The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Акумулатора ми падна

#1
Акумулатора ми е Банер 74ампер4аса 680 ампера пусков ток на 4 та зима и пада много бързо нещо. Зареден е 12 4аса и пада за 2 сутрини палене. Няма дала на късо клетка. Стартера е ремонтиран 4етки и втулки преди 1 месец ли4но от мене. И като акумулатора е зареден си върти бързо а сутрин няма сила даже да завърти толкова зле. Карам много в града примерно полвин 4ас и след това гася.

Проверих нямам загуба на ток като колата е изгасена. Съмнява ме алтернатора дали е поправян някога. Като работи на празен хода прави 14 волта. Като вклю4а дълги и фарове за мъгла и примерно радиото и вентилатора на парното 13,5 волта пак на празен ход. 4удя се това напрежение не е ли малко ниско и дали да не му сменя 4етките.

Кажете вие с какви акумулатори карате 940 -ките 2,4 тди.
Reply

#2
aleks12345 Wrote:Акумулатора ми е Банер 74ампер4аса 680 ампера пусков ток на 4 та зима и пада много бързо нещо. Зареден е 12 4аса и пада за 2 сутрини палене. Няма дала на късо клетка. Стартера е ремонтиран 4етки и втулки преди 1 месец ли4но от мене. И като акумулатора е зареден си върти бързо а сутрин няма сила даже да завърти толкова зле. Карам много в града примерно полвин 4ас и след това гася.

Проверих нямам загуба на ток като колата е изгасена. Съмнява ме алтернатора дали е поправян някога. Като работи на празен хода прави 14 волта. Като вклю4а дълги и фарове за мъгла и примерно радиото и вентилатора на парното 13,5 волта пак на празен ход. 4удя се това напрежение не е ли малко ниско и дали да не му сменя 4етките.

Кажете вие с какви акумулатори карате 940 -ките 2,4 тди.
До тук всичко ти е наред.
Търси проблема.
Алтернатора лесно се вижда дали е наред.
Една кръстата отверка и отвиваш четкодържателя. Или е черен или е бял на цвят. Буксата махни предварително!
По време на шофиране ако ти играе оборотомера или ти светват контролните ламти - значи е алтернатор.
Ремъците да са добри и добре стегнат.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#3
4еткодържателя е 4ерен да го сменя ли. Мене ме притеснява това падане на напрежението.
В един у4ебник пише 4е до 13,8 е добре по надолу не трябва да пада.
Reply

#4
ремъка е нов и стегнат.
Reply

#5
Замери електролита в компетентен сервиз.И моя падна, но е нов от лятото е. Казаха ми само с вода /дестилирана/да долея ,че малко беше паднало нивото. И вярно сега е пушка .
Reply

#6
Днеска махнах 4етките и огледах пак видях 4е на колектора където се опират 4етките е издълбано и това явно е при4ината не добро контактуване и от там зареждане като гледам никога не е ремонтиран на километража ми пише 200000 км ама кой знае колко са в действителност, а и 4етките са си оригиналните.

След почистване на 4етките и пластините които контактуват напрежението се ка4и с 0,3 волта и стана около 14,2 без консуматори. След поправяне на колектора мисля 4е ще стане 14,7 толкова показва на един приятел 940 ката с ремонтиран наскоро алтернатор.
Reply

#7
aleks12345 Wrote:Днеска махнах 4етките и огледах пак видях 4е на колектора където се опират 4етките е издълбано и това явно е при4ината не добро контактуване и от там зареждане като гледам никога не е ремонтиран на километража ми пише 200000 км ама кой знае колко са в действителност, а и 4етките са си оригиналните.

След почистване на 4етките и пластините които контактуват напрежението се ка4и с 0,3 волта и стана около 14,2 без консуматори. След поправяне на колектора мисля 4е ще стане 14,7 толкова показва на един приятел 940 ката с ремонтиран наскоро алтернатор.

Щом е издълбано, значи е за ремонт - 35лв. ма струваше ремонта му.
А четко-държатела се разкапсоловат старите четки и слагаш новите с запояване.
14,0 е нолмално.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#8
Днеска си купих нов акумулатор 4е ве4е по4нах да се дразня от тия постоянни зареждания. Тоя каза 4е колата е наред за сега. Тества стария акумулатор видяхме 4е има некви мътилки което било лошо каза. Тества го и с товарна вилка и каза 4е има по4ти укасила клетка което ми давало около 10 вата постоянен разход и затова пада акумулатора, незнам как разбра нещо гледаше дали електролита запо4ва да ври.

Новия акумулатор е банер 74 а4аса 640 А пусков ток за 160 лв. Магаина е на околовръсното и ми направи добро впе4атление имаше сякви акумулатори и мисля на дорби цени.
Reply

#9
Колега, напиши моля те откъде си и къде се намира въпросния майстор на акумулатори?
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#10
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.abt2001.bg" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.abt2001.bg</a><!-- m --> ето го сайта работи от 8 до 19 4аса всеки работен ден и събота работи до 16 4аса нещо такова.

Намира се на околовръсното на разклона за бистрица. Незнам защо цената на акумулатора който купих в сайта е по скъп с 20 лв явно някво намаление съм хванал. Има много акумулатори в нали4ност дори и за мотори и за аларми и кви ли не още. Видя ми се доста кадърно мом4ето.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)