Posts: 1,472
Threads: 30
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
Ще използвам темата, за да не задръствам форума с нова.
Оня ден както се прибирах по магистралата и по едно време забелязах, че лампата на акумулатора и тази за ABS-а светят. Брех, веднага си помислих за най-лошото, а именно - скъсан ремък. Това се и оказа - ремък на алтернатора. Обаче номерът с чорапогащника (верно, за пръв път ми е) не сполучи - веднага се замота и скъса.
Ща не ща прибрах се така - акумулатора ме остави чак пред вкъщи. За да изпреваря забележките, ще спомена, че имам 3 ремъка, така че водната помпа си имаше ремък и нямах проблем с охлаждането.
Притесних се, разбира се. Все пак - ремък на 10000 км...
Отидох при майстора (заникъде не съм с двете мои смотани ръчички сам да се оправям) и той ме успокои, вика няма страшно, дошло му е времето, ей сегинка ще го сменим. Сложи го и като тръгна да натяга алтернатора - болтът играе. Е туй ей-сегинка дълго беше.
Какво се оказа - тампоните на алтерантора се скапали, от това той се е саморазхлабвал, докато накрая е кльохнал, че и единия винт счупил, ремъкът се разхлабил и запалил, и впоследствие скъсал. Дори и да бях имал резервен ремък с мен и да можех да го сменя, нищо нямаше да направя.
Сега преди път вече и ремъците ще проверявам колко са натегнати.
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox