Ъъъ нека да се изясним...
1.извинение към колегата ibot , че му поспамваме темата, ама все пак разискваме неща които са свързани с нея
2. в българския език изречение неможе да започва с "Ъ" знам го ама не го спазвам
3.не съм учил никъде аудио уретби за автомобили, просто ми е хоби, самоук съм си , чета си из разни книги и форуми
4.малко история за мене макар че незнам дали има значение :oops: , принципно физиката и "тоците" винаги са ме "влечали" по някакъв начин, занимавам се с електортехника от има няма 5 клас, с най различни простотии, като захванеш от тва че на бмх кат му натиснеш спирачката да му святка стопа примерно и още такива шитни дет не ми се изброяват ся че мнооо мъгливо тука в стара загора и да не се изгубя
после някакси учих "у електрото"(спец." електрически централи, мрежи и ситеми") кат си викаме тука у нашио край(не държа че говорим много правилно) ама ко да се прай бабата ми е даскал по бг език и литература и имам някво изкривяване още от малък, да поназнайвам правописи и разни други особености на българския език , ама не ги спазвам секи път де, щот треа съм интересен понекиу път
после да го е незнам що пак записах висше същата специалност , не ми стигаха 5 години "иелектрутехника " ми още ... немам думи некав мазухист съм явно на тая тема, че ка да е, изкарах го тва тъпо виСШе образОвание още 4 години студентски животец, ако к*чки и е*ане ама тва вие си го знаете де нищо ново не ви снасям
и сега да го е малко ми беше сичко тва ми и магистратура записах и е тва ако не е мазухизъм незнам :ctf:
принципно приемамне че елетротехниката неми е ясна , особено високите напрежения
ама то си е така де кат се замисля няма нищо общо с аудиото в кола некви си 12 волта са се пак, ко да им обръщам внимание
5. бах мааму толкова писане и нищо свясТно те казах , ама така е той акохола си има некви последствия от него
6. а ся ш са пробвам по сериозно че нещо са отплеснах кат женски ритник по мъжки полов орган
7. че с две думи ся колко ми е дълга масата в колата , няма никво значение ако използваш проводници с подходящо сечение
чинчови и захранващи кабели съм съгласен с дадените от вас доводи, ама то кат се замисля е по убаво и 'плюс-а' да е къс не е ли така , че даже е така кат се замисля по дълбоко май е по убаво той да е максимално къс с максимално голямо сечение според мощността и възможностите за окабеляване и покупка, колкото до предпазителя защо трябва да е максимално близко до батерията и дане минава през отвор мисля че е ясно( ако не е ща са пробвам да обясня до колкоо мога де щот принципно на всички наговорени глупости след като завърших висшето имам и диплома за "даскал" с което не се гордея особено, щот имах честта да преподавам в електротехникум-а , принципно мноо ме накефи даже учениците казаха госпожо искаме вече той да ни е учител.... е как няма като всяка теорема или там квот щете се предаваше с яко шега за по лесно запомняне... бе май мноо се отлеснах вече..
колкото да изпълнението намоята аудио система , всичко е спазено от .. до и е презапасена от към сечение на кабели , връзките са направени както се изисква, всяка обувка е калайдисана и изпипана с термосвиваемо, кабелите са прекарани в гофрета, преходите през ламарина са двойно подсигурени(незнам що ... може би щот знам кво ще стане ако ми се укъси 25мм2 кабел), принципно цялата аудио инсталция на колата си е моя, не използвам нищо от заводската исталация, кабели до врати и до всяка точка аз съм си ги пускал...защо... ми незнам
и принципно моята кола не е единствена дет съм правил аудио озвучаване.... просто хоби... кат се сетя даже и пари не съм вземал .. просто за една почерпка ... нонещата се изпипват разбира се
8. бааа що нещо изписах... чак ожаднях... и ша отивам да пия по биричка с мезе
наздраве от мен , и някой да не се засегне ей мушмуроци...
п.п. LeecH не ти тряа да учиш колкото мене.. виждаш че не ми се е отразило добре :mrgreen: