10-09-2010, 01:26 PM
На Волво С40 2000 16v 1996 година.
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
На колко километра пробег се сменя агренажен ремък
|
10-09-2010, 03:15 PM
Според Вадис на 120 000 км или 8 години. Пак според Вадис ролки се сменят само ако имат луфт. Според Аутодата този двигател засреща клапани и бутала при скъсан ремък. Аз лично смятам, че смяна на 80 000 ремък, ролки, водна помпа е оптимален избор, но това е лично мнение.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
10-09-2010, 03:58 PM
yovko Wrote:На Волво С40 2000 16v 1996 година. Йовко братче, сменяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяй!СМЕНЯЙ! Щом питаш, явно наскоро си си купил колата и имаш съмнение дали е сервизиран. Сменяй ангренажен ремък, че иначе има рев после! Да не дава Господ!
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m --> Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
10-09-2010, 06:29 PM
yovko Wrote:Питам защото го смених 2007г. септември и съм минал повече от 80 000 км. Нама какво да питаш - сменяй! Аз моят го смених преди 15 000 км(като купих колата) и мисля някъде живот и здреве на 30 000 да го сменя. Не ми се рискува.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m --> Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
10-10-2010, 04:33 PM
На 30000? луди ли сте ? за С60 на 150000 го дават.
Параноята не е добър консултант. Ако си късметлия и нов ще ти се скъса. "Карайте смело и безотговорно" Освен това в мото фое ми казаха, че конструктивно системата не е като на WAG групата и водна помпа не се сменя с ангренажа.
10-10-2010, 06:51 PM
[quote="enigmatic"]На 30000? луди ли сте ? за С60 на 150000 го дават.
Параноята не е добър консултант. Ако си късметлия и нов ще ти се скъса. "Карайте смело и безотговорно" Освен това в мото фое ми казаха, че конструктивно системата не е като на WAG групата и водна помпа не се сменя с ангренажа.[/quoteҖ При С 40 е същата работа.При смяна на ангренажен ремък не се сменя водна помпа. Моят ремък ще го сменя, защото не е от Мото Пфое.Не знам, какви са му качествата.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m --> Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
10-10-2010, 07:34 PM
Водната помпа при VW си е консуматив защото се износва турбината. При Волво е на принципа на ролките - ако лагера няма луфт не се сменя, но по плана за подръжка до 300 000 км. Едва ли има коли преди 2000, който не са близо или над 300 000 така, че една водна помпа за 90 лв при купуване на колата не е параноя. Хората, който изминават около 10 000 км на година в Италия карат Фиат. Хората с пари за Волво изминават поне 1000 км всяка събота и неделя. Тази нация мрази да си седи вкъщи.
Как да не сменя водна помпа при положение, че следващото отваряне на ремъка се предполага да е след 100 000 км, а не знам на колко километра е колата.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
10-11-2010, 10:33 AM
Така и така темата е отворена та да попитам и аз.В ауто-билд прочетох статия за v50 2.0D 2004 г. и съответната смяна на ангренажен ремък.В гореспоменатия материал беше написано ,че тя се извършва на 200 000 км. /дали не беше 250 000/, та за човек е малко трудно да приеме този интервал при положение , че досега винаги е правил тази процедура на 60 000 км.Ако някой колега е на ти с Вадис нека да потвърди или отрече тази информация /с подробности ако е въможно/.Айде със здраве.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |