Posts: 1,118
Threads: 25
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
1
Колега, на дизеловите С/В40 преди фейслифта оригинални халогени не се монтират, тъй като отворите в които по принцип се монтират имат друго предназначение. В левия калник е монтиран интерколера за турбото, а в десния е масленият радиатор. Те са разположени точно срещу отворите за халогени и въздушната струя, която е необходима за нормалното им функциониране, навлиза именно през тези отвори. Ако ги запушиш с халогени двигателят ще почне да прегрява, турбото ще се скапе бързо /заради недобро охлаждане на маслото/, двигателят няма да достига максимална мощност /тъй като интерколерът няма да охлажда навлизащия в двигателя въздух/. Всичко това важи за дизеловите С/В40 преди фейслифта. След фейслифта вече се монтират халогени, тъй като отстрани на халогените има отвори за преминаване на въздуха, а и доколкото знам интерколерът е вече пред водния радиатор.
Съвета ми е да не си правиш експерименти, за да не си прецакаш двигателя. Ако все пак решиш да слагаш халогени, го направи на друго, по- подходящо място, където няма да пречат на охлаждането на двигателя. Но тогава вече ефекта няма да е същия като при оригиналните.