The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Демонтаж алтернатор

#11
Здравейте колеги колко требва да зарежда динамото на В40 1.9тди 90кс.че нещо май не е наред с мойто.
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп.
Reply

#12
При мен подава 13,9V мерено на клемите на акумулатора при работещ двигател. Не се отклонява дори при пуснати максимален брой уреди.
Reply

#13
vin_d Wrote:Здравейте колеги колко требва да зарежда динамото на В40 1.9тди 90кс.че нещо май не е наред с мойто.
Не повече от 14,2-14,3V на празен ход (без консуматори) с консуматори 13,8-13,9V е добре. Също така не трябва да се повишава много с увеличаване на оборотите....над 14,4V вече нещо не е наред с регулатора.
[Image: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=27919]
Volvo V40 2.0 1998
Reply

#14
Собственик съм на s40 2004 г,2.0 дизел.Проблемът е в динамото,не зарежда акумулатора и ми показва на дисплея безброй грешки.Ако някой може да ми даде съвет да си купувам нов или втора ръка,все още незнам дали може да се поправи.И от къде мога да се снабдя с такъв алтернатор???Благодаря предварително
Reply

#15
Честита нова година, много щастие и късмет на всички.
Колеги темата е от преди доста време но да не пускам нова. Колата ми направи много хубав подарък за новата година Wink

Днес изведнъж както си карах сметна лампата за акумулатора и изписа power system service urgent и светна червената удивителна. Премерих дали зарежда акумулатора но напрежението беше ниско, на запален двигател, след като го загасих и напрежението започна да се повишава.

Проблемът е явно в алтернатора , да ме посъветвате как да процедирам, има няколко сервиза на Раковска в София, със старата кола съм ходил но сега с тази незнам.
Volvo V50 2.0D, D4204T 2006 година
Reply

#16
Алтернатора ми е Denso 12V - 150AMP Made in Japan, предполагам ги ремонтират, защото нов в МП е ядски скъп. При запален двигател замерихме акумулатора и е 11V а до колкото знам и съм чел трябва да е около 14V. Ще пиша тези дни като видим какво ще стане.
Volvo V50 2.0D, D4204T 2006 година
Reply

#17
Здравейте колеги, ползвайки темата за демонтаж искам да попитам някой знае ли дясната полуоска дали излиза безпроблемно от скоростната кутия, тя е renault, както и двигателя (има ли някакъв шплент, зегерка, нещо на което трябва да обърна внимание, или просто дърпам), защото ми предстои смяна а не бих искал в тези атмостверни условия да си създавам главоболия . Новата ми е комплект с каретата, така че няма да свалям старите. Благодаря.
d4192t 1998
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)