Posts: 4
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2008
Reputation:
0
Здравейте, колеги.
Имам проблем със скоростомера на Волво 940, 91 година. При запален автомобил стрелката отскача нагоре от моментното показание на скоростомера без очевидна причина и без значение дали автомобила е в движение или не. Т.е. получава се така, че примерно карам с 40 км/ч и стрелката изведнъж подскача до 80 км/ч, след което пак пада на 40 и това става в рамките на 1-2 секунди примерно. Прегледах 2 подобни теми, но там хората се оплакваха от това, че е спрял да им работи километража, който измерва изминати километри. Прочетох и че скоростта се взима от някакъв датчик. Интересува ме дали някой се е сблъсквал с подобен проблем и дали трябва да търся причината в датчика или в куплунга, който влиза в таблото?
И още един страничен и може би малко глупав въпрос - как да разбера дали колата има ABS, защото по принцип не мисля, че има, но като свалях кората под кормилото видях празен цокъл за бушон, а в някакво ръководство прочетох, че на това място трябвало да се намира бушона за ABS-а и се чудя дали това не е той?
Posts: 4
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2008
Reputation:
0
Здравейте, колеги.
Имам проблем със скоростомера на Волво 940, 91 година. При запален автомобил стрелката отскача нагоре от моментното показание на скоростомера без очевидна причина и без значение дали автомобила е в движение или не. Т.е. получава се така, че примерно карам с 40 км/ч и стрелката изведнъж подскача до 80 км/ч, след което пак пада на 40 и това става в рамките на 1-2 секунди примерно. Прегледах 2 подобни теми, но там хората се оплакваха от това, че е спрял да им работи километража, който измерва изминати километри. Прочетох и че скоростта се взима от някакъв датчик. Интересува ме дали някой се е сблъсквал с подобен проблем и дали трябва да търся причината в датчика или в куплунга, който влиза в таблото?
И още един страничен и може би малко глупав въпрос - как да разбера дали колата има ABS, защото по принцип не мисля, че има, но като свалях кората под кормилото видях празен цокъл за бушон, а в някакво ръководство прочетох, че на това място трябвало да се намира бушона за ABS-а и се чудя дали това не е той?
Posts: 769
Threads: 42
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2008
Reputation:
0
MAD Butcher Wrote:...
И още един страничен и може би малко глупав въпрос - как да разбера дали колата има ABS, защото по принцип не мисля, че има, но като свалях кората под кормилото видях празен цокъл за бушон, а в някакво ръководство прочетох, че на това място трябвало да се намира бушона за ABS-а и се чудя дали това не е той?
Ако имаш в двигателния отсек едно масивно изцяло метално квадратно нещо с хидравлични тръбички
влизащи в него това е АБС-а.
Posts: 769
Threads: 42
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2008
Reputation:
0
MAD Butcher Wrote:...
И още един страничен и може би малко глупав въпрос - как да разбера дали колата има ABS, защото по принцип не мисля, че има, но като свалях кората под кормилото видях празен цокъл за бушон, а в някакво ръководство прочетох, че на това място трябвало да се намира бушона за ABS-а и се чудя дали това не е той?
Ако имаш в двигателния отсек едно масивно изцяло метално квадратно нещо с хидравлични тръбички
влизащи в него това е АБС-а.
Posts: 769
Threads: 42
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2008
Reputation:
0
Виж прикачените файлове, дано ти помогнат да намериш проблема...
Posts: 769
Threads: 42
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2008
Reputation:
0
Posts: 4
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2008
Reputation:
0
Колега, мерси много за информацията - надявам се да няма разлика в 960 и 940, защото видях, че това, което си ми качил е за 960. Искаше ми се да те попитам от къде си ги набарал тези PDF-и, защото аз имам някаква версия на Vadis, обаче всички графики вътре са доста размазани и едвам се разчитат? Мерси още веднъж.
Posts: 4
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2008
Reputation:
0
Колега, мерси много за информацията - надявам се да няма разлика в 960 и 940, защото видях, че това, което си ми качил е за 960. Искаше ми се да те попитам от къде си ги набарал тези PDF-и, защото аз имам някаква версия на Vadis, обаче всички графики вътре са доста размазани и едвам се разчитат? Мерси още веднъж.
Posts: 769
Threads: 42
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2008
Reputation:
0
Ами вадиса който имам е 2005, а ги изкарвам в PDF с това: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.bullzip.com/products/pdf/info.php">http://www.bullzip.com/products/pdf/info.php</a><!-- m -->
Това е PDF принтер, който вместо да печата на реално утройство създава PDF файлове.
Доста полезно нещо както се оказа.
За разликите - сигурно има но не вярвам да са значителни.
Posts: 769
Threads: 42
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2008
Reputation:
0
Ами вадиса който имам е 2005, а ги изкарвам в PDF с това: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.bullzip.com/products/pdf/info.php">http://www.bullzip.com/products/pdf/info.php</a><!-- m -->
Това е PDF принтер, който вместо да печата на реално утройство създава PDF файлове.
Доста полезно нещо както се оказа.
За разликите - сигурно има но не вярвам да са значителни.
|