The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблеми с температурата?

#1
Здравейте колеги. Напоследък се загледах в стрелката на температурата и забелязах странни движения. Като я запаля сутрин много бавно дига работна температура, дига за 5,6км ако е натоварено движението и карам на първа или втора бая време, ако няма трафик и се джижа с над 60-70 няма заграване. Дори и да я загрея на място докато стрелката отиде в хоризонтално положение, като потегля пада два три милиметра надолу, понеже нямам цифри около стрелката незнам на какви градуси стои, но мислля че са по-ниски от нормалното. Сутрин докато я загрявам пипам маркучите и установям че се затоплят едновременно и двата, та оставам с впечатлението че не ми работи(не затваря добре) термостата.

Нормално ли е да ми пада така температурата след като преди това е била добре загряла колата? Може ли това да е причината за големия ми разход за който писах преди.
V40 2.0 16V
Reply

#2
Здравейте колеги. Напоследък се загледах в стрелката на температурата и забелязах странни движения. Като я запаля сутрин много бавно дига работна температура, дига за 5,6км ако е натоварено движението и карам на първа или втора бая време, ако няма трафик и се джижа с над 60-70 няма заграване. Дори и да я загрея на място докато стрелката отиде в хоризонтално положение, като потегля пада два три милиметра надолу, понеже нямам цифри около стрелката незнам на какви градуси стои, но мислля че са по-ниски от нормалното. Сутрин докато я загрявам пипам маркучите и установям че се затоплят едновременно и двата, та оставам с впечатлението че не ми работи(не затваря добре) термостата.

Нормално ли е да ми пада така температурата след като преди това е била добре загряла колата? Може ли това да е причината за големия ми разход за който писах преди.


Attached Files Thumbnail(s)
   
V40 2.0 16V
Reply

#3
Според мен, ако ти отчита вярно и колата не е в работна температура (стрелката в средно положение) ще ти се вдигне рахода, това е неминуемо. При мен винаги е в средата, не съм забелязал да пада надолу. Особено в жегите :?: не е за вярване. Провери я дали на място отваря и затваря и вкл/чва вентилатора на време. Друго не мога да се сетя, но ако е верен датчика, сигурно е, че нещо е не както трябва.
V40 1999 1.8 115hp
Reply

#4
Според мен, ако ти отчита вярно и колата не е в работна температура (стрелката в средно положение) ще ти се вдигне рахода, това е неминуемо. При мен винаги е в средата, не съм забелязал да пада надолу. Особено в жегите :?: не е за вярване. Провери я дали на място отваря и затваря и вкл/чва вентилатора на време. Друго не мога да се сетя, но ако е верен датчика, сигурно е, че нещо е не както трябва.
V40 1999 1.8 115hp
Reply

#5
И при мен така падаше късна есен, спра да изчакам половинката и дигне 1 см над минимума стрелката, като тръгна с 40км/ч и падаше под минимума даже, това в доста студено време де. Оказа се термостат, при мен е 14лв, за другите модели нямам идея...
Случвало ми се е малко по късно след този случай да ми падне кабела към термодатчика, този който виждам на таблото, след закачане със старата, хлабава и цялата в патина клема се е случвало да друсне колата и да избяга температурата. Проблема се реши за 20ст ...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#6
И при мен така падаше късна есен, спра да изчакам половинката и дигне 1 см над минимума стрелката, като тръгна с 40км/ч и падаше под минимума даже, това в доста студено време де. Оказа се термостат, при мен е 14лв, за другите модели нямам идея...
Случвало ми се е малко по късно след този случай да ми падне кабела към термодатчика, този който виждам на таблото, след закачане със старата, хлабава и цялата в патина клема се е случвало да друсне колата и да избяга температурата. Проблема се реши за 20ст ...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#7
Благодаря ви за отговорите. Наистина се оказа повреден термостат, беше се застопорил в най отвореното си положение. След смяната му стрелката заспа на средата. Сега ще тествам да видя дали и разхода ще падне.
V40 2.0 16V
Reply

#8
Благодаря ви за отговорите. Наистина се оказа повреден термостат, беше се застопорил в най отвореното си положение. След смяната му стрелката заспа на средата. Сега ще тествам да видя дали и разхода ще падне.
V40 2.0 16V
Reply

#9
Колега термостата не затваря добре от тук са болките с преразхода ! В МФ Варна термостата струва доколкото си спомням 37 лв. Смяната е елементарна . S 40 1.8 16 v
Reply

#10
Колега термостата не затваря добре от тук са болките с преразхода ! В МФ Варна термостата струва доколкото си спомням 37 лв. Смяната е елементарна . S 40 1.8 16 v
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)