The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Въздух в нафтата?

#1
Здравейте колеги,
вчера видях нещо странно,имам В50 2.0Д 136коня 2005г.ходих на преглед и когато беше вдигнат капака и момчето подаваше газ на педала да си прави "замерванията"за прегледа видях,че от горивния филтър до дюзите в нафтопровода(маркуча е прозрачен) минават мехурчета с въздух?!?!?Това май нее мн нормално,веднага минах през 1 майстор да питам кво става,а той вика;Има ли проблем с паленето,прекъсвали ти,има ли нещо странно....и аз НЕ всичко си е ОК,тогава той каза ,еми ЗНАЧИ ВСИЧКО Е ОК?!?!?
Та въпроса ми е,дали някой има идея дали найстина всичко е ОК или.....?
[Image: image.php?u=62900&type=sigpic&dateline=1287592630]
Reply

#2
Според мен е прав. За да няма мехурчета, ще е необходима абсолютна херметизация, а няма как да стане - нали от единия край на системата е резервоара, който отваряш произволно?... :wink: Споко, де: има си системи за обезвъздушаване на горивния поток; пък и турбината нали обогатява горивната смес с въздух - а ти се оплакваш, че така си ти идва още от фитъра?! Карай си я със здраве & безаварийно! Big Grin
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Reply

#3
колега и при мен е така и не трябва да е ! системата трябва да е абсолютно затворена и да няма мехури утре ще хода до форд да измислат нещо.би трябвало да палиш по трудно ето виж това <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=26&t=16489&p=137236#p137236" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=26&t=16489&p=137236#p137236</a><!-- l -->
Reply

#4
Здравейте, намерих и в английския форум същия проблем

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=102277" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=102277</a><!-- m -->
Reply

#5
Колеги аз не съм специалист НО какво се случва когато има въздух в спирачките - при натискане педала пропада - при въздух в горивото към помпата когато трябва да направи налягане двигателя ще прекъсне. С други думи принципа на работа е един и същ.Ако е в маки количества въздуха може да не се усеща силно прекъсване. Не е нормално да има въздух към ГНП. :roll:
Reply

#6
Да и аз вече стигнах до същото мнение,че нее нормално и не трябва,да е така,но странното, е че нито ми прекъсва нито имам проблем.Преди малко реших да видя дали още ги има тези досадни мехири-и за жалост от време на време преминава по някое и др Sad и си мисля,че има възможност от някъде да смуче по малко,и ми се струва,че това място може да е капака на филтъра,макар,че пък той се стяга със спец. ключ и 40нт :roll:
[Image: image.php?u=62900&type=sigpic&dateline=1287592630]
Reply

#7
Аз паля трудно и мисля че проблема е точно в това- смуче въздух. Днес поразбутах маркучите от филтъра към помпата- станали са твърди и се въртят лесно в точките на присъединяване към металните тръбички. Ще ги сменям тия дни, но ми се иска да сменя и ако има някакви гумички и уплътнения по капака на тялото на филтира и помпичката там. Някой ако е правил подобна операция да даде малко наставления, моля!
Reply

#8
Аз мисля,че когато сменях филтъра имаше уплътнение на капака на филтъра или по-скоро уплътнението да беше на самата основа,а не на капака :roll:
Но си мисля,че нее мн оферта да сменя целите маркучи(нищо,че са твърди),защото ще са "хиляди левове"а проблема изобщо може да нее в тях-по добре да разберем от къде е и тогава да действаме :?
[Image: image.php?u=62900&type=sigpic&dateline=1287592630]
Reply

#9
То не е задължително да са оригинални, а и мисля да сложа прозрачни. Около лев е метъра, а два метра са предостатъчни. По скоро ми е проблем самия механизъм на помпения елемент в капака на филтъра. От рено- форума видях, че и при тях има подобен проблем и се сменят някакви гумички, за да не изтърва от там и да връща нафтата обратно.
Reply

#10
дано се получи в такъв случай,говорих с 1 приятел преди малко той има Мерецес дизел и каза,че и при него го имало това с въздуха-даже по едно време мн.трудно палел и сменил маркучите,и значително нещата се оправили,но и сега имало по някой др.мехур!
Ще се радвам да споделиш какво се е случило след ремонта Smile
[Image: image.php?u=62900&type=sigpic&dateline=1287592630]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)