The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
460 TURBO силов тунинг

#31
а ако се недуе турбината до 1 бар има ли някаква опасност да се пукне бутало или нещо друго по мотора ?
Reply

#32
а ако се недуе турбината до 1 бар има ли някаква опасност да се пукне бутало или нещо друго по мотора ?
Reply

#33
Принципно турбината на 4ХХ е Т2 и е дооста малка.Налягането идва рано и надува на малко ( мисля , че беш на 0,4). Та идеята ми е , че има таван към 0,8 и то с пик на надува. Просто е малка и не може да задържи налягане в по-широк оборотен диапазон. Също така електрониката ще ти ореже всичко след 0,8-0.9. Ако искаш да правиш нещо по този мотор , това е следното: нова турбина(Т25 става перфектно), нови турбопътища и задължително нова електроника, демек чип. Само , че по-внимателно защото не са особено читави тези мотори за такива налягания и лесно се предават
460 B18EP+
Reply

#34
ми моятя спокоино надува 1 бар ама както викате вие електрониката режи Smile значи Т25 стават
Reply

#35
Тя може и да надува, ама този 1 бар е някакъв пик. Не това е важното , а да може да го задържи в широки обороти.Най-лесно вържи един манометър и го лепни на джама. Намери си права и вкарваш 3-та от 1000 оборота до прекъсвач. И гледаш налягането. Но само с надуване на стоковата турбина нищо не правиш, освен може би някое счупено бутало...
460 B18EP+
Reply

#36
е ас сам със дачик и 1 бар си ги даржи преспокоино даже имам и снимки ама незнам как да ги кача Smile
Reply

#37
колеги знаете ли дали дачика за километража подлежи на ремонт , тои е електронен Sad
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)