Posts: 8
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2007
Reputation:
0
Проблема е следния при студен двигател сега с минусовите температури пали трудно,
след запалване при подаване на газ се забелязва как фаровете и осветлението на таблото светват по силно като през това време и оборотите на двигателя са ниски и това продължава около 5 , 10 минути след тово всичко се оправя
Акомулатора е нов , Зареждал съм го 12 часа преди няколко дни , генератора зарежда нормално 14,3в
Благодаря предварително.
Posts: 162
Threads: 15
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2010
Reputation:
0
Posts: 381
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2008
Reputation:
0
При мене също. Никакъв проблем с паленето, акумулатора и други проблеми с електрическата системата. Също ми зарежда на 14.3V. Даже направих експеримент. Сунтрин на студен двигател замерих с мултицет - запалих и постепенно (бързо) се качи до 14.3V, дадах газ пак стои на 14.3V, но проблема с фаровете и таблото е същия. :roll:
Volvo S40 1.9TD 98'
Posts: 3,046
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
Нормално е при студено време. При ниски температури напрежението на акумулатора пада до около 10.5 - 11 волта, при ниски волтове са нужни повече ампери за достигане на необходимата мощност за завъртане на двигателя (W=U*I). Като резултат в студено време акумулатора е много по разреден отколкото в топло време след палене. Алтернатора е изчислен на ниски обороти да успява да вдигне напрежение до 13 волта при акумулатор, който отдава поне 12 волта. След 10-15 минути работа химичните процеси на зареждане в акумулатора вдигат напрежението и алтернатора започва да се справя. Ако престой няколко часа на студа акумулатора пак получава пад в напрежението заради студа и всичко започва отначало. Ако премериш зареден акумулатор лятото и зимата ще видиш около 2 волта разлика само заради външната температура.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
И в добавка на Жоро74: B+ terminal repair - main fuse box
В случая колата е S70, но проблема го има при повечето модели. Възможно е споменатият ефект да е комбинация от двете неща. И аз съм така, ама не си го слагам на сърцето и го отдавам на плачещия за нов акумулатор (2 пъти вече ме остави)
Пийте по едно и си карайте колите СМЕЛО
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 315
Threads: 53
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2011
Reputation:
0
И при мен пак така, само че съм забелязал, че ппи отпускането на газта, освен промяната в осветлението, има и разлика в оборотите, на които двигателя работи. След Като отпусна педала оборотите падат на около 250/300 за секунда време и след това пак се връща на нормалното. От какво ли може да е ?
d4192t 1998
Posts: 3,046
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
Ако е с електрически дюзи, помпа може да е от пада на напрежението. Дюзите са голям консуматор - около 2 ампера на дюза. За бензин във Вадис пише, че под 11 волта дюзите не отлепват. Помпата също е около 3 ампера - при пад на напрежението - пада налягането, дюзата не отваря докрай и оборотите падат.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
И затова ако акумулатора ти е под ** Волта (мисля, че 8 и нещо, но наизуст говоря) при опит да запалиш се чува само едно енергично цъкане откъм таблото и една камара грешки SRS, ABS и т.н. Защото дори да ти даде стартера да върти като няма ток да закара гориво до двигателя и дюзите да го пръснат, файда никаква...
Абе като почне да се прави на по-умна от мене... шъ ми са пуска тя лятото след 50 минути да духа... после, "Ама не мога да запаля, нямам ток" айсиктир
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 8
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2007
Reputation:
0
Акомулатора ми е нов на 5 месеца 12,3в при не работещ двигател ,при работещн двигател зарежда 14,2 в
сутринта беше -7 едва завъртя стартера пробвах 3 пъти и се отказах след около 10 минути пак пробвах и с мнооого газ запали ,ходих да го замерват защото е в гаранция всичко е ок
тази консумация на ток я имаше и като го купих
Posts: 3,046
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
Имаше едни драми със "заспиване" на процесите в акумулатора при студ и ефекта беше зареден акумулатор, а не може да завърти. Не помня теорията, но се случва. Това е номер за заобикаляне на проблема:
Дърпаш лостчето на дългите (за примигване) за около 4-5сек, отпускаш за 2-3сек, после пак пускаш дълги за 4-5сек, пак отпускаш за 2-3сек.
Така няколко пъти-това кара електролита да се затопли, което от своя страна подготвя акумулатора за големия стартов ток при студения старт.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
|