Posts: 261
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2008
Reputation:
1
И за двата проблема ми е трудно да дам готов отговор.За втория е ясно че е или инсталацията или таблото,но трябва да се поровим малко.За окачването също ,може да е лагер.носач,тампон,каре,дори скорости.Ако колата е в София лесно може да я видим.? :wink:
Posts: 90
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2009
Reputation:
0
Благодаря ти за отговора мисля че проблема с лампите се оказа в едната от двете букси които влизат в таблото,не беше влезнала хубаво.С удоволствие бих дошъл но за съжаление живея в Плевен.Имам идея и за чукането,но утре ще проверя и ще пиша
ceco monov Wrote:Благодаря ти за отговора мисля че проблема с лампите се оказа в едната от двете букси които влизат в таблото,не беше влезнала хубаво.С удоволствие бих дошъл но за съжаление живея в Плевен.Имам идея и за чукането,но утре ще проверя и ще пиша
За него всички имаме идея!...
Но все пак питайте и Роби - той е по-млад. :wink:
Упс! pam1:
Posts: 331
Threads: 59
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2010
Reputation:
0
колега имам един проблем с моето волво с40 2000г. парното ми духа на пресекулки и ми казаха че е възможно да е от моторчето на парното,да знаеш къде се намира и как да го сваля да го пичистя?
волво S40 2000г,1.8 ,122 коня
Posts: 261
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2008
Reputation:
1
Под жабката,сваля се бързо.А какво значи на пресекулки? :lol:
Posts: 9
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2008
Reputation:
0
Здравейте.Имам един въпрос за ....2700 лева.Днес от М.Ф.-Пловдив ми съобщиха ,че турбото на колата ми е за смяна.Било се скапало...на 80 000 км!?Ще се въздържа от коментари,ама се сещате какво си мисля,нали.Въпроса ми е,дали е абсолютно задължително да платя горната сума ,или има възможност и за качествено ремонтиране на по -ниска цена ?Волво V-50,2.0 D,2006 г.,80 000 км.Живея в София.
Posts: 331
Threads: 59
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2010
Reputation:
0
ами както си духа на степента на която съм го сложил,изведнъж спира за малко,после пак тръгва да духа и така прец цялото време. независимо дали е на климатик или на обикновенно парно.
волво S40 2000г,1.8 ,122 коня
Posts: 331
Threads: 59
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2010
Reputation:
0
свалих въпросното моторче,беше доста прашулясало. почистих го и монтирах,но пак си духа по същия начин,на 5 степен духа без промяна,но на 2,3 духа променливо? от какво може да е,филтъра под жабката е сменен преди 1 месец,не знам дали има друг някъде?
волво S40 2000г,1.8 ,122 коня
Posts: 261
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2008
Reputation:
1
spas aleksov Wrote:свалих въпросното моторче,беше доста прашулясало. почистих го и монтирах,но пак си духа по същия начин,на 5 степен духа без промяна,но на 2,3 духа променливо? от какво може да е,филтъра под жабката е сменен преди 1 месец,не знам дали има друг някъде? Най вероятно реостата е на път да приключи.
Posts: 261
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2008
Reputation:
1
inkavolato Wrote:Здравейте.Имам един въпрос за ....2700 лева.Днес от М.Ф.-Пловдив ми съобщиха ,че турбото на колата ми е за смяна.Било се скапало...на 80 000 км!?Ще се въздържа от коментари,ама се сещате какво си мисля,нали.Въпроса ми е,дали е абсолютно задължително да платя горната сума ,или има възможност и за качествено ремонтиране на по -ниска цена ?Волво V-50,2.0 D,2006 г.,80 000 км.Живея в София. А защо не наминеш да погледнем? :wink:
|