Posts: 15
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2010
Reputation:
0
Привет.Имам проблем с колата,а у наше ''село'' никой незнае за какво иде реч.Волвото ми е 5204 без турбо,94г. с газова уредба.Когато го купих (април) работеше и на газ и на бензин,но не държеше постоянни обороти.Варираха между 900-1400 горе-долу.И така си я карах докато не ми изгоря бензиновата помпа,с което се стабилизираха и оборотите на празен ход.Работеше перфектно само на газ,но до преди няколко дни.Купих употребявана помпа от колега от форума,сложих я,и проблемите почнаха пак.Пали понякога лесно,понякога мнооого трудно,мени обороти здраво и на газ и на бензин,и имам чувството,че се дави,неможе да се изфорсира понякога.Като запали на бензин изпушва тъмен дим.Дайте някакви идей,предположения или ако някой е имал подобен проблем да сподели как го е решил.Благодаря предварително.
Posts: 3,120
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
route_66 Wrote:Привет.Имам проблем с колата,а у наше ''село'' никой незнае за какво иде реч.Волвото ми е 5204 без турбо,94г. с газова уредба.Когато го купих (април) работеше и на газ и на бензин,но не държеше постоянни обороти.Варираха между 900-1400 горе-долу.И така си я карах докато не ми изгоря бензиновата помпа,с което се стабилизираха и оборотите на празен ход.Работеше перфектно само на газ,но до преди няколко дни.Купих употребявана помпа от колега от форума,сложих я,и проблемите почнаха пак.Пали понякога лесно,понякога мнооого трудно,мени обороти здраво и на газ и на бензин,и имам чувството,че се дави,неможе да се изфорсира понякога.Като запали на бензин изпушва тъмен дим.Дайте някакви идей,предположения или ако някой е имал подобен проблем да сподели как го е решил.Благодаря предварително. Отвори бушоните и виж кой е за помпата изкарай го да видим дали ще има подобрения. Може електрониката на ГУ да прави някакви магарии и да не спира бензина когато си на газ и да се дави двигателя - да пуска газ докато си бензин и бензин докато си на газ :wink: :wink: :wink:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT 120HP - Жабчо
Posts: 15
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2010
Reputation:
0
Общо взето такива са и мойте съмнения,но от какво би могло да се получава това.Свещите и кабелите са сменени съвсем наскоро.А и новата-стара бензинова помпа работи доста шумно,имайки предвид как работеше старата.
Posts: 1,132
Threads: 36
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
0
Може и да помислиш за кофти клапан на бензинопровода, т.е. да ти подава и бензин и газ едновременно. Ламбда сонда, моторче за ниски обороти (стъпково моторче) и по-депресиращия вариант дебитомер. Погледни какви грешки ти дава и така евентуално можеш да се ориентираш.
There is no place like 127.0.0.1
Posts: 15
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2010
Reputation:
0
Днес открих дефектирал клапан-регулатор на горивото.Момчето,при което ходих,след като му разказах какви са симптомите първо на към въпросния клапан се насочи-''скъсано платно на клапан'' беше диагнозата.Утре ще го търся,че в два магазина не бяха и чували за такова нещо а и в програмите им нищо не излизало.Дайте съвет от къде мога да намеря такъв клапан.
Posts: 3,120
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
route_66 Wrote:Днес открих дефектирал клапан-регулатор на горивото.Момчето,при което ходих,след като му разказах какви са симптомите първо на към въпросния клапан се насочи-''скъсано платно на клапан'' беше диагнозата.Утре ще го търся,че в два магазина не бяха и чували за такова нещо а и в програмите им нищо не излизало.Дайте съвет от къде мога да намеря такъв клапан. Е че този клапан какво общо има с газовата уредба, колкото и да е дефектирал след като включиш на газ той не трабва да влияе на горивния процес :!: :!: :!:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT 120HP - Жабчо
Posts: 1,132
Threads: 36
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
0
ico850 Wrote:route_66 Wrote:след като включиш на газ той не трабва да влияе на горивния процес :!: :!: :!: Не е задължително да е спряна бензиновата помпа :? , има хора дето си искат да им работи. Странно, ама факт! Доста коли дето са с газова и не им спират помпите (говоря за коли с инжекцион, не газов). Въобще, свят голям, идиоти вскакви...
There is no place like 127.0.0.1
Posts: 15
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2010
Reputation:
0
Направих си експеримент и свалих бушона за помпата,колата заработи прекрасно на газ.Когато помпата работи,колата НЕ работи нито на газ,нито на бензин,мени обороти,дави се,прекъсва.Мойте скромни познания не ми дават обяснение.Мисля,че гори едновременно и газ и бензин,затова се дави така,но защо?
|