The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Шпер за 940

#1
Здравейте, колеги! Нова съм във форума. И се извинявам ако повтарям нечия тема.
Въпроса ми е дали мога от някъде да изнамеря шпер за новата колица. НЕяпонски коли по принцип не пипам, но Волвото ми е подарък и тъй като е със задно не е за изхвърляне. С един шпер може да стане за нещо корабчето Big Grin Благодаря предварително! :wink:
Reply

#2
За какво да стане? Дори и да си намериш шпер, надали ще стане нещо повече от кола за каране по пътищата.
Reply

#3
Да, за каране по пътищата, ма поне да си върви на врати в завоите, защото сега много трудно я поднасям и кефа е нулев, все едно Мерцедес или някакъв друг кораб. Ама аз смятам и смяна на двигателя с 2.3 турбо , та да има поне някакъв мизерен пауърслайд.
Reply

#4
Ivche, ти голема дрифтърка ша излезеш :wink: 8) От опит мога да ти кажа, че не ти трябва шпер, за да въртиш осморки с големия кораб. Ако се поразровиш малко в по-старите теми, ще видиш, че там тези шперове доста сме ги коментирали. По-новият и по-здрав вариант, който се монтира на Волво 940 се отцепва автоматично, при развъртане с по-голяма от определената ъглова скорост, а по-старият е нещо от сорта на LSD, но се е монтирал само на 240 и 740 и в последствие са установили, че не става за по-големи въртящи моменти, което пак не ти върши работа, ако искаш да въртиш пируети на скорост по завоите. Зарежи диференциала и си смени мотора и окачването. Повярвай ми, че ако впрегнеш 180-200 коня пред тази каляска, не ти остава нищо друго, освен да се държиш здраво за волана, за да не изпаднеш от някой завой, докато се движиш с вратите напред.
There's someone in my head but it's not me...
Reply

#5
Moxy Wrote:Ivche, ти голема дрифтърка ша излезеш :wink: 8) От опит мога да ти кажа, че не ти трябва шпер, за да въртиш осморки с големия кораб. Ако се поразровиш малко в по-старите теми, ще видиш, че там тези шперове доста сме ги коментирали. По-новият и по-здрав вариант, който се монтира на Волво 940 се отцепва автоматично, при развъртане с по-голяма от определената ъглова скорост, а по-старият е нещо от сорта на LSD, но се е монтирал само на 240 и 740 и в последствие са установили, че не става за по-големи въртящи моменти, което пак не ти върши работа, ако искаш да въртиш пируети на скорост по завоите. Зарежи диференциала и си смени мотора и окачването. Повярвай ми, че ако впрегнеш 180-200 коня пред тази каляска, не ти остава нищо друго, освен да се държиш здраво за волана, за да не изпаднеш от някой завой, докато се движиш с вратите напред.

Ами то това и аз го предполагах, но не мисля,че ще се хвръля да сменям двигател и окачване на волвото, искаше ми се да я разкостя до ламарина и жици, щанги-манги, шпер и да карам. Не мисля,че ще има толкова финанси да сменя всичко. Пък и тя наистина и така пързаля доволно, но занасянето и е много тегаво. И в завоите пързаля и донът-и си прави, ма е такава мекица безобразна.....
Мерси за ясното инфо, остава да реша какво да я правя .
Reply

#6
Продавай я и си взимай един тесничък CIVIC гледай си кефа и не мъчи колата и себеси :wink: :wink: :wink:
Reply

#7
ico850 Wrote:Продавай я и си взимай един тесничък CIVIC гледай си кефа и не мъчи колата и себеси :wink: :wink: :wink:
Е сивик със сигурност няма да е...при положение, че имам 2 субара и тойота АЕ86.... сивик НИКОГА няма да е, това е американския ГОлф..няма значение, да не спамим в темата Wink
Най-вероятно ще оставя на бащата да се вози, пък аз ще си правя субарата..
Reply

#8
Абе ти си егати напастта.Където се обърнеш си там... Ааайде обратно в drifting.bg Big Grin Big Grin
460 B18EP+
Reply

#9
Последния път като бях на Калояново, блъснаха една импреза с десен волан.
Преди да я убият, колата ясно показа, че 320-те коня които имаше (поне така
казаха), й бяха адски малко за да върти тези 4 колела с вратите напред!
Истината за живота показа едно пловдивско БМВ стара 5-ца акула с турбина
от Скания и портван двигател от М-ка! Момчето каза, че подминава 500 коня,
но са спряли да го мерят. Прави си сметка!
Reply

#10
аз имам шпер диференциал тъкмо му сипах ново масло и по тоя случай скъсах на светофара един фиат пунто дето се правеше на гъзар за да разработя маслото малко.


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)