The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
теч на масло от двигателя

#1
Здравейте колеги!
След година и половина експлоатация в България се появи теч на масло от двигателя Волво V 40, 1999 г., 1.8, 122 к.с.
Сменяха О пърстени, но течът продължава. Според сервиза течът не е от гарнитура на главата, но не откриват от къде. Вероятно трябва да се смени сервизаhttp://www.volvoclub-bg.com/forum/posting.php?mode=post&f=8#.
Колата отдолу обаче е "офльокана" с масло. ДВГ са ми тъмна Индия , че и оттатък. Маслото тече независимо дали колата е в движение или не.
Моля споделете, ако имате някакви идеи.
Reply

#2
При мен също има омасляване-откриха, че идва от интеркулера-спукан е.
Reply

#3
Къде тече и кое точно са сменили?

1.8 GDI може да тече от коляновият вал - откъм ремък или откъм скоростната кутия, картера (много невероятно), семеринги на разпределителen вал, гарнитура капак клапани. Може да тече и от скоростна кутия. Най-добре прати снимка.

От гарнитура на глава нищо не тече навън, други са драмите там.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#4
Колега измий двигателя,пусни го да работи и наблюдавай от къде тече.
Reply

#5
Забравих да уточня, че двигателя е бензинов. Ще опитам да направя снимки, ако намеря свободен канал
Reply

#6
caspar445 Wrote:Здравейте колеги!
След година и половина експлоатация в България се появи теч на масло от двигателя Волво V 40, 1999 г., 1.8, 122 к.с.
Сменяха О пърстени, но течът продължава. Според сервиза течът не е от гарнитура на главата, но не откриват от къде. Вероятно трябва да се смени сервизаhttp://www.volvoclub-bg.com/forum/posting.php?mode=post&f=8#.
Колата отдолу обаче е "офльокана" с масло. ДВГ са ми тъмна Индия , че и оттатък. Маслото тече независимо дали колата е в движение или не.
Моля споделете, ако имате някакви идеи.


Колега, дай снимка бе.какво значи ,,Колата отдолу е офльокана с масло"
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#7
caspar445 Wrote:Забравих да уточня, че двигателя е бензинов. Ще опитам да направя снимки, ако намеря свободен канал

GDI не значи дизел (Gasoline Direct Injection), това е бензиновият двигател на Mitsubishi. Предполагам, че е той заради конските сили който си дал. Ако тече отдолу значи семеринги колянов вал или скоростна кутия, от коя страна тече?
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#8
Някой може ли да даде номер на семеринга на коляновия вал,че не мога да го намеря във вадис, а трябва да сменям скоро,че теча ме дразни доста,а и съединителя си отива ,та да свърша всичко на куп.
Volvo XC90 2.4 D/200 hp - 2011 - now
Volvo XC90 2.4D/185hp - 2008 - R-design - ex
Volvo V40 1.9D/115hp - 2001 - Sport - ex  
Volvo S40 1.9D/115hp - 2002 - ex
Volvo S40 1.8i/115 hp - 1997 - ex
Reply

#9
Тала или иначе ще го купуваш от Мото Пфое защото такова чудо не си виждал - 18 см диаметър. Около 40 лв беше в Мото Пфое.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#10
колегата дето ще сменя семерината на коляновия вал задължително си смени и двете пломби на последната пета на коляновия вал,почти сум сигурен че ти тече от тях.аз имах същия проблем и смених двете пломби(течеше от тях личеше си), и така и така бях свалил ск. кутия смених и семерината и гарнитурата на картера и сега всичко е сухо
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)