04-27-2008, 03:51 PM
А при мен от известно време има следния проблем: Смених си термостата понеже стария си седеше отворен и колата не можеше да загрее повече от 50 - 60 градуса. Сега колата си загрява нормално но когато стрелката стигне 83 градуса започва да ми прекъсва и гасне на тихи обороти. Двигателя ми е В19А - VOLVO карбураторен. Сменил съм свещи, палец, Дистрибуторна капачка, кабели и чукче с наковалня. Сменил съм и Ангренажния ремък. На студено колата работи много тихо и равномерно. Свалях свещите за проверка и си бяха сухи, със сивкав нагар по тях, който почти не се виждаше а разстоянеито между електродите си е като по каталог 0,7. Ако някой от Вас се е сблъсквал със същия проблем и знае решението му нека ми пише на имейл:
<!-- e --><a href="mailto:rumen_stef@abv.bg">rumen_stef@abv.bg</a><!-- e --> и ще му бъда безкрайно благодарен.
Свещите са BOSH Silver и ми ги дадоха по каталог с топлинно число като за моя двигател.
<!-- e --><a href="mailto:rumen_stef@abv.bg">rumen_stef@abv.bg</a><!-- e --> и ще му бъда безкрайно благодарен.
Свещите са BOSH Silver и ми ги дадоха по каталог с топлинно число като за моя двигател.
Живота е твьрде кратьк за да го пропиляваме с глупости.