Posts: 15
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2006
Reputation:
0
Здравейте,
Имам добро предложение за Волво С40 2.0 Т, 160 КС, 1999, от Италия. Може ли да ми дадете някакъв съвет? Слабости и рискове?
Posts: 15
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2006
Reputation:
0
Здравейте,
Имам добро предложение за Волво С40 2.0 Т, 160 КС, 1999, от Италия. Може ли да ми дадете някакъв съвет? Слабости и рискове?
Posts: 1,483
Threads: 34
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
4
Какво значи добро предложение?
Километри, реални ли са, цена, мойто лично мнение е че колите от Италия са доста амортизирани, много карани и лашкани.
Доколко можеш да се довериш на твоя човек че километрите и са реално еди колко си.
Като си отговориш на тези въпроси след това мога да ти кажа колата е добра като цяло, говоря общо за С40. Несъм наясно с Бензиновите двигатели но 2.0 мисля е доста добре за колата, всичко от 1.8 нагоре идва точно за нея.
Минусите като цяло са по малко от плюсовете, само това мога да ти кажа, имаше някъде тук в раздела за минусите на С40 ако изкаш разрови ще я намериш.
Поздрави, успех и умната с покупката
Posts: 1,483
Threads: 34
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
4
Какво значи добро предложение?
Километри, реални ли са, цена, мойто лично мнение е че колите от Италия са доста амортизирани, много карани и лашкани.
Доколко можеш да се довериш на твоя човек че километрите и са реално еди колко си.
Като си отговориш на тези въпроси след това мога да ти кажа колата е добра като цяло, говоря общо за С40. Несъм наясно с Бензиновите двигатели но 2.0 мисля е доста добре за колата, всичко от 1.8 нагоре идва точно за нея.
Минусите като цяло са по малко от плюсовете, само това мога да ти кажа, имаше някъде тук в раздела за минусите на С40 ако изкаш разрови ще я намериш.
Поздрави, успех и умната с покупката
Posts: 15
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2006
Reputation:
0
Ами около 140 хил., интериорът изглежда доста запазен, не са протрити седалките и т.н. По колата не се виждат никакви проблеми. Цената - 13 К, ама може да се говори.
Иначе ме притеснява, че 2.0 Т е по-рядък мотор, доколкото виждам масово се карат 1.8 бензини и 1.9 дизели - та не знам доколко се появяват нестандартни и скъпи проблеми.
Също така не мога да преценя доколко колата е направена като за 160 КС - дали се държи добре на завои при висока скорост, как е с дъжда, и т.н.
Posts: 15
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2006
Reputation:
0
Ами около 140 хил., интериорът изглежда доста запазен, не са протрити седалките и т.н. По колата не се виждат никакви проблеми. Цената - 13 К, ама може да се говори.
Иначе ме притеснява, че 2.0 Т е по-рядък мотор, доколкото виждам масово се карат 1.8 бензини и 1.9 дизели - та не знам доколко се появяват нестандартни и скъпи проблеми.
Също така не мога да преценя доколко колата е направена като за 160 КС - дали се държи добре на завои при висока скорост, как е с дъжда, и т.н.
Posts: 1,483
Threads: 34
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
4
ам незнам как е при по високи скорости, поне мойта съм е тествал 185км/ч по магистралата няма проблеми никакви, занасяне и т.н.
На дъжд 140км/ч по нагоре неми се пробваше, но при тази скорост сравнително стабилна е колата.
Нека и други се изкажат но огледай добре пак за мнения.
Posts: 1,483
Threads: 34
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
4
ам незнам как е при по високи скорости, поне мойта съм е тествал 185км/ч по магистралата няма проблеми никакви, занасяне и т.н.
На дъжд 140км/ч по нагоре неми се пробваше, но при тази скорост сравнително стабилна е колата.
Нека и други се изкажат но огледай добре пак за мнения.
Posts: 2,260
Threads: 114
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
2.0 T е предполагам турбо. Аз имам 460 турбо - 120 коне. Колата се държи добре макар и на годинки. А по време на дъжд е и важно с какви гуми си, моите са а V профил, минавал съм със 100 км през големи локви и едва мръдна.
Мисля, че голяма разлика в двигателите няма (визирам 2.0), моето е 1,7 и ако има работа по него си търся за 1,7 по принцип. Не искам да кажа, че са 1:1, разликата май се изразява в нуждите на турбото. Нека някой по запознат да каже. Хубаво е да идеш на диагностика на двигателя и други такива преди да я купиш.
Пиша за 460 щото това имам, а S40 би трябвало да е по-добро.
Enter the dark world of Mike LeRoi.
Voodoo hero. Dead man, ShadowMan.
Posts: 2,260
Threads: 114
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
2.0 T е предполагам турбо. Аз имам 460 турбо - 120 коне. Колата се държи добре макар и на годинки. А по време на дъжд е и важно с какви гуми си, моите са а V профил, минавал съм със 100 км през големи локви и едва мръдна.
Мисля, че голяма разлика в двигателите няма (визирам 2.0), моето е 1,7 и ако има работа по него си търся за 1,7 по принцип. Не искам да кажа, че са 1:1, разликата май се изразява в нуждите на турбото. Нека някой по запознат да каже. Хубаво е да идеш на диагностика на двигателя и други такива преди да я купиш.
Пиша за 460 щото това имам, а S40 би трябвало да е по-добро.
Enter the dark world of Mike LeRoi.
Voodoo hero. Dead man, ShadowMan.
|