12-02-2009, 06:45 PM
Провери си дисковете и накладките, дали не са износени (за смяна)...иначе си извинен
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Какво ли означава това?
|
12-02-2009, 06:45 PM
Провери си дисковете и накладките, дали не са износени (за смяна)...иначе си извинен
12-02-2009, 06:51 PM
LeecH Wrote:Провери си дисковете и накладките, дали не са износени (за смяна)...иначе си извинен Спирачните дискове(предни) са с ясно изразен ръб. Така си бяха още при покупката.Човекът, който ми смени ролки, пистов и ангренажен ремък ми каза, да карам 2000 км и да сменя спирачните дискове-предните. Аз вече минах 6500 км, считано от 18.05.2009г. Благодаря Ви колеги! Аз сепритеснявах да не е нещо съединител. Моля Ви не ми се гневете много. :oops:
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m --> Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
12-02-2009, 07:08 PM
На ОС да дойдеш с една каса бира и ще те извиним целокупно :twisted: :twisted: :twisted:
П.П. На който му е студено няма да пие
\\// (()) ||_ \\// (()) S60 D5 185+к.с. М66.
12-02-2009, 07:56 PM
На мен ще ми е топло....от сега го виждам! Колега, когато сменяваш дисковете, задължително сменяваш и накладкитв
12-04-2009, 10:39 AM
И още нещо от мен - ако феродовия диск на съединителя е износен педала започва да отделя нагоре и е възможно проблема при теб да е комбиниран. Което пак ме навежда на мисълта за ниско ниво на хидравлична течност, при положение че твоята кола е с хидравличен привод на съединителя(нещо което аз не знам, но има модели С/В 40, които са с такъв).Това можеш да си го провериш през Вадис като напишеш Вин - номера на твоята кола и годината на производство. И още нещо - провери дали казанчето за спирачна течност и това което е за хирдавличната помпа на съединителя (ако ти е хидравличен , а не с жило), не е общо за двете системи или имаш отделни казанчета. Ако са отделни не е лошо да провериш и двете за ниво на течността и дали няма течове от самите казанчета. При мен например когато купих колата съединителя беше сменен наскоро и отделяше в най-горна точка, което ще рече че е трябвало да бъде отпуснат(при мен е с жило) иначе съединителя не изключва изцяло и феродовия диск се износва, но поради невежеството ми не е направено. В последствие направихме въпросната процедура с отпускането на жилото и в момента съединителя ми отделя около средата на хода на педала и друго засега не може да бъде направено. Вероятно ще се наложи смяна на феродовия диск след n - хиляди километра(а дано ). Поздрави.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса R.I.P. Холандецо Неам нерви,за тва карам Волво! :-) |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |