04-14-2009, 05:48 PM
Разбрах те milenhr - искаш да кажеш ,че НЕ ме съветваш. Скоро ще напиша в нова тема какви "подобрения" съм направил по моята кола но ще е в друг раздел - тунинг . Все още се боря с припляскването на ремъка ...
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Страшен пушек от V40 1,9 td
|
04-14-2009, 05:48 PM
Разбрах те milenhr - искаш да кажеш ,че НЕ ме съветваш. Скоро ще напиша в нова тема какви "подобрения" съм направил по моята кола но ще е в друг раздел - тунинг . Все още се боря с припляскването на ремъка ...
04-15-2009, 05:30 AM
В една друга тема прочетох, че колега който има същия проблем с ремъка, го е решил като е сменил ролката на генератора. Била някаква специална. Проблема напълно изчезнал.
04-15-2009, 07:14 PM
Тъкмо прочетох за какво си говорите.Сложиха ми фрайлайф ролка на динамото-в едната посока зацепва и върти оста на генератора а в другата приплъзва.Струваше ми 115лв но реши проблема.Това стана по съвет на майстора ми който имал големи ядове с моторите на няколко Рена и само така се оправила работата.И при мен оправи работата и ще се изплати,защото от вибрациите се разбиват останалите ролки и успокоителя(амортисъорчето),а така не трепва нищо.
04-17-2009, 06:37 PM
Утре ще се позагледам колега,ама най добре е да се свали старата ролка и по нея да се измери и избере новата.Тия ролки доколкото прочетох ги монтират на доста двигатели вече и има различни производители и размери.Трябва да се види каква ще ти пасне,а на по новите модели от нашата марка май слагат заводско такива.Може да се провери с Вадис какво точно.
04-19-2009, 06:31 AM
Проверих, но ролката е затворена с пластмасово капаче и не се виждат надписи.Както препоръчах-със старата ролка и в магазина,че май слагат няколко различни вида генератори по колите ни и не знам дали и ролките не са различни.В Гугъл има доста писано за фрайлайф ролките.Ето и една,две препратки за информация <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=108080&highlight=&sid=a4c551e793933194f67059cab7c0a2c7" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.ph ... cab7c0a2c7</a><!-- m --> <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=37532.0" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=37532.0</a><!-- m -->
05-11-2009, 10:17 PM
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=7137&st=0&sk=t&sd=a&start=15&sid=1d2008ff635132093bc3d4af91a5b05d#p87836" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=8&t=7137&st=0&sk=t&sd=a&start=15&sid=1d2008ff635132093bc3d4af91a5b05d#p87836</a><!-- l -->
11-20-2009, 05:22 PM
Здравейте колеги,
и на мен ми се случи тази беда с пушека. От 3 години имам В-40 ТД и съм много доволен. И изведнъж, без никаква причина започна да прави този номер. От Пловдив съм и обиколих всички разбирачи, но без резултат. Що пари дадох по майстори и накрая - нищо! Като загрее колата няма греша, само сутрин се мъчи. Свещите са здрави, на компютърна диагностика ходих, всичко било точно. Днас пък ми разместили центровката и кото се качих на колата се оказа , че не мога да вдигна повече от 80 км/ч. Турбото изобщо не се усеща, голяма мъка, предпочитам да си киха сутрин, но да върви. Отчаян съм, няма кой да открие причината и да ми оправи колата...! :roll: :?: :!: |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |