчета Иначе по въпроса с охлаждането на входящия въздух, вчера ми вкараха една идея. По принцип при изпарение на течност се отнема топлина (неведнъж е ставало дума за обледенени карбуратори ), та се разтърсих из нета и намерих системи, които впръскват вода в колектора (там пише че се използвало при тубо мотори...ама то общо взето единствената разлика е температурата на въздуха, при тях е по-голяма). И така понеже не ми се експериментира с вода (още не ми е време за основен ремонт + ремонт на глава) смятам да опитам с нещо, което все пак гори по-лесно. Едно приятелче прави подобни опити със спирт и като за начало има осезаем ефект, дори на принципа проба-грешка. Сега ще се мисли сериозната система, под налягане, с резервоарче и др екстри ...Та май това ще следващото предизвикателство
11-10-2009, 06:48 AM
Колега LeecH, по повод спирт вместо вода е добре още отсега да правиш много, ама наистина много снимки на колата си, че после да имаш нещо за спомен от нея. Нямам никакво намерение да се заяждам или да спирам ентусиазма ти, дори напротив-свалям ти шапка за това, което правиш. Само се замисли обаче за охлаждането с т.н. "водна инжекция", която се ползва само при най-натоварените състезателни турбо двигатели/на планинско Шипка миналия уикенд такава ползваше единствено Коцето Щерев на Субару Импреза/. Ако беше удачно щяха вместо вода да ползват спирт. Ефект от спирта ще има, ама ми се струва, че трябва да караш винаги близо до колегите на Тони от Русе.Това е лично мнение, не те ангажирам с него. Успех в туРинговането :wink:
\\// (()) ||_ \\// (()) S60 D5 185+к.с. М66.
11-10-2009, 07:05 AM
По принцип за спомен си пазя топките от споростния лист и воланите (снимките са електронен формат и може да им се случи всичко)! Ами то системата се пробва на друга кола (малко по евтина, поне откъм части) . Идеята не е да се налива някаква течност с литри в колектора, а смо лееееекинко да се пулверизира. Пак казвам, че за момента другата кола няма проблеми...но все пак не се знае...
11-10-2009, 08:07 AM
Пак казвам-не се заяждам, просто и на мен ще ми е гадно такава добре изглеждаща и туРингована кола да стане недай си Боже зян :evil: .
Отново ти пожелавам успех!!!!!!!
\\// (()) ||_ \\// (()) S60 D5 185+к.с. М66.
11-10-2009, 08:46 AM
Знам че не се заяждаш ! Радвам се ти харесва, какво се получава , ама на колицата и трябва едно сериозно боядисване, за да изглежда добре. В момента цялата е драна и нагъната, къде от мой изпълнения, къде от нечии други :minigun:
04-04-2010, 07:56 PM
Времето се позатопли, следователно трябва да се поработи по колата решил съм да се занимая малко с окачването. Не си спомням, дали съм писал за дистанционните фланци (пък и не ми се чете...), но до скоро имах фланци за разширяване на следата на 4-те колела, по 8мм. Сега махнах предните, защото предстои да се клъцнат на 5мм, за да може да се базира джантата по централен отвор (както си трябва) и да няма биене. Ще махна задните фланци с цел да направя разликата в ширината на следите по-голяма. Друго нещо, което съм запланувал е да направя разпънката между предните макферсони регулируема, т.е. да мога да я натегна хубаво. След това (или междувременно, зависи как се развият нещата), ще си направя или пригодя полиуретанови тампончета за задните биалети (в момента и 4-те са цъфнали като майска роза, през април а са на година и половина ) и евентуално за стабилизиращата щанга, която от своя страна искам да сменя. Моята е 13мм...най-меката, а аз искам 15 или 16мм (та ако някой има такава и иска по мека, да свирка нещо бартерче ), но смяната зависи от това дали ще намеря втора употреба или колко пари ще ми обявят за нова. Тампоните ще се наложи да се правят, защото за тази кола не се произвеждат такива, 2 седмици се ровя в нета и пращам запитвания до фирмите..и нищо (ако някой знае, че се продават да си каже ). Другото, което съм замислил е реглаж на окачваненто, да се направи като на спортния модел, който има малко по голям (в отрицателна стойност) камбър на задните колела.
Като цяло идеята е да втвърдя малко задницата и да стабилизирам предницата, с което на тИория ще спечеля по-добър респонс при завъртане на волана и ще неутрализирам до някъде недозавиването...пък на практика знае ли човек :roll:
04-04-2010, 11:13 PM
Стефчо,
тампоните на задните биелети на всички волва S/V40 са такива. Не са те виновни. Само така си изглеждат. Ако ти трябват, обади се. Не си спомням кога, но бях накупил 10-на комплекта от тях. ...... И реглажа на "задницата ти" - можем да .... помогнем де.
04-05-2010, 07:00 AM
BOCK GT1 Wrote:Стефчо, За тампоните...все още се надявам да сложа полиуретанови (чакам отговор от една фирма, която произвежда такива пластмаси), та за тях ще съм благодарен, ако ми дадеш някакви размери, че мойте трудно ще ги измеря . За реглажа, ще е при вас, защото знам че ще стане Ама то трябва и на предницата, че малко я привличат канавките Ще е хубаво, ако може да се регулира и камбъра на предницата, гледам че на спортното окачване е между - 0,16-0,33 градуса, докато моят е 0. Обаче ако не може (което най-вероятно е така), трябва да се правят камбър плейтове, с което начинание не ми се занимава, пък не знам до колко ще ми позволи оригиналната пружина. Честно казано, никога не съм се заглеждал от долната страна на ботушите
04-05-2010, 05:42 PM
Колега като смени фаровете смени ли и мигачите ?
Иначе колата изглежда много добре :wink: И аз сега се занимавам малко с моита кошница
340gle ,1988,1.7,80hp-минало
850,1992,B5252F,2.5i,20v,170hp-минало V40 ,1997,B4204S,2.0i,16v,140hp-минало S40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-минало C70,1999,B5234T3,2.3 Turbo,240hp-настояще V40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-настояще |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |