Posts: 64
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2010
Reputation:
0
Колеги имам оферта да купя едно S40 115к.с. 1.8. нов внос автомат 1996год. (ще е подарък за жена ми и ще е второто волво в семейството моето е 850/20в/143к.с. комби). За нея че е по малко и автомат е перфектно , цената е 2600лева , НО колата имала нужда от обслужване (това е ясно)ролки , ремъци , филтри , водна помпа. Но и има друг проблем . вносителя ми каза че едното каре било за смяна , но не знае кое и цената е твърда, отделно паднал лак на предният капак и други леки забележки , иначе екстри бол. Въпроса който ме трежожи е колко излиза обслужването (части без труд), от къде , и проблемното каре колко ли струва в най -добрия и най- лошият случай. Въпроса е спешен във вторник заминавам за над месец командировка и ще пътувам с 850 то (понеже и е голяма) и до тогава трябва да съм с още една сигурна кола. Кажете по принцип струва ли си да се рискува и лимита ми от 3200 лева ще е достатъчен ли за обслужване и смяна на карето , т.е. 2600 кола и 600 обслужване и др. без труда и разходите по регистриране. СПЕШНО!!!
Предварително Ви БЛАГОДАРЯ!!!
skype-salex75
salex75@mail.bg
0898 20 69 20/0895 45 87 88 /0898 56 23 29
Posts: 442
Threads: 69
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2009
Reputation:
0
здравей колега, според мен не се занимавай, остатъка от 600лв. ще е ангажиран с регистрация, застраховка, винетка, и т.н., а за да постигнеш ефекта да е сигурна и да я обслужиш както е реда ще са ти нужни поне още толкова...ЛИЧНО МОЕ МНЕНИЕ, успех
...........VOLVO V40 1.6 16V "98 ГИ 16"AZEV BLACK LEATHER..............
Posts: 64
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2010
Reputation:
0
WANTED Wrote:здравей колега, според мен не се занимавай, остатъка от 600лв. ще е ангажиран с регистрация, застраховка, винетка, и т.н., а за да постигнеш ефекта да е сигурна и да я обслужиш както е реда ще са ти нужни поне още толкова...ЛИЧНО МОЕ МНЕНИЕ, успех Регистрация и винетка и други неща не ги смятам, ако мислиш че 600 ще стигнатда я оправят да и стегнат - скачам и то с двата крака. Ще съм благодарен ако някой е запознат и с примерни цени , пак повтарям че ми е СПЕШНО и във вторник трябва да имаме втора кола и то сигурна, да сподели цени на ремъци , ролки и това пусто каре... 600 без труд само за обслужване - налични ...
skype-salex75
salex75@mail.bg
0898 20 69 20/0895 45 87 88 /0898 56 23 29
Posts: 442
Threads: 69
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2009
Reputation:
0
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=10966" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=12&t=10966</a><!-- l -->
колега я виж тази поне е от колега от форума, а и цената е много добра
...........VOLVO V40 1.6 16V "98 ГИ 16"AZEV BLACK LEATHER..............
Posts: 64
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2010
Reputation:
0
Отново комби , не искат такава, иначе щеше да кара моето.
skype-salex75
salex75@mail.bg
0898 20 69 20/0895 45 87 88 /0898 56 23 29
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
Здравей колега,
и аз като теб навремето гледах да мина най тънката лайсна ама се видях в приключение. Щом самия джамбаз ти е казал за 1-2 дефекта ще си отвориш масраф. По добре се разтърси от коли на съфорумци дето си им знаят дерта и така. Успех и не залитай по най-евтините бангии
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 4,286
Threads: 211
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 3
Joined: Feb 2008
Reputation:
7
Горд собственик на: S60 D5 185+hp M66
salex75 Wrote:Отново комби , не искат такава, иначе щеше да кара моето.
Колега, от думите ти разбирам, че нещо си се объркал. Да не би да ти предлагат S40, защото V40 си е комби и никога не е било друго :wink:
\\// (()) ||_ \\// (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Posts: 442
Threads: 69
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2009
Reputation:
0
колега в темата си писал V40 а сега викаш пак комби, нещо наистина си се объркал
...........VOLVO V40 1.6 16V "98 ГИ 16"AZEV BLACK LEATHER..............
Posts: 3,046
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
Карето е 130 лв. Възможно е и да не е каре, а кормилна рейка - има същото чукане в завой. Като гледаш колата накарай някой да "клати" волана и виж дали рейката не "хлопа" на връзката с купето. За кола от 1996 най вероятно ще има много изненади по окачването. Евтино е, но като оправиш едно изчуква друго и така докато смениш всичко дето има има шарнир (шарнири, биалети, кормилни накрайници).
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Posts: 9
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2010
Reputation:
0
Здрасти колега. Тези дни бях в твоето положение. И днес точно закупих, мисля, последната част от консумативите необходими за смяна след закопуването на автомобил нов внос. Сега ще ти обясня всичко с което се сблъсках през последната седмица.
Цените са за волво S40/1.8/115кс.
Еко такса: 190лв
Гражданска отговорност: 157лв
Регистрация на автомобил: 80лв /регистрация РВ/
Данък МПС: за 2 месеца 28лв
Ангренажен ремък + 2 ролки, Пистов ремък, Масло 6 литра /10w40 полусинтетика/ Въздушен филтър, Маслен филтър, Бензинов филтър и филтър за климатроника -> 340лв /Всичко това го взех от познат и ми направи лека отстъпка/
Антифриз, също така взех спирачна течност и хидравлична течност за доливане: 50лв
Надявам се да съм ти бил полезен.
ПС. Може да съм пропуснал нещо. Ако те интересува нещо питай.
|