The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
А дали е така?

#1
Кой ще ми каже при карбураторен двигател с газова уредба дали се скапва поплавъка от това, че карайки на газ карбуратора е сух, поплавъка е на дъното и от вибрациите се трият една в друга двете контактни повърхнини?
Reply

#2
Кой ще ми каже при карбураторен двигател с газова уредба дали се скапва поплавъка от това, че карайки на газ карбуратора е сух, поплавъка е на дъното и от вибрациите се трият една в друга двете контактни повърхнини?
Reply

#3
Helper Wrote:Кой ще ми каже при карбураторен двигател с газова уредба дали се скапва поплавъка от това, че карайки на газ карбуратора е сух, поплавъка е на дъното и от вибрациите се трият една в друга двете контактни повърхнини?
Сложиш ли газ започваш да мислиш за още един проблем - за газовата уредба. Ако караш само на газ се скапва не само поплавъка а всички гумички а дори и жигльорите на карбуратора се запушват. Аз смятам че на 100км каране 20 трябва да са на бензин за да спасиш карбуратора НО това си е мое виждане - не казвам че газта е неправилно решение. Лично аз НИКОГА няма да се изкуша от газта но аз карам малко и цената на бензина не ме събаря. Ако минаваш по 40км на ден газта е супер а ако са повече смятам че метана е решението.
240-ката ли е карбуратор?
SAXON
Reply

#4
Helper Wrote:Кой ще ми каже при карбураторен двигател с газова уредба дали се скапва поплавъка от това, че карайки на газ карбуратора е сух, поплавъка е на дъното и от вибрациите се трият една в друга двете контактни повърхнини?
Сложиш ли газ започваш да мислиш за още един проблем - за газовата уредба. Ако караш само на газ се скапва не само поплавъка а всички гумички а дори и жигльорите на карбуратора се запушват. Аз смятам че на 100км каране 20 трябва да са на бензин за да спасиш карбуратора НО това си е мое виждане - не казвам че газта е неправилно решение. Лично аз НИКОГА няма да се изкуша от газта но аз карам малко и цената на бензина не ме събаря. Ако минаваш по 40км на ден газта е супер а ако са повече смятам че метана е решението.
240-ката ли е карбуратор?
SAXON
Reply

#5
Helper Wrote:Кой ще ми каже при карбураторен двигател с газова уредба дали се скапва поплавъка от това, че карайки на газ карбуратора е сух, поплавъка е на дъното и от вибрациите се трият една в друга двете контактни повърхнини?

Прав си, Helper.
Сам си отговаряш на въпроса.
Имах такъв проблем. Затова вечер обикновено прехвърлях на бензин и оставях така колата. По-удобно е, особено за зимата.
Но за да се стигне до пробит поплавък, собственика трябва бая да е покарал САМО на газ.
За това практичните хора препоръчват: Пали винаги на бензин и после минавай на газ.
Това особено важи и за инжекционите.
Въпроса се решава с така наречените "умни" ключета за превключване. Те прехвърлят на газ на около 2000 об/мин. след запалване.
Reply

#6
Helper Wrote:Кой ще ми каже при карбураторен двигател с газова уредба дали се скапва поплавъка от това, че карайки на газ карбуратора е сух, поплавъка е на дъното и от вибрациите се трият една в друга двете контактни повърхнини?

Прав си, Helper.
Сам си отговаряш на въпроса.
Имах такъв проблем. Затова вечер обикновено прехвърлях на бензин и оставях така колата. По-удобно е, особено за зимата.
Но за да се стигне до пробит поплавък, собственика трябва бая да е покарал САМО на газ.
За това практичните хора препоръчват: Пали винаги на бензин и после минавай на газ.
Това особено важи и за инжекционите.
Въпроса се решава с така наречените "умни" ключета за превключване. Те прехвърлят на газ на около 2000 об/мин. след запалване.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)