Posts: 2,222
Threads: 97
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
Колеги дай ти си мнението за какъв кабел ми трябва точно,че като слушам хора които не разбират и се прецаках вече!
Усилватела е това Thunder TCA-2051
2 х 60 вата RMS на 4 ома
1 х 150 вата RMS на 4 ома (bridge)
Входове - RCA
Low pass filter - 30 - 250 Hz
High pass filter - 60 Hz - 1,2 kHz
Bass boost - 0-12 dB at 45 Hz
Предпазител - 30 ампера
По мои изчисления 4 квадрата е достатъчен нали ??
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Posts: 909
Threads: 37
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
1
Горд собственик на: Volvo XC90 D5
е ся ти па 4 мм2, сложи поне 8 или 10 не се излагай, нали има разни пикове , кабела си е дълъг 5 метра примерно,
аз за има няма 500 вата реални съм сложил 25мм2 :oops:
Posts: 2,222
Threads: 97
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
Не защото гледах в един сайт дават от 100 до 200 вата реални го дават 4 квадрата,но ще се презапася и аз ще видя в магазина какви предлагат и ще избера 8 или 10 квадата :wink:
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Posts: 909
Threads: 37
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
1
Горд собственик на: Volvo XC90 D5
само като го прекарваш го направи като хората , препоръчителное да се сложи в гофре, но може и без , задължително е където влиза в купето да е през някакъв вид маншон или да се подсигури да не се притрие и да се наруши изолацията, предпазителя също е задължителен , на около 20-30см от акумолатора, ако си с повече от едно стъпало е желателно да има и предпазители преди всеки усилвател(в разклонителната кутия), хубаво е връзките да се правят здрави с кабелни обувки за да нямаш проблеми , масичката да си я зачистиш хубаво (от където и да я вземеш)
общо взето тва е - ако имаш други въпроси... ша са помъчим да отговорим
Posts: 2,222
Threads: 97
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
Абе то всичко хубаво ама докато стигнем до прекарването има доста време .Като за начало се очаква към 1-ви да взема две заплати на куп (че за миналия не съм си я взел още) и ще се ходи по магазините.Харесал съм си едно плеърче на Сони http://www.electron.bg/product_info.php?...ts_id=3042 и колонки за вратите,но тях още не съм ги изпрал (мисля си или за Сони или за Херц).Усилвателят е един (горе споделения) и басчето е 15" на Сони с 350 РМС.
П.П.Знам,че усилвателчето е слабо за този бас,но като за начало е все нещо .Купих баса и усилвателя от един приятел (знам,че не ги е мъчил) за 120лв (като бас-а е с кутия).
П.П.2Ако някой меже да изкаже мнение за плеърчето и да препоръча някакви колонки за към до 100-130лв няма да се сърдя (само да уточня,че Пайнер не искам)
П.П.3Трябва да се направи нещо с музиката,че в момента съм с оригиналните колонки и едно старо СД и музиката е под всякаква критика (както се изразява един приятел "ПЛЯКА" )
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Posts: 909
Threads: 37
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
1
Горд собственик на: Volvo XC90 D5
такаа... да започнем с предната линия... според мен музиката си я правиш за собствено удоволствие така че може да ти препоръчам някой работи
предна линия - е тва не е лошо за парите си , а е и двукомпонентно <!-- m --><a class="postlink" href="http://avitel-bg.com/for_the_mobile/discounted_products/kicker_es_5.2/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://avitel-bg.com/for_the_mobile/dis ... er_es_5.2/</a><!-- m --> , и е на промоция 50% офф
за плеър ... кво да ти кажа , никога няма да дам 470лв за сони (ама тва си е лично мнение) , ако ще даваш толкова пари нека е нещо по качествено - алпин например ( дай да ти продавам моя 9886 за 300лв перфектен без забележка и следи от употреба - американец )
херц за предна линия не са лоши тринайските, ама си искат хай пас филтър инак ... съм патил лично ( скапах ги даже през сидито)
друг вариант за предна линия е е тва ... ама немам добри отзиви за него <!-- m --><a class="postlink" href="http://avitel-bg.com/for_the_mobile/speakers/13cm_speakers/dsk-130/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://avitel-bg.com/for_the_mobile/spe ... s/dsk-130/</a><!-- m -->
а за плеър кажи си изискванията за да те насочим малко към нещо по определно
Posts: 2,222
Threads: 97
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
Абе за плеъче ми се искаше нещо нещо с ЮСБ (да е отзад по възможност за да мога да си го пусна през жабката) естественето управление на буфер и де да знам,не разбирам много от кар аудио,но все пак да не е нещо скапано .Общо взето изискванията са тези двета и естествено качествен звук,добър еквалайзер,да има някакъв добър външен вид (все пак не мисля да дам 400-500лв. за СД и то да е грозно) и да не е Пайнер,jvc и kenwood (останал съм с лошо впечатление от тях).
Колкото до "хай пас филтър" нищо не ми говори :oops: (ако може малко пояснение за какво иде реч),а колкото до Kicker-а ми изглежда доста добро предложение,но ми изглежда чак съмнително ниска цената :roll: .
П.П.Дай малко повече инфо за твоето СД и за този сайт за музика не се бях сетил,ще го поразгледам малко да видя дали няма да харесам нещо от там,но за сега за предна линия ми стана фаворит Kicker-а
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Posts: 909
Threads: 37
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
1
Горд собственик на: Volvo XC90 D5
ами хай пас филтър е филтър който реше ниски честоти( хай пас демек пропуска само честоти от зададена граница - долна нагоре)
т.е. от примерно 100херца до 20кхз, или от 250 до 20кхз, от произволна зададен адолна граница до колкото усилва стъпалото, това се прави с цел да не се товари малкия говорител с ниски честоти, които и без това не може да възпроизведе
п.п. имаш лс
Posts: 2,222
Threads: 97
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
Аха е това вече ми говори нещо .Мерси много за търпението да обясняваш като на малоумник :oops:
П.П.Ти също имаш ЛС :wink:
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Posts: 909
Threads: 37
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
1
Горд собственик на: Volvo XC90 D5
няма проблем за обясненията , нали за това е форума да си помагаме
|