11-15-2009, 01:50 PM
Здравейте колеги! Появи се отново един проблем.Колата губи вода.От вчера до днес съм долял литър антифриз.На първо четене не тече от никъде, водна помпа е сменяна.Към гарнитура ли отива?
460 B18EP+
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Губи вода
|
11-15-2009, 01:50 PM
Здравейте колеги! Появи се отново един проблем.Колата губи вода.От вчера до днес съм долял литър антифриз.На първо четене не тече от никъде, водна помпа е сменяна.Към гарнитура ли отива?
460 B18EP+
11-15-2009, 04:34 PM
divia Wrote:Здравейте колеги! Появи се отново един проблем.Колата губи вода.От вчера до днес съм долял литър антифриз.На първо четене не тече от никъде, водна помпа е сменяна.Към гарнитура ли отива? ако парното ти не духа топло и двигателя по някога загравя над нормалното,или пък водното съед от радиатора се надува и става твърдо-това е признак за гарнитура на главата-поглеждаи и маслото-дали не е на боза- макар,че ако ти тече радиатора -може да не забележиш теча,защото тои е загрят и водата се изпарява мн бързо.
11-15-2009, 04:37 PM
Парното си духа топло, колата не загрява, стои си на средата.Маслото даже още не е потъмняло от последната смяна.
460 B18EP+
11-15-2009, 07:03 PM
divia Wrote:Здравейте колеги! Появи се отново един проблем.Колата губи вода.От вчера до днес съм долял литър антифриз.На първо четене не тече от никъде, водна помпа е сменяна.Към гарнитура ли отива? Прегледай тапите на блока. Погледни също така и радиаторите - големия отпред и този на парното.
11-16-2009, 06:41 AM
Скъсано водно съединение? Например до скобата, с която се хваща към термостата?
11-20-2009, 09:32 PM
Има една тръба на главата отзад, която ръждясва и изпуска антифриз.От там се губеше около едно казанче на 10 км.Но когато е загрят двигатела.Огледай добре ако трябва и от долу.Тогава не се вижда теч , или да капе.Водата се изпарява веднага.Друго което ми се случи е да тече от гарнитурата на главата където е ангренажа.Там се виждаше теча веднага след като запаля.Оправих го с нова гарнитура.
11-21-2009, 06:52 PM
По принцип имаше теч от маркуча, който влиза в блока.Скобата беше поръждясала и не стягаше добре.Надявам се сега да няма проблем
460 B18EP+
03-19-2010, 07:11 AM
КОЛЕГА И АЗ ИМАХ ПОДОБЕН ПРОБЛЕМ ИМА ЕДНА МЕТАЛНА ТРУБА С РАЗКЛОНЕНИЕ ТОЧНО ПРЕД ДВИГАТЕЛЯ ГОВОРЯ ЗА 460 1.9 ТД ТА И АЗ СИ МИСЛЕХ ЧЕ Е ОТ СКОБА, ОТ МАРКУЧ НОО СИ БЕШЕ ОТ ТРУБАТА.
СПОЙКАТА НА РАЗКЛОНЕНИЕТО БЕШЕ ПРОПУКАНА И ОТ ТАМ СИ ТЕЧЕШЕ, Е СМЕНИХ ТРУБАТА И НЯМАМ ЯДОВЕ ПРОВЕРИ ВСЕ ПАК И НЕЯ |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |