The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Волво 850/20v/143к.с. картерен филтър

#1
Колеги, моля за ПОМОЩ!!! Семейната кола хвърля яко масло от капачката. Вчера закупих нова от МФ за 26лв. и пак така. Разбрах , че има някакъв специфичен филтър за картерните газове, Моля за информация как се стига до него и какво да правя.
т.е. как се стига до него...

Предварително БЛАГОДАРЯ!!! Sad
skype-salex75
salex75@mail.bg
0898 20 69 20/0895 45 87 88 /0898 56 23 29
Reply

#2
salex75 Wrote:Колеги, моля за ПОМОЩ!!! Семейната кола хвърля яко масло от капачката. Вчера закупих нова от МФ за 26лв. и пак така. Разбрах , че има някакъв специфичен филтър за картерните газове, Моля за информация как се стига до него и какво да правя.
т.е. как се стига до него...

Предварително БЛАГОДАРЯ!!! Sad
Трябва да се демонтира всукателния колектор и тогава ще го видиш захванат е за блока. Как започна да хвърля маслото :?: А защо реши да си купиш капачка след като продават само уплътнения за капачките които струват 5лв :!: :!: :!:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#3
Трябва да се демонтира всукателния колектор и тогава ще го видиш захванат е за блока. Как започна да хвърля маслото :?: А защо реши да си купиш капачка след като продават само уплътнения за капачките които струват 5лв :!: :!: :!:[/quote]
Колата я взех по усмотрение че е най близка по здравина и качество до МБ 200 Е/В210,но той е с не достатъчен обем на багажника , а ми се роди щерка. Колата беше без забележки , но имам "тежък" крак. След 5 000 км. почна да изхвърля масло през щеката и капачката за масло, след спиране и в рамките на няколко минути , ако посегнеш да отстраниш едно от двете - все едно отвряш "ШВЕПС". Капачката си мислех че има клапа за налягане , а и гарнитурата бе напукана и на път за морето в гр. Бургас реших да я сменя(гаарнитурата). Казаха ми че я има в наличност 1 бр. за 4,**лв. но в София и се отказах.Така или иначе когато се прибера ще си я купя , а червен силикон бол. Вчера реших да си я закупя, но я нямаше в наличност . Останала бе само една капачка к-т за 26 лв. и след като показах моята налична ,се оказа че мойта е без надпис ВОЛВО и Кастрол и се усъмних доколко е оригинална, та взех тази... Обаче пак тече , ауспуха чист без омасляване , налягането си седи , обиколих ... сервизи , то бе стъпков мотор , вакуми и други гадания , ама чичко Гугъл каза "картерен филтюър на 25 000 се сменя'' та от там тръгна историята. Tongue
skype-salex75
salex75@mail.bg
0898 20 69 20/0895 45 87 88 /0898 56 23 29
Reply

#4
Ето това е едно от най-добрите ръководства по-въпроса. Из интернето има още доста.
http://lakesidedp.com/uploadpics/pcv/
Reply

#5
ако търсачката работи нормално търси "искроуловител" . Някъде бях слагал снимки как се почиства.
другият вариант е да ми прегледаш всички мнения, но бая зор ще видиш.
Не знам кога ще мога пак да снимам и да кача описанието
Reply

#6
Колеги , задължен съм Ви и Благодаря!!!
След мъчителното обикаляне по МФ, се оказа че филтър и гарнитура(колекторна), няма....
И почистих само цетката при вакума в дясно до въздушният филтър (има я на промоция в МФ за 0,98лв. но в Люлин , а аз вече бях в Младост),та за това -чистене.
И след това миене на двигател и тест....АМА.....
от сервиза( до къмпинг Враня) до светофара (Горубляне-Дружба) - самолет, а после умря....
и така от(въжета,теглене,тоци и зор) та от 15,00 до 18,00 доде се притъмни - мъртвец... И по тъмно - искри от бубината- явно миенето и е било за последно.Сега с бубина от ЗАСТАВА се движа и всичко е ОК.Няма налягане в картера,двигателя свети - като нов, но ....бубина от Застава :roll: . Тази която проби е БОШ от Словения - дали е била оригиналната (колата е 1995) и от къде да си закупя такава,МОЛЯ ви отново за съдействие.
Поздрави,
Свилен Александров!
0898 20 69 20
skype-salex75
salex75@mail.bg
0898 20 69 20/0895 45 87 88 /0898 56 23 29
Reply

#7
винаги започваш от МП, за а имаш база за сравнение на цените. При вас в Сф май имаше и шведска автомания или нещо такова.
А щом работи нормално сега за какво ще се набутваш за друга бобина, какво като е от застава???
Reply

#8
След МП може да преслушаш и Киров - Бош Wink
Reply

#9
Колега разгледай във форум-а има поне 3 850-ки на части. :wink:
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#10
gadnia_metal Wrote:винаги започваш от МП, за а имаш база за сравнение на цените. При вас в Сф май имаше и шведска автомания или нещо такова.
А щом работи нормално сега за какво ще се набутваш за друга бобина, какво като е от застава???
Ами нищо и няма (ама леко се различава :lol: ) , все едно съм забил палка "Хамбурски" до въздушният :lol: :lol: :lol: .
Но нищо благодарение на темата вече по Еконт пристига една работеща и отново съм Ви благодарен за отзивчивостта и съдействието което ми оказахте.
Поздрави,
Свилен Александров.
skype-salex75
salex75@mail.bg
0898 20 69 20/0895 45 87 88 /0898 56 23 29
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)