The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
проблеми с климатроника

#11
Тоя маркуч идва от компресора на климатроника за съжаление Sad Мисля че е масло , а излиза ли масло значи излиза и фреон , което е зле .Но пък иначе климатроника работи като луд а има ли толко пресен теч както е видно от снимката не би трябвало всичко с климата да е добре. Ще пробвам да го зачистя и ще го наблюдавам както казва Кангалов, понеже наистина може да идва от друго място.


Attached Files Thumbnail(s)
   
Volvo XC90 2.4 D/200 hp - 2011 - now
Volvo XC90 2.4D/185hp - 2008 - R-design - ex
Volvo V40 1.9D/115hp - 2001 - Sport - ex  
Volvo S40 1.9D/115hp - 2002 - ex
Volvo S40 1.8i/115 hp - 1997 - ex
Reply

#12
baipetko Wrote:Като стана въпрос за течове това според мен не е на добре нали ? Вие какво мислите

омазненият маркуч на мен ми прилича на този от хидравличната помпа - омазняването залагам на хидравлично масло от помпата, маркучът от компресора трябва да влиза на високо, а този ми изглежда , че отива в рейката, може и да греша все пак е снимка
S402.0T99 - на части
S402.0T01
Reply

#13
Според мен тва е компресора а не хидравлична помпа или греша ?
С червено е въпросният маркуч
Volvo XC90 2.4 D/200 hp - 2011 - now
Volvo XC90 2.4D/185hp - 2008 - R-design - ex
Volvo V40 1.9D/115hp - 2001 - Sport - ex  
Volvo S40 1.9D/115hp - 2002 - ex
Volvo S40 1.8i/115 hp - 1997 - ex
Reply

#14
не питаш ли за този маркуч с червената стрелка, аз по този на компресора не виждам омазняване


Attached Files Thumbnail(s)
   
S402.0T99 - на части
S402.0T01
Reply

#15
Това е един и същи маркуч , просто снимах от къде идва за да е стане ясно кой е
Volvo XC90 2.4 D/200 hp - 2011 - now
Volvo XC90 2.4D/185hp - 2008 - R-design - ex
Volvo V40 1.9D/115hp - 2001 - Sport - ex  
Volvo S40 1.9D/115hp - 2002 - ex
Volvo S40 1.8i/115 hp - 1997 - ex
Reply

#16
Климатика е, помпата е горе на двигателя, най долу е компресора на климатика.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#17
маркуча на компресора на климатика минава под рога и отива горе, където е щуцерът за източване и където влиза и тънката тръбичка от филтър дехидратора, т.е. маркучът от компресора и тънката тръбичка се събират горе където е вътрешната пита на климатика, това е почти до казанчето на охл. течност, освен това Бай Петко маркучът, който си подчертал с червено на другата снимка отива във външния топлообменик на климатичната система, този който съм надписал със зелено на снимката - това ти е маркучът от компресора, който на втората ти снимка се пада от вътрешната страна на компресора, а не този който си подчертал с червено

Бай Петко проследи омазнения маркуч с ръка и ще видиш, че влиза в помпата - преминава накрая в тръбичка и влиза точно отгоре на помпата, близо до термостата


Attached Files Thumbnail(s)
   
S402.0T99 - на части
S402.0T01
Reply

#18
магията на двата маркуча от компресора
S402.0T99 - на части
S402.0T01
Reply

#19
Боже колко съм сляп..... cjman абсолютно си прав че това е маркуча който идва от хидравличната помпа.Просто двата маркуча вървят успоредно един над друг и ме заблудиха...пък и ток неам в гаража абеее........ да SmileБях се притеснил че е нещо свързано с климатроника, но сега съм по спокоен.Просто трябва да наблюдавам по често нивото на хидравличната течност в казанчето, и ако започне да тече повече трябва да се взимат по радикални мерки
Volvo XC90 2.4 D/200 hp - 2011 - now
Volvo XC90 2.4D/185hp - 2008 - R-design - ex
Volvo V40 1.9D/115hp - 2001 - Sport - ex  
Volvo S40 1.9D/115hp - 2002 - ex
Volvo S40 1.8i/115 hp - 1997 - ex
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)