Posts: 125
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
С две думи, ситуацията е следната: при студен двигател оборотите са перфектни, малко над 1000, постепенно падат, успоредно със загряването на мотора. Когато се достигне нормална работна темп. обаче, някъде след 70 градуса, падат до 600 и остават така. Интересното е, че на бензин винаги се закрепва на тези обороти, и няма проблем. На газ обаче, в половината случаи не успява да ги задържи, и гасне. Което, съгласете се, е дразнещо :x
Някой да има някаква идея?
Мотора е 2.0 16V 136PS, газовата е LandiRenzo, инжекцион, мисля, че това е модела й: http://lrenzo.hit.bg/Bulgarian%20Version.htm
Ще съм ви много благодарен, ако дадете някоя идейка. Ще пътувам в края на седмицата, и ми се иска да го реша проблема преди това.
Posts: 125
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
С две думи, ситуацията е следната: при студен двигател оборотите са перфектни, малко над 1000, постепенно падат, успоредно със загряването на мотора. Когато се достигне нормална работна темп. обаче, някъде след 70 градуса, падат до 600 и остават така. Интересното е, че на бензин винаги се закрепва на тези обороти, и няма проблем. На газ обаче, в половината случаи не успява да ги задържи, и гасне. Което, съгласете се, е дразнещо :x
Някой да има някаква идея?
Мотора е 2.0 16V 136PS, газовата е LandiRenzo, инжекцион, мисля, че това е модела й: http://lrenzo.hit.bg/Bulgarian%20Version.htm
Ще съм ви много благодарен, ако дадете някоя идейка. Ще пътувам в края на седмицата, и ми се иска да го реша проблема преди това.
Posts: 55
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Аз имах подобен проблем, но газовата не е на инжекциона. Проблемът при мен беше, че сместа беше много бедна.
Posts: 55
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Аз имах подобен проблем, но газовата не е на инжекциона. Проблемът при мен беше, че сместа беше много бедна.
Posts: 125
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
gopi Wrote:Аз имах подобен проблем, но газовата не е на инжекциона. Проблемът при мен беше, че сместа беше много бедна. Имал си подобен проблем, но САМО на газ, и ли САМО на бензин? И как го реши?
Уф, я да поразсъждавам на глас...ако греша, някой да ме поправи
Значи, и двете горивни системи получават информация от едни и същи датчици. От тук - логично е и двете да имат един и същи проблем, явно не се получава коректна информаци я от някъде. А кое влияе пряко върху оборотите на празен ход? Ламбда-сондата, дебитомера, дроселовата клапа...има ли нещо друго? Ламбдата я изключвам, всъщност, щото тя работи за целия диапазон на работа на мотора...абе, този двигател има ли стъпково моторче за регулиране на оборотите? М?
Posts: 125
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
gopi Wrote:Аз имах подобен проблем, но газовата не е на инжекциона. Проблемът при мен беше, че сместа беше много бедна. Имал си подобен проблем, но САМО на газ, и ли САМО на бензин? И как го реши?
Уф, я да поразсъждавам на глас...ако греша, някой да ме поправи
Значи, и двете горивни системи получават информация от едни и същи датчици. От тук - логично е и двете да имат един и същи проблем, явно не се получава коректна информаци я от някъде. А кое влияе пряко върху оборотите на празен ход? Ламбда-сондата, дебитомера, дроселовата клапа...има ли нещо друго? Ламбдата я изключвам, всъщност, щото тя работи за целия диапазон на работа на мотора...абе, този двигател има ли стъпково моторче за регулиране на оборотите? М?
Posts: 1,330
Threads: 79
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2006
Reputation:
0
Аз имах подобен проблем ,но след като ми смениха изпарителя с ЛОВАТО , Volvo 460 2.0 инжекцион стана като изтребител :twisted: Майсторът ми обясни,че проблемът бил там :!:
Posts: 1,330
Threads: 79
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2006
Reputation:
0
Аз имах подобен проблем ,но след като ми смениха изпарителя с ЛОВАТО , Volvo 460 2.0 инжекцион стана като изтребител :twisted: Майсторът ми обясни,че проблемът бил там :!:
Posts: 55
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
memories Wrote:Имал си подобен проблем, но САМО на газ, и ли САМО на бензин? И как го реши?
Беше и на газ и на бензин, най-много се усещаше на газ. При студен двигател както и при теб нямаше проблем. При постепенното загряване оборотите падаха. На безнин стояха някаде около 700 оборота, на газ директно падаха и изгасваше колата. Направих си експеримент с 90км/ч при заграял двигател на пета натискам съединителя на бензин и оборотите се закрепваха около 700, минавам на газ същатат процедура и колата изгасваше ... оказа се че сместа ми на газ беше много бедна и за това не можеше да задържи оборотите. Оправи се с повишаване притока на гориво от газовата уредба.
Пак повтарям не знам дали това може да се направи с газов инжекцион най-добре някои от колегите, които имат такъв да кажат.
Posts: 55
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
memories Wrote:Имал си подобен проблем, но САМО на газ, и ли САМО на бензин? И как го реши?
Беше и на газ и на бензин, най-много се усещаше на газ. При студен двигател както и при теб нямаше проблем. При постепенното загряване оборотите падаха. На безнин стояха някаде около 700 оборота, на газ директно падаха и изгасваше колата. Направих си експеримент с 90км/ч при заграял двигател на пета натискам съединителя на бензин и оборотите се закрепваха около 700, минавам на газ същатат процедура и колата изгасваше ... оказа се че сместа ми на газ беше много бедна и за това не можеше да задържи оборотите. Оправи се с повишаване притока на гориво от газовата уредба.
Пак повтарям не знам дали това може да се направи с газов инжекцион най-добре някои от колегите, които имат такъв да кажат.
|