The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с паленето при F5204S

#1
Здравейте колеги! Искам да споделя със всички които имат мотор F5204S LH3.2 EZ129K 144к.с.,
как днес открих и отстраних проблема при палене.
Проблем:
След като вчера се прибрах безпроблемно с моя кораб се оказа че, тази сутрин неможах да запаля.

Диагностика:
На буксата за диагностика А2 неотговаряше, а на А6 имаше грешки:
1-2-3 дефектен температурен датчик
1-4-4 отсъствие на сигнал от компютър за впръскване

Какво да проверим преди да се запътим към някой сервиз:
Реле 2/32 - намира се отдясно над вентилатора на радиатора- извадете го от буксата и му проверете
съпротивлението на намотката м/у 1 и 2 краче- около 100 ома. Отворете го и му почистете силовите контакти.
Ако всичко е ОК
Вземете волтметър и проверете на буксата на релето дали има 12 волта на 2 и 4 краче( на
самата букса са обозначени) - трябва да го има без значение от положението на контактния ключ. Ако ги има
12 волта тогава включете волтметъра между 1 и 2 краче.Дайте на контакт и проверете дали се появяват 12 волта.
Ако всичко е ОК потърсете специалист.
При липса на 12 волта м/у 1и 2 краче, откачете акумулатора !!!, отстранете пластмасовия капак на
кутията на компютрите и извадете средния. Буксата на извадения компютер се състои от две половинки- лява и
дясна (заставайки отстрани на колата до гумата). Те са триредови. Дясната половинка е А конектор, а крачетата
се броят по следния начин:
21 х х 24 х х х х 29 30
11 х х х х х х х 19 20
1 х х х х х х х х 10

С омметер проверете дали има връзка м/у 24 краче на конектора с 1 краче от буксата на реле 2/32
С омметер проверете дали има връзка м/у 19 краче на конектора с 3 краче от буксата на реле 2/32
С омметер проверете дали има връзка м/у 10 краче на конектора с 2 или 4 краче от буксата на реле 2/32
С омметер проверете дали има връзка м/у 20 краче на конектора шасито на автомобила
С омметер проверете дали има връзка м/у 29 краче на конектора шасито на автомобила
Под има връзка разбирам 0 ом!!! Ако всичко е ОК съберете нещата и си потърсете специалист.
Ако липсва някоя от горепопсочените връзки трябва да проследите кабелите и да откриете къде се е прекъснал.
Виде ли Ви се сложно, си потърсете майсторче за да ви отстрани проблема. На тези на които съм им бил в помощ и
съм помогнал да си решат главоболието...... със здраве да си карат парахода по родните шосета :lol:


P.S.
При мен се оказа ,че кабелчето м/у 24 краче на конектора с 1 краче от буксата на реле 2/32 се беше прекъснало
и се наложи да го сменям.
Прилагам и схемата по която може да се ориентирате


Attached Files
.pdf   shema.pdf (Size: 293 KB / Downloads: 221)
.pdf   razpolozenie.pdf (Size: 281.79 KB / Downloads: 250)
850 GLT 2.0 20V
Reply

#2
Браво Начко!
Много добро описание на решения проблем. Ще си изпринтя написаното от теб и ще го приложа към комплекта от документи, които са винаги в колата.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)