Posts: 4
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2010
Reputation:
0
Здравейте колеги,
Може ли малко инфо за този двигател - надежден ли е, здрав ли е, какъв е разхода на гориво.
Какви проблеми най-често възникват при този модел /1999 год./?
Благодаря ви!
Posts: 723
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2008
Reputation:
0
Над двигател наблюдения нямам, само да ти кажа, че е 2.0 1.9 са само дизелите
Posts: 3,046
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
За това май питаш, щото 40ка с 200 коня преди 2004 няма:
Designation: Volvo B 4204 T2
Output 160 hp at 5100 rpm (118 kw at 5100 rpm)
Max torque 170 ft. lbs. at 1800-4800 rpm (230 Nm at 1800-4800 rpm)
Number of cylinders 4
Number of valves 16
Разход - градско/извънградко/магистрала 12/7/9
Надежден и здрав.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Posts: 723
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2008
Reputation:
0
joro74 Wrote:За това май питаш, щото 40ка с 200 коня преди 2004 няма Има, има - S40 T4 8)
Engine B4194 T (16V)
Power (kW/PS)@rpm (147/200)@5500
Torque @rpm 300 N·m (220 lb·ft) @2400-3600
Иначе грешката е моя, наистина T4 има две модификации - 1.9 T4 (1855 cc) и 2.0 (1948 cc) :oops: 1.9 обаче се е продавала само в щатите :roll:
Posts: 3,046
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
Да, намерих го в книжката на италиански. Като недостатък виждам, че иска бензин 98. Разхода който дадох е от мой приятел със 164 к.с. Всички турбо двигатели са на Волво за разлика от не турбо, който са Рено и Мицубиши (единия вариант на 1.8).
Купето на 40 е стабилно, спирачките са добри, но не мисля, че е като за 200 к.с. Има 2 варианта на окачване - спорт, комфорт. Разликата е само в амортисьорите. При старо Волво предното окачване обикновено е цялото за смяна, а 200 к.с. на менте шарнири ми звучи опасно.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Posts: 4
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2010
Reputation:
0
А как мислите дали си заслужава за 4500лв. нов внос без регистрацията и еко-таксата.Иначе колата е идеална отван няма никакви забелжки на 120 000км.Е то е ясно че са върнати работи много добре всичко турбо климатроник и т.н
Posts: 1,412
Threads: 41
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
1
Че е 1,9...1,9 е , че е преди 2004...преди нея е . Иначе, стандартно спортно (по-твърдо) с малко късмет (или търсене) и по-ниско окачване, (не само амортисьорите, ами и пружините и стабилизиращите щанги са други ) стандартните екстри за модела. Цената, която си написал е нормална, все пак това е С/В 40 първа генерация. Нормално е изискванията за бензина да са по-големи (малък обем, гоялмо налягане....детонации)....все пак ...от 1,9 двигател 200коня са повече от 100к.с. на литър При покупка внимавай със състоянието на турбината (то при всички коли е така ), окачване, загуби на масло и др такива. И накрая се приготви за големи разходи по гуми
Volvo V40 2.0 1998
Posts: 3,046
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
Аз моята я взех януари за 4000 лв уж на 150 000, със регистрация и и т.н. - 4500. После още 400 за гуми и 1500 за ремъци, масла и окачване. Все още има неща за оправяне така, че направо умножи 4000 по 2 докато получиш цената за кола в добро състояние.
Проблема е, че колата е висяла поне 6 месеца без да се кара, първите 1000 км след това се почва период на полуразпад.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Posts: 20
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2010
Reputation:
0
Здрасти,
От 6 месеца карам такова Volvo S40 T4 - кода на двигателя е B4194T2 (след. 2000год., има малки разлики с B4194T които е вграждан в моделите преди 2000г.). 200коня, 300 нм.
Засега съм доста доволен. Освен нормалните консумативи (ремъци, масла, филтри и предни амортисьори) съм сменял планки и лагери на макферсън, които бяха нещо от рода на 30-40лв.
Колата иска хубаво масло (5w40 синтетика и събира 6 литра) и определено върви по-приятно с 98 или 100. Разликата във вървенето между 95 омв и 100 Еко е доста осезаема. Амортисьорите също са различни (малко по-скъпи). Гумите са 205/50/16.
Седалките са удобни. Купето е прилично обезшумено, климатроника и вентилацията са добри.
Окачването е различно в сравенение на S40 с друг двигател (по-спортно е) - като цяло е здраво.
Има ESP/TC (хубаво нещо е като минаваш през 10см локва на магистралата) . Спирачките са вентилирани дискове и са добри.
Колата се държи добре на високи скорости и е стабилна в завои. Сложих разпънка на амортисьорите (strut brace) и стана още по-добре.
Идеална е за дълъг път - (скорости от рода на 120-140 се подържат без никакво напрежение). А изпреварването е приятно занимание :mrgreen:
На когото съм я дал да кара - ми е казал че му харесва как върви и как се държи на пътя.
Разхода е доста приличен - Среден разход под 10 (12 градско, 8 извън). При положение че не съм икономичен шьофор мисля е доста добре.
Като цяло мисля че колата си заслужава като характеристики. Не е капризна, а и подръжката не е много скъпа.
S40 T4
Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
joro74 Wrote:Аз моята я взех януари за 4000 лв уж на 150 000, със регистрация и и т.н. - 4500. После още 400 за гуми и 1500 за ремъци, масла и окачване. Все още има неща за оправяне така, че направо умножи 4000 по 2 докато получиш цената за кола в добро състояние.
Проблема е, че колата е висяла поне 6 месеца без да се кара, първите 1000 км след това се почва период на полуразпад. Жоро, извинявай, ама какво си сменял толкова по окачването?, цитирам :
.,,..................и 1500 за ремъци, масла и окачване".
Ремъците и ролките са ти 400 лева с труда.
маслото е сопоред джоба и според зависи , съответно.
Окачването обаче?
Аз до тук един шарнир съм сменил и тампон.
Иначе предстои ми преглед на предни амортусьори.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
|