The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Кристални фарове за S40 I - Depo vs Оригинални(втора ръка) ?

#21
Кофти... не мога да намеря втора ръка :x ... А цената за депо 135лв. я намерих в един магазин във Варна Big Grin
Volvo S40 1.9TD 98'
Reply

#22
Здравейте колеги,
Някой има ли идея как се регулират странично двусекционните фарове на в40 след фейслифта. Има една единствена врътка, която като я въртя рефлектора се мести надолу-нагоре и ел. задвижването, което също е нагоре-надолу. Странично движение няма. Както прочетох в по-горните постове, то и при мен е така, на врътката хода свършва преди да са се вдигнали достатъчно - резултат = къси все едно нямам. Голяма тъпотия. И тази ламаринка вътре около крушката за късите стои под ъгъл спрямо крушката, а не концентрично и прави някакви петна по светлинния сноп....
Колега visitter, видях, че си се занимавал с импровизации. Това как точно се получава, защото при мен е следното:
1. Стъклото пред рефлектора не мога да го сваля, поради невъзможността да махна долните щипки. Долните щипки се махат само при изваден от мястото си фар, а той за регулирането трябва да си е на мястото. Фара не мога да го извадя, опира в бронята - трябва да се свали бронята. Махам горните и странични щипки и отварям от горната страна стъклото на фара (държат го като напрегнати панти долните му 2 щипки). През процепа бъркам и рефлектора се движи странично, но никаква врътка не го мърда така.
2. Не мога да преодолея крайното горно положение за фиксация на рефлектора. При крайно горно, фара е забит ниско...Какво мога да направя, ако продължа да въртя врътката ще се счупи нещо, а от процепа който си оформям с частичното отделяне на стъклото отпред, бъркайки с пръсти не мога да вдигна рефлектора нагоре ...
3. Не може да е такава сложнотия да се регулират фаровете...като например да стоя пред стена, със свалена броня, стъкла на фарове и самите фарове и да подлагам разни неща или да фиксирам някакси рефлектор, който не иска да стои в тази позиция....
Reply

#23
Колега, прочети всички теми за фаровете на S/V 40 и много от въпросите ти ще отпаднат...
Има и една нова: Рециклиране на фарове за V40 и други
Така. За да махнеш стъклото, трябва да свалиш фара - това си го разбрал. Теоретично трябва да се свали и бронята, но няма страшно, тя е еластична, напъни я малко ще поддаде достатъчно за да излезе фара и няма да има поражения по нея. Е не знам ако го правиш това управнение при минусови температури какво ще се случи, де... аз съм го правил при 30 градуса, може и да си окаже влияние, знам ли.
Питаш за двусекционните къде им е страничното регулиране. Еми ще ти отговоря с въпрос - колата ти заводски ли е с тези фарове или са слагани след това?
[Image: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_it...alNumber=1]
[Image: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_it...alNumber=1]
Щом не си го намерил, предполагам колата ти е -2000 и двусекционните фарове са слагани допълнително. Тогава за да може да се регулира по хоризонталата трябва да се разпробие ламаринката над фара за да ти мине шестограма през нея. Има и такива на които може и отзад със камък 10 (за номера говоря наизуст) но явно твоят не е от тях. Дано да си ме разбрал. Ако все още имаш неясноти, питай, ще се опитам да обясня по-подробно.
УСПЕХ
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#24
Колега, благодаря ти за спонтанния отговор...
Аз отскоро имам колата и като нов собственик се опитвам да изчистя дребните неща, които ме дразнят. V40-ката е 2003г и фаровете са заводски така. Въпросния винт наистина не съм предполагал, че може да е за регулиране, правейки асоциация с този за вертикалната регулировка...по-скоро изглежда, като част от сглобката на фара и наистина не съм го забелязал....както и да е.. При мен десния фар е сменян, предполагам, че е имало удар, но най-голямата мизерия ми прави левия, който е оригинален Hella. При завъртане на врътката докрай за макс. вертикално положение, то положението, което заема не е достатъчно високо и друго не ми остава, освен да отварям фара и да видя какво точно се случва и защо е така.
Имам следното питане:
Понеже десният фар е сменян и новият няма моторче, а левият е оригинален, но като ползвам ел.регулирането се мести само той, т.е. ел регулирането не ми трябва особено, възможно ли е да махна моторчето и от остта , която то върти комбинирано с врътката за ръчно регулиране нагоре/надолу да постигна някакъв вариант на повдигане на рефлектора до приемливо ниво. Питам , защото аз сега какво правя – давам ел.задвижката на макс. високо и от врътката вдигам още, но на нея й свършва хода, а не съм наясно в каква зависимост са с ел.задвижването.
Малко сложно го обясних, дано си ме разбрал.
Защото ОК, хоризонталното регулиране го видях след твоята помощ, но фара си стои ниско и това е, както и металната пластина не стои концентрично спрямо крушката (къси светлини), а под ъгъл и светлината, освен че е ниско е и на петна.
Надявам се, че не досаждам много, но от близо 2год. събирам мнения и кураж най-вече и преди около 2 седмици си взех въпросната машина и ми се иска всичко да е перфектно... :oops:
Reply

#25
Ако не се вдига значи е откачен от електрическия регулатор на ниво. В темата за "оправяне" на фарове ще намериш информация как да го оправиш (трябва да свалиш стъклото и да закачиш рефлектора за регулатора).
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)