The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Добавка за двигателно масло?

#1
Колеги, много моля споделете опит и/или мнение за добавките за двигател(за повишаване на компресията) т.нар. ревитарлизатори и реметализанти сложих някаква много хвалена RD\(Украйна)!
..............
Днес открих(надухме цилиндрите) - сериозна загуба на мощност(по 25% на 1-ви и 4-ти цилиндър) и съответно 30 коня (поне) по-малко от 140-те...............Сложих добавка в отчаянието си..............работата на двигателя не се подобри................
Доста тъжно..................
Не знам.Не ми се ще да правя основен ремонт на двигател.По-скоро ще я кретам с добвки и ще събирам пари за С 60.............
Искам пак Волво.
:roll:
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#2
Не знам много за тези добавки, но до колкото съм чъвал стават само ако ще се отърваш от колата. Иначе казано сипваш веднъж и оправя работата до някъде, обаче за последно....след смяна на маслото положението ще е по-зле.
Ако можеш намери си двигател от друга 40-ка и сменяй, не мисля че ще е по-скъпо от основен ремонт...
2001 S80
Reply

#3
Прочети след какъв пробег се усеща действието на добавката - обикновенно е след 1000 - 1500 км и прецени дали си ги изминал. Тази конкретно не съм я чувал, но мой приятел е много доволен от "Универсален модификатор".
Reply

#4
Ако има големи разлики между цилиндрите може да са клапани или проблем с ангренажен ремък - неправилно зацепен или скъсан зъб. Това с добавки няма как да се оправи. Добавките натрупват молекули от нещо си по драскотини и подобряват смазването (това е рекламата, според мен ефекта е само в главата заради променения звук на двигателя от променената формула на маслото). Няма как да оправят клапан, който отваря в грешен момент.

Трябва да помислиш дали не си прегрявал двигателя - води до скъсана гарнитура на главата - следи за промяна в цвета на антифриза.

Не ми се връзва 2 цилиндъра ОК, 2 40 % по малко да се дължи на нещо свързано с износване на бутала или цилиндри освен ако не си на газ.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#5
joro74 Wrote:Ако има големи разлики между цилиндрите може да са клапани или проблем с ангренажен ремък - неправилно зацепен или скъсан зъб. Това с добавки няма как да се оправи. Добавките натрупват молекули от нещо си по драскотини и подобряват смазването (това е рекламата, според мен ефекта е само в главата заради променения звук на двигателя от променената формула на маслото). Няма как да оправят клапан, който отваря в грешен момент.

Трябва да помислиш дали не си прегрявал двигателя - води до скъсана гарнитура на главата - следи за промяна в цвета на антифриза.

Не ми се връзва 2 цилиндъра ОК, 2 40 % по малко да се дължи на нещо свързано с износване на бутала или цилиндри освен ако не си на газ.

Колега, какво да ти кажа?В понеделник беше това прегледах състоянието на двигателя при един квартален(, но доказан майстор-наистина е такъв) с т.нар. ,,надуване на цилиндрите"........................с очите си видях.
Когато мериме компресия с обикновен манометър.- всичко отчита да е ОК- все в зелена зона, на степен на сгъстяване 10.
Иначе колата върви да го е.....!Поне по моите критерии.
Върви .Във вторник пътувайки за София едно ново Рено Меган напъваше да ме мине на , но при 190 км по километраж(значи 179-182 км/час реални) го отказах.Карам само бензин при това 98 и 100 октана.Антифризът ми не е мръднал .........................чукам на дърво.
Не съм прегрявал колата.Пали ми от раз.На изкачвене от 30-35 градуса наклон на 4-та държи 140-150 км:/час.
Оня майстор ми вика няма смисъл от основен ремонт- жени я(в смисъл продавай).Не искам обаче.Първо ще съм на яка загуба, второ доволен съм от марката и модела за сега.
Ако беше друг сигурно няма да обръща внимание, но аз искам всичко да и е напълно изправно и високи скорости...........
Какво правя сега..........................
Волвото си ми харесва.Засега ми служи вярно.
Колега от форума, кщойнто я е пробвал ми вика ,че върви като 1,8 литров двигател...........
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#6
Забравих да уточня- карам сега с масло Motul 8100 5W40- , където съм го казал всеки ми вика, че било като вода и ще имам проблеми с повдигачи.....................
Много е тънко маслото верно........
Почти съм сигурен, че с моето каране ще го гори.............................
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#7
Колега не знам колко е тънко но аз съм с 5W40 и до сега за 7500 км не съм доля и 250мл а карам на магистрала 140- 170 почти винаги.
Reply

#8
Аз не мога да разбера колега защо се вкарваш в някакви приключения с постоянно бърникане по двигателя а сам казваш "колата върви да го е*а", искаш да развива 300 км/ч ли? Масло не ти гори, антифриза ти е ок, никакви проблеми нямаш, някакви Рена си изпреварвал с 190 а се оплакваш че не върви. Намери свестен сервиз като имаш някой жълтица в повече, вкарай я там хубаво да я видат един път за винаги, че да ти олекне, ако имаш по-сериозен проблем с добавки няма да го решиш. Заведи я на доктор при някой който си е имал работа с волво и преди...Просто мисля, че си втълпяваш... Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Volvo V40 1,9d 2001 D4192T3
4 cylinders
146 hp / 4100 RPM
350 Nm/ 1660 RPM
1870 cu. cm
powered by PowerChip Germany

Рено Клио, Сеат Ибиса, Опел Тигра, Пежо 306 и....В40
Reply

#9
Maxijaz Wrote:Колега не знам колко е тънко но аз съм с 5W40 и до сега за 7500 км не съм доля и 250мл а карам на магистрала 140- 170 почти винаги.

Максиджаз, твоето Волво е по-ново , а явно е и по-запазено.С каква кубатура на двигателя си?
Явно не е от Италия(с ОГРОМНО НЕУВАЖЕНИЕ КЪМ ШОФЬОРИТЕ В ТАЗИ ДЪРЖАВА ГО КАЗВАМ).

Само да добавя- с човекът, който ми провери цилиндирте се чудехме , какъв е бил този предишния собственик та да вземе душата така на двигателя????
Каза ми, че такова нещо се случва сравнително рядко, защото 2,0 литровия мотор е доста здрав.
Колата е била карана душманската .....................
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#10
Е страшно ново е с 2 години разлика от Италия с не изяснени реални км,Преполагам доста над 285 000 който показва в момента може и двойно да са :roll: 2,5тди
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)