The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Да ви зарина с питанки..

#1
Здравейте!От скоро съм собственик на 850 2.0 20в.Като цяло съм много доволен от колата.Но имам проблем с климатроника.Изведнъж започна да работи когато си поиска.Когато работи,винаги е макс.....жега.....отворени прозорци...Когато не работи студ ,пак отворени прозорци....иначе се потят.Прегледах какво ли не,реших накрая ,че е блока.Отидох до една морга,взех блока оза проба ,тръгна ок итака вече месец,нооо....От вчера като дам контакт,двете лампи на блока започват да мигат.Мигат известно време слрд което спират и всичко е ок,но докога....Дали това мигане не сигнал за проблем някъде.Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?

Стана дълго ,но продължавам с въпросите.Как се свалят подглавниците на предните седалки?Аз не успявам.
Колата е със счупен дебитомер.Така я купих.Каква е разликата дали е със счупен или е здрав .Разход на гориво ли или...
Дано някой компетентен ми обърне внимание!
Reply

#2
Здравей колега. За съжаление мога да те насоча основно как да свалиш подглавниците на предните седалки. Това става с напипване и натискане от задната страна на облегалката на около 15-20-25см. по продължение на металните стойки на подглавника. За предпочитене е да ги сваляте двама човека. Единия натиска, а другия дърпа, иначе е голяма мъка. Дебитомера не е добре да е счупен, понеже е един от важните елементи за правилното определяне на гориво-въздушната смес, оттам се сещай и за разхода на гориво. Поздрави и успех.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#3
Климатроника е на 850-ките е малко странен и трябва някой да ти покаже как работи и моят по едно време беше започнал да мига ама му мина и аз не разбрах какво му беше. Настрой си желанате температура дай вентилатора на и средната врътка на AUTO и виж какво става. Когато си го сложил да духа на челното стъкло винаги след запалване се вкл. първо климатика и издухва стъклото - дори и да е -20 градуса. Ако ти се запотява стъклото вероятно ти спукано радиаторчето на парното виж дали антифриза се губи. От къде разбра че ти е счупен дебитомера? Аааа и да знаеш че климатика на 850-ката за разлика от повечето коли е включен когато лампичката над копчето е изгаснала, същото е и с рецеркулацията на въздуха в купето :!: :!: :!:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#4
За лампите ми е ясно,но при контакт започвад да мигат и двете и на рек и на офф.Мигат няколко пъти и след това свети постоянно само тази на офф.Като казвате ,че запотяването може да еот радиаторчето и ,дали ми се губи антифриз се замислих и отговора е ,като ,че ли да ..Отдадох го на капачката на разширитения съд..Къде е това радиаторче?Ако тече остават ли следи под колата?Питанките не спират..
Хей забравих да ви благодаря за бързите отговори!
Благодаря!
Reply

#5
Забравих да пиша за дебитомера..Счупен е! Видимо вместо две пластинки ,на моя има само една.Явно е следствие от детонация на Агу-то.Разход на газ ок.14-17,зависи от къде съм заредил..На бензин нямам засичане за сега...Ивсе пак само разхода ли различен или ......
Reply

#6
cold Wrote:Забравих да пиша за дебитомера..Счупен е! Видимо вместо две пластинки ,на моя има само една.Явно е следствие от детонация на Агу-то.Разход на газ ок.14-17,зависи от къде съм заредил..На бензин нямам засичане за сега...Ивсе пак само разхода ли различен или ......
Не само разход.Би трябва и в мощността на колата.Аз забелязах на моята (тя е като с твоят двигател),че не върви като кола със 140к.с. и ще търся някой колега да със здрав дебитометър да го сложим на моята кола да видя дали има разлика,че не съм сигорен,че е точно от него (макар че ми изкарва от време на време грешка в дебитометъра).
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#7
На мой познат с Голф,като му изгоря дебитомера,колата се не можеше да вдигне 100.При мен не е така.Карам я предимно градско.Все едно е с турбо.Тромава на ниски обороти и в някакъв момомент.около 2500об.се ускорява добре.На бензин работи неравномерно,оборотите са ниски ,няма разлика като откача буксата на дебитомера.Не зная как да тествам за грешки,но ми свети лампата на ланда сонда.Ако намеря дебитомер,как да разбера,че е работещ.?
Reply

#8
Напиши о ткъде си и ще ни по-лесно да те ориентираме. Коя година е 850-ката?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#9
Колата е от 1995.Живея в София.
Reply

#10
Виж тука има едно момче дето може да погледне колата
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=21&t=7869" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=21&t=7869</a><!-- l -->

There is no place like 127.0.0.1
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)