06-25-2009, 03:50 PM
Не знам дали имам проблем, но ето симптомите:
4 степенната кутия бучи доста, независимо дали е на предавка или по инерция. Поне ми се струва, че е кутията, а не диференцял. Когато преминава през неравности, бученето се изменя в синхрон с придрусването. Струва ми се, че лоста се движи твърде много (кутията и гредата "плуват"). При скорос около 100 и повече вибрациите в лоста са големи. Масло има, колата е на 26, висящият лагер е сменен.
Ето и въпросите:
Това повреда ли е или резултат от дългия живот, с който човек се примирява?
Ако тампона носещ кутията не е скъсан, възможно ли е да е омекнал?
4 степенните кутии на 240 с какви 5 степенни могат да се сменят- само с такива от 2-ка или 7 и 9 са същите? Какво става при това с кардана и съединителя? А, забравих да спомена, че двигателят е два литра.
Смяна на кутията с 5 степенна оправдава ли се?
Предварително благодаря на всеки, който даде мнение, дори и на майтап. Само не търсете проблема в радиото, макар и оригинално (или точно затова), то си е наред и на бучи!
4 степенната кутия бучи доста, независимо дали е на предавка или по инерция. Поне ми се струва, че е кутията, а не диференцял. Когато преминава през неравности, бученето се изменя в синхрон с придрусването. Струва ми се, че лоста се движи твърде много (кутията и гредата "плуват"). При скорос около 100 и повече вибрациите в лоста са големи. Масло има, колата е на 26, висящият лагер е сменен.
Ето и въпросите:
Това повреда ли е или резултат от дългия живот, с който човек се примирява?
Ако тампона носещ кутията не е скъсан, възможно ли е да е омекнал?
4 степенните кутии на 240 с какви 5 степенни могат да се сменят- само с такива от 2-ка или 7 и 9 са същите? Какво става при това с кардана и съединителя? А, забравих да спомена, че двигателят е два литра.
Смяна на кутията с 5 степенна оправдава ли се?
Предварително благодаря на всеки, който даде мнение, дори и на майтап. Само не търсете проблема в радиото, макар и оригинално (или точно затова), то си е наред и на бучи!