The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Какво ли означава това?

#21
Провери си дисковете и накладките, дали не са износени (за смяна)...иначе си извинен Smile
Reply

#22
LeecH Wrote:Провери си дисковете и накладките, дали не са износени (за смяна)...иначе си извинен Smile


Спирачните дискове(предни) са с ясно изразен ръб.
Така си бяха още при покупката.Човекът, който ми смени ролки, пистов и ангренажен ремък ми каза, да карам 2000 км и да сменя спирачните дискове-предните.
Аз вече минах 6500 км, считано от 18.05.2009г.


Благодаря Ви колеги! Smile
Аз сепритеснявах да не е нещо съединител.
Моля Ви не ми се гневете много. :oops:
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#23
На ОС да дойдеш с една каса бира и ще те извиним целокупно :twisted: :twisted: :twisted:

П.П. На който му е студено няма да пие Big Grin Big Grin Big Grin
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#24
На мен ще ми е топло....от сега го виждам! Колега, когато сменяваш дисковете, задължително сменяваш и накладкитв Wink
Reply

#25
И още нещо от мен - ако феродовия диск на съединителя е износен педала започва да отделя нагоре и е възможно проблема при теб да е комбиниран. Което пак ме навежда на мисълта за ниско ниво на хидравлична течност, при положение че твоята кола е с хидравличен привод на съединителя(нещо което аз не знам, но има модели С/В 40, които са с такъв).Това можеш да си го провериш през Вадис като напишеш Вин - номера на твоята кола и годината на производство. И още нещо - провери дали казанчето за спирачна течност и това което е за хирдавличната помпа на съединителя (ако ти е хидравличен , а не с жило), не е общо за двете системи или имаш отделни казанчета. Ако са отделни не е лошо да провериш и двете за ниво на течността и дали няма течове от самите казанчета. При мен например когато купих колата съединителя беше сменен наскоро и отделяше в най-горна точка, което ще рече че е трябвало да бъде отпуснат(при мен е с жило) иначе съединителя не изключва изцяло и феродовия диск се износва, но поради невежеството ми не е направено. В последствие направихме въпросната процедура с отпускането на жилото и в момента съединителя ми отделя около средата на хода на педала и друго засега не може да бъде направено. Вероятно ще се наложи смяна на феродовия диск след n - хиляди километра(а дано Big Grin ). Поздрави.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)