The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем при подмяна на 10V с 20V motor при 850 бензин

#11
Тошко,какво му има на компа,не може ли да пробваме го оправим.
Както каза Владо,като сложите нов такъв да не изчатка и той.
Помислете каква е причината за повредата му.
Полезно четиво което може да направи престоя ви във форума по-приятен
                             Десетте “Божии” Заповеди
Reply

#12
Zdravko_850 Wrote:Тошко,какво му има на компа,не може ли да пробваме го оправим.
Както каза Владо,като сложите нов такъв да не изчатка и той.
Помислете каква е причината за повредата му.
когато аз си смених мотора от 2,5-20v на 2,5-10v нали става вапрос с цялата инсталация колата не работе6е нормално и аз се побърках и като помислих какво не съм сменил се сетих единствено за БОБИНАТА смених я и чудо Tongue колата заработи като швейцарски часовник.
Reply

#13
С какви инжектори е бил стария мотор и с какви новия?
Има високоомни и нискоомни. Нискоомните по-често ги слагат на турбо мотори,
и ако случайно е с такива трябва да има едни специални мощни керамични резистори иначе
или компютъра или инжекторите се опичат.
Reply

#14
Казаха ми че там е проблема.
Като смених мотора инсталацията не съм сменял.
Относно дюзите не съм ги гледал коя каква е но ще се поинтервсувам.
Като дойда до Варна , ще се отбия и при здравко да го види и той тоя комп.
По принцип невъзможни работи няма и нямам намерение да се отказвам скоро.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)