01-15-2009, 07:43 PM
Колата е доста добра.За офроуд не става много ,но да ходиш на ски е повече от перфектна.Дизелите с 163кс с 340Nm и 185 кс с 400Nm се монтират и до сега.Виж ХС60.Двигателите са стабилни и ако са обслужвани добре имат сериозни пробези.Проблема на ХС90 до 2007г. без V8 са автоматиците след това започва монтиране на ZF.При V8 автоматика е перфектен.С най-малък пробег, но с най-евтин ремонт са тези на Т6 -GM-производство - около 120 000 до 150 000 км при нормална експлоатация.При D5-163кс и Т5 се монтират японски автоматици те са по-надежни но ремонтът е много сложен и скъп , пробег при нормална експлоатация е около 160 000 - 220 000 км .Тези пробези са много относителни. Автоматиците не са вечни поне при тези модели.GM е ремонтно пригоден и има ремонтни китове.За японските нямам инфо.Относно разхода на гориво очаквай следните цифри 8-9л/100км извънградско при скорост до 120-130км/ч. Градско 11-14 л/100км.Поведението на колата е при потегляне малко се замисля и после до 150 км/ч върви добре над 150км/ч до 180-185 км/ч по-бавно.Не говоря за "чипнати" с по 195 кс , а за нормалните.
При турбобензиновите разходът е с 1-3 л отгоре извън градско и 3-4 л отгоре градско.Разликите са по-малки от другите марки защото турбо бензиновия агрегат е с по-голямо КПД и въртящият момент достига макс. стойност от 1800об.-5100об. и не е нужно голямо развъртане на мотора както е при бензинов без турбо там макс.върт.момент достига максимум около 3000 - 4000 об.Личен опит VWПасат 1.8 - 125 кс с 20 клапана гореше повече с литър-два от 1.8 с 20 клапана - 150 кс с турбо , всичко друго им беше приблизително еднакво.
При турбобензиновите разходът е с 1-3 л отгоре извън градско и 3-4 л отгоре градско.Разликите са по-малки от другите марки защото турбо бензиновия агрегат е с по-голямо КПД и въртящият момент достига макс. стойност от 1800об.-5100об. и не е нужно голямо развъртане на мотора както е при бензинов без турбо там макс.върт.момент достига максимум около 3000 - 4000 об.Личен опит VWПасат 1.8 - 125 кс с 20 клапана гореше повече с литър-два от 1.8 с 20 клапана - 150 кс с турбо , всичко друго им беше приблизително еднакво.