The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VOLVO S40 T4 200 кс. 2001 model

#1
Здравейте,
Видях този форум и страшно много му се накефих. Радвам се че има хора които имат желание да помогнат и да дадат своето мнение. И аз имам няколко въпроса. Имам Волво S40 Т4 2001 модел които е 200 кс двигателя. Нямам никакви проблеми с него когато говорим за вървене. Проблема ми е че имах лек инцедент в предния десен калник и ми излезе въздушната възглавница само на седалката които е. На кормилото и този на тавана не се подадоха. От тогава ми свети червена лампа която посочва че въздушните възглавници имат повреда. Не че нещо ме притеснява ама много ме дразни. Как мога да я изключа или да изчистя тази грешка от компютъра, без да се налга да сменям седалката защото знаете че нова струва майка си и баща си а пък е трудно да намеря същият цвят тапицерия.
Другия ми въпрос е някой да е слагал газово на подобен двигател ? Някъде чух че имало някакви нови газови които са специално за инжекцион. Има ли такова нещо ? и добре ли ще е от гледна точка на двигател (живота) да се сложи газово. Какво ще ме посъветвате ?

Благодаря ви.
Жоро
Reply

#2
Първо - да те поздравя с добре дошъл
второ - да ти напомня, че писането на кирилица тук е задължително
трето - имаш уникален автомобил - може да ни го покажеш и ние да му се порадваме малко

по темата:

Тапицерията на S/V40ките се сваля. На ципове е. Относно еърбега - няма логика да се отвори само един - значи нещо не е било вред. Най-добре я заведи при мото-пфое да ти нулират компа и да махнат датчика при тази въздушна възглавница за да не дава грешни данни. За газ - Сашо ще ти обясни всичко ясно и точно. Алтернатива има и то много добра, но съответно струва не малко.
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Image: garagephp.jpg]
Reply

#3
Hi,
Благодаря за гостоприемството. Надявам се че от мото пфое няма да искат да ми оправят въздушните възглавници за да ми занулят компютъра. В такъв случай ще си я оставя да свети. Ммм моите седалки не са на цип ами се сваля много трудно тапицерията направо се нанизва като кобур отгоре и се дужи на някакви щипки отзад .. знам го това защото ми я сваляха за да ми зашият дупката която ми отвори въздушната възглавница Wink)). Доколкото за алтернативния вариант парите не са от голямо значение .. дават се на един път все пак .. Wink

Поздрави
Reply

#4
Добре дошъл и от мен адаш.
Като гледам доста се заформяме с това име - и догодина май ще има голям купон на гергьов ден!
п.п.пда качиш снимки на колата в "гараж" темата - най горе.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#5
С 2-те ръце съм за догодина за купона ... а пак и защо да 4акаме да доиде другия Гергиьов ден ? Wink) Качих малко снимки на колата в гараж.

Сашоооо,
чакам те като нова година да ми кажеш с каква газова ще тича тази кола, да ми кажеш каде има оторизиран сервез и добри майстори да ми я сложат и да ми кажеш колко пари да си приготвя + твойта почерпка Wink)))
Reply

#6
Той скоро едвали ще се появи. През това време се порови из форума и попрочети това-онова за газовите уредби.

Ето като за начало:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=47">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=47</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=315">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=315</a><!-- m -->

Там четеш мненията - Сашо е с ник sasho_s40 (интересно съвпадение а?).

Когато се появи - ще ти разясни пак всичко от начало. Той обича да повтаря мненията си (както и аз по темата за двигателите на S40).

П.П. Георги - бях ти писал лично съобщение, но снимките в гаража отговарят на въпросът ми. Колата ти щеше да е най-перфектната ако не беше унищожена с този десен волан... как може заради няколко нации да стават такива гаври - похабен автомобил още от самото му създаване. Да не говорим, че по този начин държат едни цени за нов автомобил в "обратните" страни и други в нормалните. Доколкото знам в Англия са по-евтини, но германец няма да си я купи от там защото е неизползваема в Германия...
като съм започнал темата - две от най-тежките катастрофи на околовръстното са станали заради камиони с обратни волани. Купени на безценица, фирмите ги ползват, а инцидентите (и двата) стават поради никаква видимост. Едната катастрофа е била касапница направо, защото тираджия не забелязва голф 4ка, който изпреварва въпросният камион. В следващият момент голфа е засечен и влиза доста брутално в насрещното движение. Ако нямаше тъпите измишльотини на тъпите англичани нямаше баща и дъщеря да загинат на място... сигурно тази както и другата катастрофа, за която знам не са единствените породени от този нелеп фактор!
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Image: garagephp.jpg]
Reply

#7
прав си до някъде за волана. Но мисля 4е тези катастрофи не стават само заради волана, а затова 4е пови4ето в БГ се правят на големи шофьори или просто искат да се изхвърлят пред някои приятел колко върви колата им. Така ако мислиш с главата си ще си спестиш доста неприятности .. поне аз така си мисля. А и аз вече съм свикнал с обратния волан и не ми прави голямо впечатление.

Жоро
Reply

#8
Georgi Wrote:Здравейте,
Видях този форум и страшно много му се накефих. Радвам се че има хора които имат желание да помогнат и да дадат своето мнение. И аз имам няколко въпроса. Имам Волво S40 Т4 2001 модел които е 200 кс двигателя. Нямам никакви проблеми с него когато говорим за вървене. Проблема ми е че имах лек инцедент в предния десен калник и ми излезе въздушната възглавница само на седалката които е. На кормилото и този на тавана не се подадоха. От тогава ми свети червена лампа която посочва че въздушните възглавници имат повреда. Не че нещо ме притеснява ама много ме дразни. Как мога да я изключа или да изчистя тази грешка от компютъра, без да се налга да сменям седалката защото знаете че нова струва майка си и баща си а пък е трудно да намеря същият цвят тапицерия.
Другия ми въпрос е някой да е слагал газово на подобен двигател ? Някъде чух че имало някакви нови газови които са специално за инжекцион. Има ли такова нещо ? и добре ли ще е от гледна точка на двигател (живота) да се сложи газово. Какво ще ме посъветвате ?

Благодаря ви.
Жоро
Добре дошъл и от мен!
По темата:
Еър-бега трябва да се възстанови, затова ти свети лампата. Не е грешка в компютъра. Просто след отваряне на въздушна възглавница редът е да отидеш в оторизирания сервиз (разбирай Мото-Пфое) и да ти я напълнят. Друг е въпросът дали ще го правиш, но според мен от такива работи не трябва да се пести.


Съмоан:
Има логика да се отвори само единият еър-бег.
Когато датчиците отчетат, че ударът е от едната страна (примерно) системата решава да не отваря всичките възглавници, защото както Жоро каза, после пълненето струва майка си и баща си.
1999 VOLVO S40 1.8 GDI 125p.s.
Reply

#9
Може и да греша но мисля, че не беше толкова скъп еърбега. Най-добре провери. Въртят ми се няквио цифри в главата от сорта на 80 евро.
Докарай колта на срещата да направим една гонка Big Grin
Reply

#10
VolvoFan Wrote:Може и да греша но мисля, че не беше толкова скъп еърбега. Най-добре провери. Въртят ми се няквио цифри в главата от сорта на 80 евро.
Докарай колта на срещата да направим една гонка Big Grin

Пиропатронът до колкото знам е 600 лева. Отделно самият чаршаф струва майка си и баща си.
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Image: garagephp.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)