Posts: 1,681
Threads: 55
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
Волво е "КОЛАТА" и за мен, както и за останалите в този форум, предполагам И аз съм решил да си взема V40 и оглеждам от няколко месеца. В mobile.de виждам от този модел за 2500 - 3000 евро. Ако някой е по-наясно, бихте ли ми казали, дали тези цени са реални? И от 01.01.2007г. след като вече няма да има мито, дали ще има някаква друга секира или плащам там тази цена, докарвам си я и карам? Според Димо, с дизела разхода по поддръжката се качвал, би ли обяснил накратко защо, тъй като съм се спрял на 1.9 турбо дизел, 98-а година, 102 коня. И какво имаше предвид, че си минал "тънко" със смяната на ролки и ремъци, аз с колко ще мина, ако взема този дизел И ако има някой по-запознат, който вече кара такава кола, има ли слаби места във Волво-то, на които да обърна внимание, когато оглеждам колата преди да я купя? Благодаря предварително! И
Posts: 1,681
Threads: 55
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
Волво е "КОЛАТА" и за мен, както и за останалите в този форум, предполагам И аз съм решил да си взема V40 и оглеждам от няколко месеца. В mobile.de виждам от този модел за 2500 - 3000 евро. Ако някой е по-наясно, бихте ли ми казали, дали тези цени са реални? И от 01.01.2007г. след като вече няма да има мито, дали ще има някаква друга секира или плащам там тази цена, докарвам си я и карам? Според Димо, с дизела разхода по поддръжката се качвал, би ли обяснил накратко защо, тъй като съм се спрял на 1.9 турбо дизел, 98-а година, 102 коня. И какво имаше предвид, че си минал "тънко" със смяната на ролки и ремъци, аз с колко ще мина, ако взема този дизел И ако има някой по-запознат, който вече кара такава кола, има ли слаби места във Волво-то, на които да обърна внимание, когато оглеждам колата преди да я купя? Благодаря предварително! И
Posts: 149
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Quote:аз съм решил да си взема V40 и оглеждам от няколко месеца. В mobile.de виждам от този модел за 2500 - 3000 евро
Добре си решил .Аз карам 1.9тд 90к.с. цената е добра, не съм сигурен ама от '07 вместо мито май ще има акциз. Дизелите -'99 са по 90к.с. '99-'00 95к.с. '00- 102 и 115к.с.
Quote:И какво имаше предвид, че си минал "тънко" със смяната на ролки и ремъци,
моята я взех със сменени ролки и ремък, обаче ролките ( две ) са към 100лв. парчето и ремъка е някаде там, 5.5л. масло ( каквото си избетеш ) синтетично 18-20 лв/л =12354657лв.
слаби места сигурно има ( аз лично още не знам къде са и дано не разбирам), ходил съм веднъж за диагностика=30лв. и втори път за смяна на тампони отзад =156лв. През останалото време само сменям масло и наливам нафта
Posts: 149
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Quote:аз съм решил да си взема V40 и оглеждам от няколко месеца. В mobile.de виждам от този модел за 2500 - 3000 евро
Добре си решил .Аз карам 1.9тд 90к.с. цената е добра, не съм сигурен ама от '07 вместо мито май ще има акциз. Дизелите -'99 са по 90к.с. '99-'00 95к.с. '00- 102 и 115к.с.
Quote:И какво имаше предвид, че си минал "тънко" със смяната на ролки и ремъци,
моята я взех със сменени ролки и ремък, обаче ролките ( две ) са към 100лв. парчето и ремъка е някаде там, 5.5л. масло ( каквото си избетеш ) синтетично 18-20 лв/л =12354657лв.
слаби места сигурно има ( аз лично още не знам къде са и дано не разбирам), ходил съм веднъж за диагностика=30лв. и втори път за смяна на тампони отзад =156лв. През останалото време само сменям масло и наливам нафта
Posts: 1,483
Threads: 34
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
4
незнам какво ще измислят 2007г., но тук има NoVA която е различна за различните типове коли (м/у 8 и 12%) дано само с толкова се разминем в БГ.
Аз съм с 1.9Д 95к.с. и съм много доволен, още немога да ти кажа слаби места, откакто съм я взел октомври имам около 15 000км навъртяни и само наливаш дизел, сменяш масло, ролките ги смених веднага като взех колата и се прибрах за една седмица, всичките смени ми излезнаха към 450лв ако не ме лъже паметта, оттогава смених още един път маслото, напълних климатика и това е което съм правил, специялно С/В40 имат 8г. гаранция за ръжда по пода на купето ако не ме лъже паметта.
Друго какво да ти кажа, дизела според мен определено е за предпочитане пред бензина (икономически най малко), аз се замислям за по новите горива ама още им е рано. Най вече гледай колата да е на реалните километри щото тия 2500-3000 евро мноо малко ми се виждат. едва ли можеш да намериш нещо пазено и не много сдухано на тези пари.
Posts: 1,483
Threads: 34
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
4
незнам какво ще измислят 2007г., но тук има NoVA която е различна за различните типове коли (м/у 8 и 12%) дано само с толкова се разминем в БГ.
Аз съм с 1.9Д 95к.с. и съм много доволен, още немога да ти кажа слаби места, откакто съм я взел октомври имам около 15 000км навъртяни и само наливаш дизел, сменяш масло, ролките ги смених веднага като взех колата и се прибрах за една седмица, всичките смени ми излезнаха към 450лв ако не ме лъже паметта, оттогава смених още един път маслото, напълних климатика и това е което съм правил, специялно С/В40 имат 8г. гаранция за ръжда по пода на купето ако не ме лъже паметта.
Друго какво да ти кажа, дизела според мен определено е за предпочитане пред бензина (икономически най малко), аз се замислям за по новите горива ама още им е рано. Най вече гледай колата да е на реалните километри щото тия 2500-3000 евро мноо малко ми се виждат. едва ли можеш да намериш нещо пазено и не много сдухано на тези пари.
Posts: 3,483
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
.....
а и дизела е по лесен за подържане и елементарен!
При бензина има повече електроник, кабелчета, сонди, релета и какво ли не - направо си е е..ло мама.а.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Posts: 3,483
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
.....
а и дизела е по лесен за подържане и елементарен!
При бензина има повече електроник, кабелчета, сонди, релета и какво ли не - направо си е е..ло мама.а.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
|