02-13-2009, 11:09 AM
Мисля, че имаше подобна тема, но там въпроса бе малко по-различен.
Та на въпроса - Когато запаля двигателя, се чува едно много леко звънене (почукване). Като увеличавам оборотите и честотата на звънене/почукване се увеличава. Обаче като съвсем леко натисна педала на съединителя - 1-2 см, почукването изчезва. Това ме навежда на мисълта (може и да несъм прав), че има някакъв луфт при лагера на съединителя.
Въпроса: има ли вариант за някакво леко натягане/обиране на луфта, за да изчезне завинаги това звънене.
Втори въпрос: Защо изобщо се е появило това звънене
Та на въпроса - Когато запаля двигателя, се чува едно много леко звънене (почукване). Като увеличавам оборотите и честотата на звънене/почукване се увеличава. Обаче като съвсем леко натисна педала на съединителя - 1-2 см, почукването изчезва. Това ме навежда на мисълта (може и да несъм прав), че има някакъв луфт при лагера на съединителя.
Въпроса: има ли вариант за някакво леко натягане/обиране на луфта, за да изчезне завинаги това звънене.
Втори въпрос: Защо изобщо се е появило това звънене
http://www.novinarite.com
VOLVO 850 T5 2,0 20V '94 Wagon 210 hp B5204FT
VOLVO 850 T5 2,0 20V '94 Wagon 210 hp B5204FT