The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Предложиха ми Волво за 3000 лв.

#1
Здравейте! Предстои ми да си купя кола и ми предлагат Волво 460 Бодигард, 94-та година за 3000 лв. Искрено си признавам, че не бих могла да преценя дали си заслужава цената. Моля, ако някой има подобна кола, да ми каже дали си струва. 102 коня е, с 90 л. метанова бутилка, ел. стъкла, климатик, запазена е, няма ръжда или други петна. Освен това искам да разбера и какъв ще е разхода на гориво, защото за метана чувам противоположни мнения. Ще се радвам на всички коментари по темата и благодаря!
Reply

#2
luni4ka Wrote:Здравейте! Предстои ми да си купя кола и ми предлагат Волво 460 Бодигард, 94-та година за 3000 лв. Искрено си признавам, че не бих могла да преценя дали си заслужава цената. Моля, ако някой има подобна кола, да ми каже дали си струва. 102 коня е, с 90 л. метанова бутилка, ел. стъкла, климатик, запазена е, няма ръжда или други петна. Освен това искам да разбера и какъв ще е разхода на гориво, защото за метана чувам противоположни мнения. Ще се радвам на всички коментари по темата и благодаря!
Малко е висока цената за 460тка според мен, но всичко е относително, може и да си заслужава,ако е толкова запазена, колкото казваш освен ако не е внесена така с този метан от Италия примерно, тогава ще е на много много километри. Но трябва да се види. Преди близо 2 г. взехме 1 460тка за 2500лв. пак 94г. с климатик ел. пакет и т.н. По добре виж в мобилето как варвят сега и си направи сам(а) сметката.
Reply

#3
<!-- m --><a class="postlink" href="http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11267638594097896&f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;">http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11266169483733460&f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;">http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details</a><!-- m -->

Не мога да го приема за 3000 има избор и много други
Reply

#4
Цената си е цена, зависи какво се предлага, 460-ка можеш и за 1000 лв да си купиш,
дори мога да ти предложа, зелена с турбо, обаче е само това.

За тази която пишеш, не ми харесва метановата уредба, макар и да е най-евтиното, и то не заради трупа в багажника,
а заради пространството което ти отнемат, и невъзможноста да ползваш свалените седалки.
Ако колата е запазена, купувай.

Относно разхода среден за града и движението, а с метана още по-евтино.
Reply

#5
luni4ka за тези пари можеш да купиш нещо по-стойностно от 460. Аз лично не съм виждал метанова уредба на 460. Модела по рождение има меки задни пружини, което не пречи да се сменят разбира се.
Reply

#6
Забравих да отбележа, че продавачът е купил метановата бутилка миналата година и тя струва 1980 лв. От тази гледна точка излиза, че той ми дава колата за 1000 лв. Освен това колата е на 210 000 км. На мен също 3000 лв. ми се стори малко по-високо като за 460-тка, но пък колата е поддържана "с любов" и изглежда здрава. Може би заради това цената е такава - продавачът твърди, че само се качва и кара, нищо не пипа по нея, дори масло не долива.
Reply

#7
Аз лично съм против метанова уредба при наличие на газов инжекцион с пропан-бутан. 440 / 460 са стари модели вече. Не казвам, че са лоши, но няма смисъл да се вкарват пари в 16 годишен автомобил. Моделът е от типа "вечно твой". Търсят се основно за части. Да не кажа и основно за скраб.
Reply

#8
MMM Wrote:Аз лично съм против метанова уредба при наличие на газов инжекцион с пропан-бутан. 440 / 460 са стари модели вече. Не казвам, че са лоши, но няма смисъл да се вкарват пари в 16 годишен автомобил. Моделът е от типа "вечно твой". Търсят се основно за части. Да не кажа и основно за скраб.
\\

знаеш ли каква скраб ще ти дам.... Confusedhock: -твоята кола ако е за скраб -моите не са...нищо че са стари Confusedhock:
Reply

#9
Последно реших да не я купувам, освен вашите мнения събрах и друга информация и май се оказа, че няма смисъл да се инвестира в толкова стар автомобил, дори и Волво. Благодаря на всички отзовали се!
Reply

#10
luni4ka Wrote:Забравих да отбележа, че продавачът е купил метановата бутилка миналата година и тя струва 1980 лв. От тази гледна точка излиза, че той ми дава колата за 1000 лв. Освен това колата е на 210 000 км. На мен също 3000 лв. ми се стори малко по-високо като за 460-тка, но пък колата е поддържана "с любов" и изглежда здрава. Може би заради това цената е такава - продавачът твърди, че само се качва и кара, нищо не пипа по нея, дори масло не долива.
Колега не вярвай на такива! Преди две седници ми продадоха Волво 440 за 500лв "Качваш се и караш" до тук съм 1900лв. и трябва още 300лв гуми, 170лв предни аморт. И това не е всичко! Оказа се че колата е с компютър от Рено и сега и двигателя не работи правилно..... Абе въобще не ми се говори. Ако не гледаш ще го ядеш после мноооого голям! За това по добре я закарай на Жоро Терзиев да я види и той. Аз в петък отидох за оглед при него (2.4.2010) в 9:30 сутринта (вече я бях взел) и си тръгнах към 20:40 с близо 600лв по лек но пък с спирачки, биалетки, кормилен накрайник и дълъг списък.
Такаче ГЛЕДАЙ и си остави чуствата в къщи. Защото ако седнеш вътре ще я вземеш веднага.
(Това е любов от пръв поглед)
Хубаво е ако ходиш да се обадиш и да си по рано там. Wink
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Човек и общество...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)