The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем със съединител...

#1
Преди два дена както си карах ми потъна педала на съединителя и едвам си закарах колата до къщи на синхронизатор.
Поглеждам отдолу и констатирам, че е изтекло маслото от хидравличното бутало на скоростната кутия. Свалям буталото и го нося на майстор защото реших, че е скъсало гумичката и трябва да се подмени. Вземама си го от майстора и го закачам, наливам течност, помпя за да обезвъздуша и пак изби :?
Та взех да търся причина, свалих маншона лоста към съединителя и забелязах с неудоволствие, че май е спукан - явно се връща повече от необходимото назад и отваря прекалено буталцето на хидравликата и затова то излизи и губи течността.
Явно ще трябва да се сваля скоростната кутия :roll:
Дайте идея от къде да взема нов лост или пък дали дане заваря стария.
Приемам и всякакви съвети за сервиз и т.н.
Reply

#2
Преди два дена както си карах ми потъна педала на съединителя и едвам си закарах колата до къщи на синхронизатор.
Поглеждам отдолу и констатирам, че е изтекло маслото от хидравличното бутало на скоростната кутия. Свалям буталото и го нося на майстор защото реших, че е скъсало гумичката и трябва да се подмени. Вземама си го от майстора и го закачам, наливам течност, помпя за да обезвъздуша и пак изби :?
Та взех да търся причина, свалих маншона лоста към съединителя и забелязах с неудоволствие, че май е спукан - явно се връща повече от необходимото назад и отваря прекалено буталцето на хидравликата и затова то излизи и губи течността.
Явно ще трябва да се сваля скоростната кутия :roll:
Дайте идея от къде да взема нов лост или пък дали дане заваря стария.
Приемам и всякакви съвети за сервиз и т.н.
Reply

#3
amatjora Wrote:Явно ще трябва да се сваля скоростната кутия ...
...Приемам и всякакви съвети за сервиз и т.н.
Май ще се наложи да се свалят скоростите.
Няма да имаш проблем да ти оправи проблема моя майстор. Той ще обикаля ако трябва до 2ра у-ба или за нова част.
Както се казва - оставяш колата и след някой час отиваш да си я взимаш.

Аз гарантирам за тоя майстор. Цени - средни. Качество на ниво високо. Труд - разбира си от работата - бързо действа.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#4
amatjora Wrote:Явно ще трябва да се сваля скоростната кутия ...
...Приемам и всякакви съвети за сервиз и т.н.
Май ще се наложи да се свалят скоростите.
Няма да имаш проблем да ти оправи проблема моя майстор. Той ще обикаля ако трябва до 2ра у-ба или за нова част.
Както се казва - оставяш колата и след някой час отиваш да си я взимаш.

Аз гарантирам за тоя майстор. Цени - средни. Качество на ниво високо. Труд - разбира си от работата - бързо действа.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#5
Какво имаш предвид под средни цени - че днес проверих на 4-5 места и цените доста варират...
Скоростната кутия със сигурност трябва да се свали, което всъщност оскъпява ремонта.
Иначе, тази т.нар. вилка я няма никъде по магазините като нова - даже в Мото Пфое, където между другото можели да ми я доставят за 20 дни и цената е 112лв :roll: за сравнение същото парче желязо за Шкода Октавия е 10 лева от вносителя.
Повечето майстори казаха, че няма проблем да се завари старата вилка и сигурно това ще е начина на ремонт.
Reply

#6
Какво имаш предвид под средни цени - че днес проверих на 4-5 места и цените доста варират...
Скоростната кутия със сигурност трябва да се свали, което всъщност оскъпява ремонта.
Иначе, тази т.нар. вилка я няма никъде по магазините като нова - даже в Мото Пфое, където между другото можели да ми я доставят за 20 дни и цената е 112лв :roll: за сравнение същото парче желязо за Шкода Октавия е 10 лева от вносителя.
Повечето майстори казаха, че няма проблем да се завари старата вилка и сигурно това ще е начина на ремонт.
Reply

#7
Това означава че не е без пари - НО и ти ще си доволен от цената.
Нека да кажат колегите дето са ходили при Васил от Овча купел.

п.п.- Ако прочетеш първия ми пост по бавно ще видиш че доста съм казал.
Няма да те остави да нощуваш в сервиза му - ще намери начин да ти я оправи за деня.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#8
Това означава че не е без пари - НО и ти ще си доволен от цената.
Нека да кажат колегите дето са ходили при Васил от Овча купел.

п.п.- Ако прочетеш първия ми пост по бавно ще видиш че доста съм казал.
Няма да те остави да нощуваш в сервиза му - ще намери начин да ти я оправи за деня.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#9
Този майстор който Ефри ти препоръчва наистина върши работа. Уговори си час и действай. Той си знае и магазините и моргите човека и не се тутка ами звъни и намира квото трябва.
Reply

#10
Този майстор който Ефри ти препоръчва наистина върши работа. Уговори си час и действай. Той си знае и магазините и моргите човека и не се тутка ами звъни и намира квото трябва.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)