The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
въпроси за S40 втора генерация

#1
Става дума за колите от 2004 нататък. След като поразпитах във другите форуми (двуомя се между БМВ Е46 320, Пасат Б5.5 и Волво С40), стигнах и до вашия Big Grin . Потърсих с търсачката, но повечето мнения са за колите м/у 2000-2004. Избрал съм си втора генерация заради красивия външен вид (и супер готината конзола). Та въпросите ми са отностно двигателите (без значение бензин или дизел) кой двигател е най-добре (най-рентабилен)? Колата ще си я взимам 2010 началото заради отпадането на акциза :twisted: .Интересуват ме двигателите с мощност м/у 150-180 к.с. Имат ли някакви хронични проблеми? Благодаря предварително :oops:
Reply

#2
Пускай се на Волво и не му мисли, за този модел двигатели са много
безнинови - 1.6 , 1.8, 2.0, 2.4, 2.4i, Т5
дизел - 1.6, 2.0, D5

тези които са над 150 коня са 2.4i - 170, T5 - 230, D5 - 180 , всичките са си на Волво и са здрави и издръжливи двигатели.
Бензиновите са двата, с които колата се продава в САЩ и са доста мощни за това купе, T5 върви стандартно със спортно шаси. 2.4i и D5 са двигателите с мощност между 150-180 коня, но ако имаш колебания вземи D5 - върви повече и ще си задържи цената по-висока в стравнения с 2.4i
Reply

#3
Ами и аз бях се загледал по това Д5 (180 к.с.) ако не се бъркам, ама мн трудно откривам из сайтовете за коли (не само българските ами, швейцарски и австрийски) Sad Най-често срещани от дизелите е този 136 к.с.
Reply

#4
Ами огледай се, принципно са редки - да. Причината е, който си купува S40 с D5, си взима и кожа, нави и тн. и парите стават доста. D5 е двигател като за S60 по-скоро. Иначе този дизел 2.0 d - 136 коня си е добър също, най-популярния може би двигател, вървежна си е колата доста, по-добър избор е от 2.4i защото дизела върви с 6-степенна ръчна скоростна кутия, а 2.4i - 5-степенна и ръчна и автоматична.
Reply

#5
А това двигателче Д5, какво е? В смисъл каква кубатура, В-образен ли е, колко целиндърчета......Защото в :oops: се пак гледам и като цени за поддръжка.... :oops:
Reply

#6
Изцяло алуминиев дизел с обем 2.4л с 5 редови цилиндъра, 20 клапана, турбо с променлива геометрия, Common Rail - второ поколение. За моделите S40, V50, C70 - 180hp, 350nm
Под името D3, се използва и като двигател за едни от най-хубавите и скъпи яхти - Volvo Penta, това е и причината този двигател да бъде толкова хубав - просто на наляти страшно много пари за разработването му. Първото поколение на този двигател беше - 163 коня, когато 2.7 на мерцедес е също 163, а 3.0 на BMW - 184 коня. Прай сметка Big Grin
Reply

#7
D5 се предлага само с 5 степенна автоматична скоросна кутия, 2.0D със 6степенна ръчна както и само за този мотор Power shift скоростна кутия. Малка корекция ще внеса относно техническите параметри на агрегатите:

D5, Five-cylinder turbo charged diesel, Задвижване на предните колела, 2400 куб.см., 180 к.с., 400 Нм
2.0D, Four-cylinder turbo charged diesel, 1997 куб.см., 136 к.с., 320 Нм - съвместна разработка на Пежо и Форд

За съжаление чух за доста проблеми при D5, закупено ново през 2005-2006...не знам дали са били "бебешките" болести, но проблемите бяха в хидравлика и проблем в скоростна кутия :?

Аз съм с 2.0D до момента 41 000км - смяна на 4броя филтри и двигателно масло през 15 000км ми струва 220лв без труда. В МП искат още 200лв за труд :oops:

Годишния данък на автомобила е 370лв !!!!!
Успех в избора! 8) Поздрави
Reply

#8
привет "pacho"
сега карам s60 d5,преди година имах като твоята.
ще призная че 40ката е по-красива на външен вид,дори си вървеше доста като за 136 коня,но предимствата на 60ката са доста повече .по-устойчива в завой на скорост,по-бърза ,по комфортна и забележи по-икономична от 2.0 D,това го гарантирам-и аз самия трудно го повярвах но от собствен опит го казвам.Ако се върна някога към S40,то тя ще бъде със сигурност D5 поне 17' или 18' джанти с максимално широки гум ,та да компенсира устойчивостта на по-горния клас.
Въпреки че новия D5 т.е 180коня бил неусетно за шофьора по-бърз,а в същото време гор с 2л.повече от 163коня.плюс това аз мисля че двигателя реално си е същия,сменен е софтуера
не подхващам спор,коментираме си Smile
и ако си ме разбрал погрешно,все още съм Two thumbs up for S40 2.0D имам страхотни спомени с колата и ако не се лъжа никакви проблеми и ремонти.
Reply

#9
и да те подсетя за маслото...
каквато и марка да ползваш,независимо дали е скъпо и какво пишат производителите,много колеги а и по всички форуми се стига до становището ,че в България масло на турбодизел се сменя най-много на 10-12 хил.км,ако искаш да запазиш най-вече турбото неамортизирано.
също така на мен първо ми даваха 5w40 и не бях доволен с работата на двг.сега съм с 5w30 пълна синтетика уникално! това е маслото за нашите коли,ако питаш дали гори масло отговора е -Не.
Айде всичко хубаво че си пописах тая вечер Smile
Reply

#10
Здрасти Gogov, нямам наблюдения над 60-ка и не мога да коментирам, а съм напълно съгласен с всичко което спомена до тук!
Аз съм със 17"ки джанти, големи дискове и спирачки, гуми 225 защото колата така беше поръчана и така си дойде от МП - тогава се водеше спорт по каталога им. Няма мърдане от пътя при високи скорости, не е ограничена на 210 както пише по каталозите - 235км/h на Пловдивската магистрала, повече не смея да я тествам, даже да го правя същото...просто от любопитство.
За D5 163к.с. това е мотора на Ауди, а новият D5 185к.с. е изцяло на Волво. Колегата Лайън имаше такова s40 185к.с. автоматик - уникален вървеж, но и много грижи!
Всички консумативи до момента са сменяни максимум на 14 000км, а по каталог си я дават на 20 000км.
За мен това е идеалната комбинация от лукс, вървеж, поддръжка, комфорт и цена!
Поздрави!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)