The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Липса на мощност

#1
Пуснато на: Пон Юни 05, 2006 9:26 Заглавие: Мощност

--------------------------------------------------------------------------------

Колеги, иде реч за следното :
Автомобила е volvo v40 2.0 140 к.с., но нещо не се усещат тези кончета. Няма мощност при ниските обороти т.е. колата е осезаемо 'мудна' когато трябва да набере скорост. Диагностика е правена няколко пъти при различни сервизи, но нищо... Преди 4 месеца и монтирах газова уредба ( газов инжектор ) ... , но уви все същото си е положението. Понякога има моменти на 'просветление', които за съжаление са твърде кратки. От показанията на бордовия комп. прави впечатление, че тогава и моментния разход пада и то осезаемо.
Ако някой може да даде някакъв съвет ще съм много благодарен !!!

Успех на всички !
Reply

#2
m_palechko Wrote:Пуснато на: Пон Юни 05, 2006 9:26 Заглавие: Мощност

Абсолютно същата кола имам(вж снимката в гаража ми) Мисля, че имах същия проблем до 31 май, когато срещу 40лв си купих горивен филтър и смених разбира се.За изминалите 5 дни, мога да ти кажа, че има ОСЕЗАЕМА разлика .Все още не съм засекъл разхода как е след смяната на въпросния филтър, но и това ще стане до края на седмицата в градски условия и с климатик.

Успех на всички !
Reply

#3
Подобно явление имах и аз - нещо нямаше добра мощ, като набира се мъчеше, само на много високи обороти си вървеше.
При проверка на възд. филтър се оказа че е запрашен доста - а скоро го чистих - изчистих го пак и се оправи мощността.

п.п. - явно трябва да го сменям на 6-7хил. км - много бързо ми се запрашва. а като го погледнеш е почти чист. като го удариш бая прах дига.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#4
Проблеми с мощността могат да съзададът въздушният филтър, както каза Ефри, зацапани свещи - лошо запалване и непълно изгаряне на сместта, оттам и КПД-то много пада, за целта ги извади като не забравиш преди това да продухаш с компресор боклуците и ги почисти с памучно парцалче, при мен имаше осезаемо подобрение, ако отдавна не си ги сменял направо ги смени. Ако "проблясъците" идват по време на извънградско каране или след него може и от това да е, тогава не се налага постоянно компа да обогатява допълнително горивната смес и нагара се поизчиства. Лично съм го изпитал. Провери си кабелите и дистрибуторната капачка(ако имаш такава де) ,погледни куплунзите им как са, при мен бяха много мръсни и окислени, ефекта е по слаба искра и пак като скапани свещи, ако са зле ги почисти с клечка за уши,натопена в разреден оцет/разредена лимонена киселина/разреден кислол и промий добре със 95% спирт и продухай с компресора докато изсъхнат добре.
Ако имаш дистрибуторна капачка и нея виж, често се окисляват местата на свръзка и ефекта знаеш какъв е.
Случва се катализаторът с времето да се разяде и да се запуши, но тогава не би трябвало да имаш проблясъци.
Другите неща, за които се сещам са все с допълнителни ефекти като тресене, неравномерни минимални обороти и т.н. ...
Дай на някой гумаджия 2 лв и се абонирай за 30 мин до компресора му...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#5
За да бъде визията пълна само ще допълня: виж си катализатора да не се е запушил.
Мечтата ми е да карам Краз в центъра на София!!!
Reply

#6
Мобилето нямаКатализатор много отдавна, на негово място има резонансно гърне. Изключвам бензиновата помпа като вариант, тъй като и на газ е съшото положението. Въздушния филтър е позацапан, но си направих опит (рискувайки) и отворих директно да си дърпа въздух т.е. без филтър, но нямаше особен ефект. Прави ми впечатление, че като подам рязко "газ" намясто и някак реагира със зкъснение в смисъл увеличаването на оборотите изостава. Това ме навежда към ... центровка ама там нямам никаква представа как стоят нешата. Преди карах Опел Вектра и там центровката се обслужваше лесно, а тук ни делко, ни дявол....
Има и друго лоето също не знам до колко може да е важно. В Дунев преди време ми мериха компресията и на 3-ти цилиндър беше 9 атм, а на др. по 10 - 10,5. В Мото Пфое обаче нямаше такъв резултат.
Обаче като знам колко поиздухани коли има дето са с мн. по-лоша компресия и масло си харчат и какво ли не, а си дърпат здраво, та мисля че едва ли компресията е толкова определящ фактор.
Ако някой може да ме насочи към добър диагностик ....
Reply

#7
Що не погледнеш първо темата
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=33">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=33</a><!-- m -->
а после питай за сервизи и т.н. :wink:
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#8
Efri 740 Wrote:Що не погледнеш първо темата
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=33">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=33</a><!-- m -->
а после питай за сервизи и т.н. :wink:

Доста изчерпателно си го написал в горепосочения линк, но ... питането ми беше конкретно за такъв МАЙСТОР дето не те оприличава с някаква парична равностойност като те види както и колата.. и не такъв, като в НЯКОЙ центрове за диагностика, дето дори не знаят как да разчетат показанията на диагн. уред, а за МАЙСТОР дето има желание (в съчетание с отлични познания) да погледне и нещо дето не е свързано само с отвий-завий джаджа и т.н. То е ясно че такива не са под път и над път, ама нали затова сме тук за да си обменяме опит и мнения и ако някой може да насочи друг кам място дето наистина ще му е полезно да отиде и като си дава паричките ще има защо ! Smile
Reply

#9
Така е.
Незнам - не се сещам с V40 дали е ходил някой там, но останалите модели който са ходили от клуба са доволни от Ювето.
Всеки търси най добрия майстор на волвата ни НО, продължава търсенето в София.

Моя майстор няма компютър - и затова прави всичко останало с което се цапат ръцете. Заел се е с задачата да вкара и такава техника.

Препоръчвам ти го този сервиз.
Затова, отиди в Ювето, запиши си час, мини на техн. преглед, да разчетат стойностите на компа ти и т.н. . Все пак е ~45лв. тази диагностика - по добри са от МПф.

Неходи при Дунев, D&N и др. - от там има много оплаквания от всички форуми!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#10
Юве нямат ли и сервиз до картинга на студентски град?
Мечтата ми е да карам Краз в центъра на София!!!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)