Posts: 2,222
Threads: 97
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
Така както някои колеги знаят лятото ще се купува още едно Волво :!: :wink: Бях пуснал тема в раздела за 4хх и се бях насочил към 460 бодигард,но по случайност видях една обява 850 и видях,че са им паднали цените и на тях доста.Като кола досто повече ми допата 850 и то комби (макар,че нито съм семеен, пък и съм на 20години ).Та искам малко да ме светнете за модела ако е възможно.
Интересуват ме следните неща:
-информация за двигателите (видове двигате (изключваме дизел),здравина на двигателите (кои е най-читав,че до колкото разбрах са 5 цилиндрови,а за тях чесно казано само лошо съм чувал) и естествено горед-долу среден разход :oops: )
-информация за купето (има ли проблеми с раждата, някакви дефекти и т.н. абе ощо взето които се сети нещо да казва )
-и един доста болен въпрос как седят нещата с частите??Трудно ли се намират?По-скъпи ли са примерно от В40-ката и т.н.
П.П.1За сега съм замислил да не давам повече от 3000-3500 за кола такаче може и някой съвет дали си заслужава да се дават за 850 или са малко :wink:
Posts: 13
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
0
Страхотен автомобил, отлична возия, здрав и надежден. Лично аз притежавам такъв- 850 комби, 2.0 20 клапана, 143 коня, модел 94. При покупката гледай да намериш кола с мотор 143к.с. , че 126к.с. май не са му много достатъчни... поне така си мисля аз. Сравнявам с моята стара кола Астра 1.7 тди, малко по мудно е Волвото, но пък и доста по тежичко...
Като разход се търпи (сравнено отново с Астрата 8-8.5л. нафта), гори ми градско около 12-12.5л. бензин или около 17л. газ. Извънградско пада на 10л. бензин и 13л. газ но зажиси от стъпката на педала за гаста :roll:
Частите в България не са от евтините, но пък пущината не се разваля :lol:
Ако имаш познати в Англия нямаш грижи с евти части.
За гниене забрави... те такова нещо не съм открил по купето за разлика от Орелчето.....
Ако си с обикновена газова уредба може от време на време да си търсиш МАф датчик :cry:
Цена от около 3500-4000лв е добра, а по ниска е направо подарък за този автомобил.
Дано съм бил поне малко полезен и успех с търсенето.
850 GLT 2.0 20V
Posts: 5,477
Threads: 58
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
2000 см3, 10V - 126 кс
2000см3, 20V - 144 кс
тук вече не съм много сигурен, а и ме мързи да ровя - 2500см3, - 170 кс; 2500 - 220 кс /Т5/ вече са акцизни
шведско производство, уникално здрави и лесни за поддръжка. Ако е гледан мотор е вечен / колкото и клиширано да звучи е вярно /
поносим разход за двутонен автомобил - 2000 см3 смесено е около 9-9,5, в града 11-12, извън града 8. това е при добър двигател с нормално каране без ексцесии. по мощните са малко отгоре.
купето е просто жестоко, дори и наранено, не гние. просто не познава ръждата и е може би от последните наистина здрави като танк ламарини
за части вече почтни няма проблем, има и заместители, има и вече доста по моргите. Като цени обаче са си солени. Като купуваш избирай много внимателно, за да не се видиш в голямо приключение. Имай едно на ум, че са големи и комфртни коли, които масово са ползвани за служебни
Успех в търсенето и дано намериш твоята кола
Posts: 2,222
Threads: 97
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
gadnia_metal Wrote:2000 см3, 10V - 126 кс
2000см3, 20V - 144 кс
тук вече не съм много сигурен, а и ме мързи да ровя - 2500см3, - 170 кс; 2500 - 220 кс /Т5/ вече са акцизни
шведско производство, уникално здрави и лесни за поддръжка. Ако е гледан мотор е вечен / колкото и клиширано да звучи е вярно /
поносим разход за двутонен автомобил - 2000 см3 смесено е около 9-9,5, в града 11-12, извън града 8. това е при добър двигател с нормално каране без ексцесии. по мощните са малко отгоре.
купето е просто жестоко, дори и наранено, не гние. просто не познава ръждата и е може би от последните наистина здрави като танк ламарини
за части вече почтни няма проблем, има и заместители, има и вече доста по моргите. Като цени обаче са си солени. Като купуваш избирай много внимателно, за да не се видиш в голямо приключение. Имай едно на ум, че са големи и комфртни коли, които масово са ползвани за служебни
Успех в търсенето и дано намериш твоята кола Мерси и на двамата за информацията,но само не можах да разбера всичките двигатели ли са на Волво или има и на Рено и ако има кои са на Рено?
Posts: 5,477
Threads: 58
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
8 серия няма рено, бензина си е на волво, нафтата на ауди
Posts: 2,222
Threads: 97
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
gadnia_metal Wrote:8 серия няма рено, бензина си е на волво, нафтата на ауди Аха това е добре,че на В40-ка е на Рено двигатела и не съм много учарован макар че да чукна на дърво до сега не съм имал проблеми с него
Posts: 856
Threads: 49
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Взимаи смело 850 ца не е по скъпа за подръжка от 40 ката не подценяваи дизела много е икономичен, а когато решиш да го понастъпиш си е кеф . Какво да гледаш не мога да ти кажа на кокото по малко километри толкова по добре за тия пари има причина и е въпрос на късмет.
Posts: 2,222
Threads: 97
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
ddxdd Wrote:Взимаи смело 850 ца не е по скъпа за подръжка от 40 ката не подценяваи дизела много е икономичен, а когато решиш да го понастъпиш си е кеф . Какво да гледаш не мога да ти кажа на кокото по малко километри толкова по добре за тия пари има причина и е въпрос на късмет. Колега знам за дизела,че не е за подценяване,но просто това тракане не мога да го приема hock: .За мен колата си е на бензин или на газ :wink: .
А някой ако може да сподели някой проблемни места на колата да знам за какво да се оглеждам :roll:
Posts: 1,132
Threads: 36
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
0
gadnia_metal Wrote:2000 см3, 10V - 126 кс
2000см3, 20V - 144 кс
тук вече не съм много сигурен, а и ме мързи да ровя - 2500см3, - 170 кс; 2500 - 220 кс /Т5/ Всъщност 2500см3 10v е 144 коня и е най-добрия вариянт( според мен ) от неакцизните-постига максимален въртящ момент при по ниски обороти. Лошото е, че рядко се срещат , а иначе не се чуди за 4хх, 850 е по-добра.
Успех
Posts: 856
Threads: 49
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Сега отговорите :
1. ръжда няма поне досега не съма видял по 850.
. Купе много удобно проблем е всички болтове се разхлабват сами , вентилатора на климатика , брояча на километража, при някои екземпляри се получава скърцане на таблото, за да се смени изгоряла крушка трябва да се разглоби кокпита, двигателите са здрави нямат проблеми много еластични даже 126 коня можеш да караш на 5та скорост със 20-30 км без да започне да подскача колата. Наско е прав наи - добре 2.5 140 коня нагоре , ходовата част е бетон чат пат ,ако я ползваш като микробус къса тампони на амортесйорите особенно задни и по-рядко предни сменят се за 10мин и нищо не струват, към 12 години наи вероятно изгнива пласмасата на водния радиатор, чупи се абс но се поравя лесно и няма повече проблеми с него, износва бързо гумите много е тежка, проблем с фабричната аларма решим доста лесно.
2. Цени Втора употреба като ламарини има всичко преден капак с решетка 100-150 лв , броня 100-150лв, калник 30-60лв и мотор под 1000лв т.н. цените са там някъде.
3. Сигурност много добра
4. Последното истинско волво да ме прощават колегите с по новите на предния капак можеш да играеш ръченица и няма да се огъне
5.Много красиво като за танк
6.Най вероятно като го купиш ще слезнеш от 40ската ще ти се струва като лагерница.
|