The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
почистване на инжектори....

#1
Не видях такава тема та рекох да пусна да поговорим ако някой има желание или ако може да сподели...
Лично аз нямам обособен проблем ,но периодично се замислям ...как са ми дюзите?трябва ли да ги чистя?
Как става това?Има ли ефикасни добавки?Или може би трябва да се ползват стендове?И къде има такива какво струва и така нататък Smile
какво би се получило?
Идеи и мнения?Мисля ,че сериозното разискване на тази тема ще е полезно за всички в нашия форум..А и не само....
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply

#2
Да,колега и на мен ще ми е любопитна темата.Ако науча нещо,ще пиша. :lol:
Задай глупав въпрос и ще получиш глупав отговор!
V40,1999г,115к.с.
Reply

#3
Първо да се замислим, какво се получава, когато една дюза е замърсена? Ами принципно разпръсквачът, трябва да има строго определена форма и размери, а когато по него има боклуци те не са такива. Това пречи на разпръскването на горивото, предполагам всеки си е играл с маркучи.....като сложите пръста на отвора и го местите насам-натам силата , насочеността и дебита на струята не променя. Общо взето, това е и при инжекторите, там най-често се замърсяват иглата и отвора на разпръсквача (позиция 3). Ефекта е влошено разпрашаване на горивото, оттам, лошо смесобразуване и натам вече е ясно. А да не говорим, че самата дюза е разположена в колектора, така че да пръска в точно определена посока. Имавариант за намаляване на дебита на дюзата, коеот води до обедняване на сместа, и другото, за коеот се сещам сега е прокапването, което може да се олучи при невъзможност за напълно затваряне.
Почистването може евентуално да стане с почистваща добавка (пробвал съм на карбуратор и действаше Wink ), но най ефективно е с ултразвук. Има ултразвукови вани, където дюзите се потапят в някаккъв разтворител, включваш, чакаш няколко часа...и са като нови Wink . Такива устройства, мися че има в почти всеки уважаващ себе си сервизWink


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#4
LeecH Wrote:Първо да се замислим, какво се получава, когато една дюза е замърсена? Ами принципно разпръсквачът, трябва да има строго определена форма и размери, а когато по него има боклуци те не са такива. Това пречи на разпръскването на горивото, предполагам всеки си е играл с маркучи.....като сложите пръста на отвора и го местите насам-натам силата , насочеността и дебита на струята не променя. Общо взето, това е и при инжекторите, там най-често се замърсяват иглата и отвора на разпръсквача (позиция 3). Ефекта е влошено разпрашаване на горивото, оттам, лошо смесобразуване и натам вече е ясно. А да не говорим, че самата дюза е разположена в колектора, така че да пръска в точно определена посока. Имавариант за намаляване на дебита на дюзата, коеот води до обедняване на сместа, и другото, за коеот се сещам сега е прокапването, което може да се олучи при невъзможност за напълно затваряне.
Почистването може евентуално да стане с почистваща добавка (пробвал съм на карбуратор и действаше Wink ), но най ефективно е с ултразвук. Има ултразвукови вани, където дюзите се потапят в някаккъв разтворител, включваш, чакаш няколко часа...и са като нови Wink . Такива устройства, мися че има в почти всеки уважаващ себе си сервизWink
Аз онзи ден колега смених една такава дюза на пежото, купих я от морга, защото старата не ставаще за нищо, беше и се счупила пластмасовата капачка отпред и заедно с гумичката, беше потънала навътре, сега е някъде вътре в двигателя :mrgreen: не знам какво ще стане, ама върви, като стрела (спрямо преди) Да отбележа такива дюзи(инжектори) само оригинални и са по около 150 кинтероссс :? а те не са един и два :!: така че общият сбор е кофти числооо Confusednipe: А колегата LeecH , гледам е по запознат да каже, колко струва горе-долу почистването с ултра звук и едната ми дюзичка, също е тръгнала да заминава отпред, да я сменям ли и нея с моргенска :mrgreen: , както и ако знае да спомене, от къде се купуват упътненията, """О""" пръстенчетата Big Grin Благодаря предварително за отзива!
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#5
Ето едно интересно клипче по темата.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=y_zWDvCjbu0" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.youtube.com/watch?v=y_zWDvCjbu0</a><!-- m -->

Не знам дали в момента има във Варна такава машинка,едно аверче си поръча и скоро ще има.
Reply

#6
"О" пръстени има във почти всички магазини за авточасти, продават се в пликчета. Цена за почистване на горивовпръсквачи не мога да кажа, защото не ми се е налагало (или аз така си мисля Big Grin ), но най-вероятно е според сервиза. Иначе счупени впръсквачи почистването не може да оправи...много важно нещо, при почистването трябва да се пазят пластмасовите части и "О" пръстените или да се ползват почистващи препарати, които не ги увреждат Wink
Reply

#7
Чистенето на 4 ри броя инжектори за С/Ве 40 е 60-80 лева.В зависимост от сервиза.
На мен ми взеха преди 8-9 месеца 60 кинта.
Само с добавки не става................добавките за почистване на бензинови дюзи са за ПРОФИЛАКТИЧНА УПОТРЕБА!
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#8
Чистенето на 4 ри броя инжектори за С/Ве 40 е 60-80 лева.В зависимост от сервиза.
На мен ми взеха преди 8-9 месеца 60 кинта.
Само с добавки не става................добавките за почистване на бензинови дюзи са за ПРОФИЛАКТИЧНА УПОТРЕБА!
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#9
Здравейте, колеги!
Искам да попитам, какви са симптомите за запушени инжектори?
Volvo S80, D5, 2007г.
Volvo S40, D5, 2006г.
Клубна карта № 00269
Reply

#10
Аз мойте ги очистих в Велико Търнов за 40лв....
Симптомите може да са от трудно палене,тресене на празен ход,обедняване на горивната смес....
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)