The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Въпроси около скоростите на 240

#1
Не знам дали имам проблем, но ето симптомите:
4 степенната кутия бучи доста, независимо дали е на предавка или по инерция. Поне ми се струва, че е кутията, а не диференцял. Когато преминава през неравности, бученето се изменя в синхрон с придрусването. Струва ми се, че лоста се движи твърде много (кутията и гредата "плуват"). При скорос около 100 и повече вибрациите в лоста са големи. Масло има, колата е на 26, висящият лагер е сменен.
Ето и въпросите:
Това повреда ли е или резултат от дългия живот, с който човек се примирява?
Ако тампона носещ кутията не е скъсан, възможно ли е да е омекнал?
4 степенните кутии на 240 с какви 5 степенни могат да се сменят- само с такива от 2-ка или 7 и 9 са същите? Какво става при това с кардана и съединителя? А, забравих да спомена, че двигателят е два литра.
Смяна на кутията с 5 степенна оправдава ли се?

Предварително благодаря на всеки, който даде мнение, дори и на майтап. Само не търсете проблема в радиото, макар и оригинално (или точно затова), то си е наред и на бучи!
Reply

#2
Колега моето мнение е че трябва да провериш катетата на кардана .
И след това да помислиш за смяна на лагерите на кутията .
А пък ако не ти се занимава можеш да смениш кутията (но не се знае каква ще си намериш) но щом си с четири скорости а смяташ да слагаш 5 може да се наложи и кардана да смениш.
А до това дали кутиите на 7и 9 са същите , не са същите защото нямат жило за киломертажа и са малко по къси.
Успех с отсраняването на проблема .
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)