The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ксенон?

#1
Волвото ми ХС 90 2.9Т 11.2003г. е с единични ксенони на късите светлини.Напоследък гледам всякви реклами за ксенони по 90-100лв за две крушки Н7 с баластите.Дали може да си купя един комплект и да си ги сложа на дългите и да имам ксенон и на дългите ,че нещо ме дразни когато превключа на дълги светлината става от синя жълта.Или да избера по-евтиния вариант с нормални крушки но светещи в синьо.Дали тези баласти ще отчетат грешка в компютъра.
И друго интерсно че за къси и дълги дават крушки Н7 55вата.Има ли Н7 за дълги и съответно за къси или са едни и същи и само отражателя и рефлектора са различни?
Предварително БЛАГОДАРЯ!
P.S.В аватара ми има подпис , който отначало излизаше а сега не излиза?
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply

#2
Колега, за да провериш дали ще ти излезе грешка свали едната крушка Н7 и запали дългите светлини, ако не ти излезе еррор слагай ксенона, имам приятели с такъв ксенон и са доволни Smile Доколкото знам, ако си вземеш 55 Ватов ксенон ще останеш много доволен, но той не е от този евтиния, все пак и 35 ватовият свети много добре
I Heart VOLVO
Reply

#3
Колеги колата ми е с Bi-Xenon.Защо когато включа дългите светлини се включва и халогената лампа отстрани?Един познат започна да ме обеждава,че не съм с би-ксенон а само с ксенон,но когато си купувах колата XC90 R Design 2009г. от мото пфое си пишеше активни би ксенон светлини GDL.
Reply

#4
Аз имам XC60 което е с BiXenon и при мен е така. Факт е че от Волво са решили да дублират дългите. Превключвайки на дълги освен че ксеноновата крушка минава на дълги светва и халогенна пак за дълги. Каква е причината не мога да ти кажа но щом от Волво така са решили сигурно има някакво разумно обяснение Smile Така че според мен щом е пишело че колата ти е с BiXenon то наистина е така и твоя приятел греши Tongue Ако много ти се занимава и искаш да му кажеш на твоя прител откачи си халогените и превключи на дълги и ще видите че светлиния сноп се увеличава чуствително въпреки, че ги няма халогенните крушки за дълги.
Reply

#5
Халогенните крушки на дългите при Би-ксенона е главно заради "светлинния клаксон".Ксенона не може да запали толкова бързо за да присветнеш, а също има известно забавяне при преминаването от къси на дълги.Дали си с ксенон или Би-ксенон се познава най-лесно при преминаването от къси на дълги - снопа на ксенона се променя при Би-ксенона , а при обикновения си остава един и същ.
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply

#6
Nicky Wrote:Халогенните крушки на дългите при Би-ксенона е главно заради "светлинния клаксон".Ксенона не може да запали толкова бързо за да присветнеш, а също има известно забавяне при преминаването от къси на дълги.Дали си с ксенон или Би-ксенон се познава най-лесно при преминаването от къси на дълги - снопа на ксенона се променя при Би-ксенона , а при обикновения си остава един и същ.


Долу горе има логика в това което казваш, но ако се поразмисли човек нали е BiXenon. При него ксеноновата крушка си свети и не и трябва време да загрее защото тя си работи на къси просто за дългите рефлектора сменя ъгъла или там каквото е точно така, че пак не е ясно за какво е халогена. Може би и рефлектора не може да реагира толкова бързо при премигване само.
Reply

#7
Електромагнитния плъзгач на биксенон/крушка Н4/ е с достатъчно голямо бързодействие за да го има ефекта на светкавицата т.е бързи къси-дълги. Да не забравяме обаче, че има комбинирани крушка, на която само късите са ксенон, а дългите-халоген-просто са в два отделни балона, но с един цокъл. И там ефекта на светкавицата е ясно изразен.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#8
Става въпрос за "светлинен клаксон" при загасени светлини.Просто е невъзможно да премигнеш с ксенона ако преди това не е запалил.
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply

#9
Nicky Wrote:Става въпрос за "светлинен клаксон" при загасени светлини.Просто е невъзможно да премигнеш с ксенона ако преди това не е запалил.


Колега, позволи ми да не се съглася с теб. Вярно е , че моята е V40, но при изключени фарове/положение "0" т.нар. светлинен клаксон си го има и си свети при бързо дърпане на лоста за фаровете без никакво забавяне.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#10
koci_1982 Wrote:Колеги колата ми е с Bi-Xenon.Защо когато включа дългите светлини се включва и халогената лампа отстрани?Един познат започна да ме обеждава,че не съм с би-ксенон а само с ксенон,но когато си купувах колата XC90 R Design 2009г. от мото пфое си пишеше активни би ксенон светлини GDL.
       
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)