The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Комп. за В18Е -РЕШЕН, Нестабилни ниски обороти - ПРОБЛЕМ

#1
Здравейте,
Наскоро (преди две седмици) си купих Волво 440 1.7i '89. Двигателя е B18E. Имам проблем с оборотите при студен двигател. Ходих при Терзиев и се оказа че проблема не е в моторчето за празен ход а в компютъра който е от рено 19!
Сега си търся компютър за да видим дали проблема ще се оправи. В VADIS ми излезна следният номер 9031282 (3436507) това в скобите незнам какво е а и преди тях съящо не ми е ясно. Все още не съм засякъл какъв разход ми дава но прави впечатление че много мирише на бензин особено при високи обороти. Факт е че двигателя не работи както трябва и не става въпрос за центровка както ме излъгаха когато ми я продаваха. Може двигателя да е като на рено но се оказва че окабеляването не е и компютъра не става. Все пак караме КОЛА а не френски п.........
Моля помогнете да се справя с тази несправедливост. Чуствам се като изнасилен от френски пед...ст!
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Човек и общество...
Reply

#2
yogi479 Wrote:Здравейте,
Наскоро (преди две седмици) си купих Волво 440 1.7i '89. Двигателя е B18E. Имам проблем с оборотите при студен двигател. Ходих при Терзиев и се оказа че проблема не е в моторчето за празен ход а в компютъра който е от рено 19!
Сега си търся компютър за да видим дали проблема ще се оправи. В VADIS ми излезна следният номер 9031282 (3436507) това в скобите незнам какво е а и преди тях съящо не ми е ясно. Все още не съм засякъл какъв разход ми дава но прави впечатление че много мирише на бензин особено при високи обороти. Факт е че двигателя не работи както трябва и не става въпрос за центровка както ме излъгаха когато ми я продаваха. Може двигателя да е като на рено но се оказва че окабеляването не е и компютъра не става. Все пак караме КОЛА а не френски п.........
Моля помогнете да се справя с тази несправедливост. Чуствам се като изнасилен от френски пед...ст!
Светлина в тунела!!!
Бившият собственик успял да намери старият ком. и днес ще го взема да пробвам да го оправя.
А ето и малко инфо от братушките какъв може да е проблема и решението му.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://renault.hut.ru/19/cxx.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://renault.hut.ru/19/cxx.html</a><!-- m --> (и да не съм чул оплаквания че е на руски!)
Стискайте палци.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Човек и общество...
Reply

#3
така. намерих старият компютър на колата, но се оказа че е много лошо изгорял. Ще пробвам все пак да го оправя но поне сега знам какво търся: BENDIXSIEMENS FENIX 3, S101290101E, 436507.
А ето го и виновника:    


Attached Files Thumbnail(s)
                   
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Човек и общество...
Reply

#4
От Б18Е пак 89-та съм свалил:
[Image: file.php?id=9955]
Работеше добре колата до последно. Ако се стигне до търсене на нов комп - обади се. Иначе успех с ремонта.
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#5
Такаа.....
Възтанових платката, успях да намера TDA2004, слизам долу закачам и пак изгоря. (добре че си бях купил повечко...)
Решиш че е от стъпковото моторче което вдига ампеража понеже се е зацапало и затова гори.
Сменям пак интеграла, откачам стъпковото моторче, направих си пробник от два светодиода и резистор за да следа токовите импулси към моторчето, но не стигам до него защото само като завъртях ключа колата пак се напълни с дим.
Интересното е че преди се чуваше релето на бензиновата помпа за 4-5 секунди и после изключва. А сега преди да изгори не спря. Ядосах се, изкорубих всичко и тръгнах да търся пробем. Единственото което открих засега е една постопила се допълните връзка от постояният плюс за касетофона към ключа за вентилатора на парното. Отсраних го, сега нямам вентилатор Smile (за пояснение аз съм с климатик и вакумният блок за управление на клапите на вентилацията).
Та трети опит още не съм правил и се стъмни достатъчно че да търся още 'подобрения' а без схема е мног трудно.
Замислям се за смняна на цялата система с бош но проблема е че тя е лам. сонда а аз няма къде да си боцна (някой беше писал че се преправя нещо от лада ама....)
Някой има ли пинаута за компа за да провера връзките преди да изгоря чипа за трети път? :roll:
Айде стига сте се стискали дайте някакво мнение и съвет.
Най-активната тема в този форум е 'на лафче" - каква музика слушаш в момента!
Исками се и аз спокойно да седна да пия едно питие и да си говорим общи работи без да мисля повече за проблеми....
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Човек и общество...
Reply

#6
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=12136" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=4&t=12136</a><!-- l --> здравей колега виж тук за кво иде реч.успех
Reply

#7
Колега на страница 6 на форума 4хх и прилежащи търси темата" САЙТ с безкрайна информация за 4xx ".Свързването на различните компоненти към компа и контролни напрежения по пиновете са дадени в система феникс.
Reply

#8
yogi479 Wrote:Такаа.....
Възтанових платката, успях да намера TDA2004, слизам долу закачам и пак изгоря. (добре че си бях купил повечко...)
Решиш че е от стъпковото моторче което вдига ампеража понеже се е зацапало и затова гори.
Сменям пак интеграла, откачам стъпковото моторче, направих си пробник от два светодиода и резистор за да следа токовите импулси към моторчето, но не стигам до него защото само като завъртях ключа колата пак се напълни с дим.
....
Колега,малко късно виждам темата.Със сигурност мястото на TDA2004 не е там.Затова е испушила.
ТDA2004 е най-обикновено крайно стъпало за звук :mrgreen:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.alldatasheet.com/datasheet-pdf/pdf/25037/STMICROELECTRONICS/TDA2004.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.alldatasheet.com/datasheet-p ... A2004.html</a><!-- m -->
[Image: tda2004.JPG]
Reply

#9
За едно си прав. Използва се като крайно стъпало за звук НО също така може и да се използва като усилвател на сигнал!
В нашият случай усилва токовите импулси към стъпковото моторче. В аутодатата има графика на изходния сигнал към моторчето (ако представлява интерест за теб мога да ти я постна) и там ще разбереш какви са импулсите каква им е амплитудата и защо този краен усилвател върши работа Дори мога да ти дам схема на връзване към самата платка. Но ако искаш може да го обсъдим на по бира че дълго ще пишем а едва ли някой от тук изразява голям интерес.
Как е радиатора от Шкода с вентил от трактор? Замислял ли си се че литража може да е същият даже по голям, но също така има значение площа на обтекателната повърхност. А и допълнителната помпа не случайно е сложена а камо ли ако си с турбо.
Аз също обичам експериментите но само за подобряване. Например плазмено запалване за по добро изгаряне на горивната смес при високи обороти и тн... (патент на инж. Христо Бъчваров)
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Човек и общество...
Reply

#10
yogi479 Wrote:За едно си прав. Използва се като крайно стъпало за звук НО също така може и да се използва като усилвател на сигнал!
В нашият случай усилва токовите импулси към стъпковото моторче. В аутодатата има графика на изходния сигнал към моторчето (ако представлява интерест за теб мога да ти я постна) и там ще разбереш какви са импулсите каква им е амплитудата и защо този краен усилвател върши работа Дори мога да ти дам схема на връзване към самата платка. Но ако искаш може да го обсъдим на по бира че дълго ще пишем а едва ли някой от тук изразява голям интерес.
Как е радиатора от Шкода с вентил от трактор? Замислял ли си се че литража може да е същият даже по голям, но също така има значение площа на обтекателната повърхност. А и допълнителната помпа не случайно е сложена а камо ли ако си с турбо.
Аз също обичам експериментите но само за подобряване. Например плазмено запалване за по добро изгаряне на горивната смес при високи обороти и тн... (патент на инж. Христо Бъчваров)

Извинявам се,но в първият момент доста се поучудих .След малко ровене в нета се оказа че ТДА2004 наистина е пълен аналог на схемата за управление на стъпковото моторче.
yogi479,стига си ме е@авал с тоз радиатор :mrgreen:
Вече повече от 15000 км.карам с него и нямам никаккви проблеми с охлаждането,дори през най-големите жеги и огромните задръствания по Софийско.С амортесиорите от лада -също. Big Grin :gib:
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)