The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
проблем -виене(вероятно колектор за изгорели газове)

#1
здравейте Smile появи ми се едно виене доста неприятно и след допитване диагнозата е, че се е скапала тази част, която влиза в двуцевката и излиза от двигатела- 4 тръби, които излизат от всеки цилиндър и се сдвояват, за да влезнат в двуцевката (мисля, че се казва събирателен колектор/кутия за изгорелите газове). то и гарнитурата е за смяна. като следствие от това колата не иска да върви, а и като иа изюрках последно и след това като изключих двигатела остана да свети лампата за акумулатора, и копчето за аварийните. дали някой се е сблъсквал с такава гадост. и някаква информация ако някой има за тази част че проверих в няколко магазина по Симеон и нямаше
колата е 460 2.0i '94
благодаря предварително
Reply

#2
Гарнитурите на изпускателния колектор са две: едната е към цил. глава /продава се навсякъде, задължително трябва да вземеш с металния слой от едната страна/, втората гарнитура е между изпускателния колектор и "двуцевката".
Тя е проблемна. Аз я взех от Авто плюс. По-добрия вариант е да свалиш старата и да ти направят нова. Тази услуга се предлага на много места.
Много ме съмнява да се чува виене от проблем с изп. колектор и гарнитура. Погледни по добре. Изпускателния колектор подлежи на заваряване. При купуване на втора употреба много трябва да се гледа и мери. Изпускателният и всмукателен колектор вървят по двойки /тоест еднакви дебелини на прилепещата част към цил. глава/. Трябва цифрите от долната страна на всм. колектор на колата, от която вземаш изп. колектор втора употреба да съответстват на твоите. В противен случай гарнитурата към цил. глава не уплътнява.
Reply

#3
благодариа за инфото Smile действам и като се реши проблема ще пиша
Reply

#4
някъде по изпускателната система се е пробило и за това вие (вероятно наистина е този колектор) и то се чува предимно при палене около 10-15 секунди и то само в купето . като го оправя ще пиша какво е станало
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)