Защо нямам блоу-оф клапан под капака, моята кола ли нещо е правена, или по принцип си излизат без? Разгледах си подробно турбо пътищата - от край до край оригинални маркучи на Волво, без грам да си личи нещо да е затапвано, рязано, или преправяно по какъвто и да било друг начин :? Което ме води до следващия въпрос - как се разтоварва системата като върнеш газта???? Имам си много готин алуминиев възвратен клапан от старото 440, който смятам да сложа, но преди да почна да режа тръби и маркучи, ми се ще да посъбера малко инфо.
Мечтаната от мене кола С40 Т4
Иначе до колкото знам те така си излизат без него
Мале като се замисля какви извращения могат да се направят с тоя мотор ...тръпки ме побиват
Rado_91 Wrote:Мечтаната от мене кола С40 Т4
Иначе до колкото знам те така си излизат без него
Мале като се замисля какви извращения могат да се направят с тоя мотор ...тръпки ме побиват
И на мен ми беше мечта от както си взех 440-ката, дано да се представи достойно като старото :twisted:
MaxBass Wrote:блоуофа на 12т и 14т турбината (че и на други) е на корпусна на студената част на турбото ....
Мерси колега
Ако сложиш спортен филтър и ще го чуваш...Заводски кутията много го заглушава просто
Има приятен звук...(зависи и от филтъра дали е конусен или панелен и също от вида на конусния)
НА мен лично най-ми допада на звук турбото и блоуофа с конусен който на челото има и конус навътре...
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
MaxBass Wrote:блоуофа на 12т и 14т турбината (че и на други) е на корпусна на студената част на турбото ....
Мерси колега
Ако сложиш спортен филтър и ще го чуваш...Заводски кутията много го заглушава просто
Има приятен звук...(зависи и от филтъра дали е конусен или панелен и също от вида на конусния)
НА мен лично най-ми допада на звук турбото и блоуофа с конусен който на челото има и конус навътре...
Да ти кажа по ми беше дерт дали го има изобщо, звука ще го преживея някак си Филтъра още е оригиналния с кутията, ама ще ги пенсионирам, средното гърне - също, ще остане само крайното, което е право, уж спортно. Старото го карах известно време само на права тръба до пред задна лява гума, уникално се чуваше в тръбите как работи турбото, ама много дармадан правеше, че му сложих гърненце в последствие.
П.С. Дайте идеи за ъпгрейд на 14Т-то, гледам има разни 16Т, 16G, ама супер рядко изкачат в продажба. Другото, което ми се върти като идея, е някакъв гаретов хибрид Т3/Т4, но не знам как стоят нещата със захващането към колектора.
Големи мощности явно ще търсиш....
За турбото съвет не мога да ти дам...
Най-лесно ще е ако има по големи от тази серия на същия фланец...
Като цяло назапад каквото и да правят с тези коли си държат на митсубиши турбините ....Гледам някой слагат 16т други 19т ...Но идва и лага...няма ли да те дразни за ежедневно каране?
И гърнето отзад на 160 и 200 не са ли едни и същи...
и аз още работя по изпускателната и ми е интересно кой какво как
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
MaxBass Wrote:Големи мощности явно ще търсиш....
За турбото съвет не мога да ти дам...
Най-лесно ще е ако има по големи от тази серия на същия фланец...
Като цяло назапад каквото и да правят с тези коли си държат на митсубиши турбините ....Гледам някой слагат 16т други 19т ...Но идва и лага...няма ли да те дразни за ежедневно каране?
И гърнето отзад на 160 и 200 не са ли едни и същи...
и аз още работя по изпускателната и ми е интересно кой какво как
Големи мощности чак не знам, нещо около 300 може би. Идеята е по-голямо турбо, корава горивна помпа, дюзи евентуално, и на настройки, пък колкото даде. А за турбини, има то, ама са цифра, а от тук реално погледнато варианта е от някое 2.3 или 2.5, 15G мисля е турбото, от 850, 950, В70, нещо такова. А за генерация ти споделям впечатления от 440 турбото; оригиналната е на 50мм, изринах всичко отдолу и му пуснах тръба на 60мм от турбото до края, без гърне, без нищо - ефекта, много бързо пристигащ и много непостоянен бууст, то пикове, спадове, луда работа. Дам му газ, скочи на 1.2, после падне на 0.8, такива луди работи. И като му сложих крайно гърне, миряса, леко забави бууста, обаче пък вдигне 0.8 примерно и не мърда. Говоря ти за гърне тип права тръба вътре, не като оригиналното с вата.
MaxBass Wrote:Големи мощности явно ще търсиш....
За турбото съвет не мога да ти дам...
Най-лесно ще е ако има по големи от тази серия на същия фланец...
Като цяло назапад каквото и да правят с тези коли си държат на митсубиши турбините ....Гледам някой слагат 16т други 19т ...Но идва и лага...няма ли да те дразни за ежедневно каране?
И гърнето отзад на 160 и 200 не са ли едни и същи...
и аз още работя по изпускателната и ми е интересно кой какво как
Големи мощности чак не знам, нещо около 300 може би. Идеята е по-голямо турбо, корава горивна помпа, дюзи евентуално, и на настройки, пък колкото даде. А за турбини, има то, ама са цифра, а от тук реално погледнато варианта е от някое 2.3 или 2.5, 15G мисля е турбото, от 850, 950, В70, нещо такова. А за генерация ти споделям впечатления от 440 турбото; оригиналната е на 50мм, изринах всичко отдолу и му пуснах тръба на 60мм от турбото до края, без гърне, без нищо - ефекта, много бързо пристигащ и много непостоянен бууст, то пикове, спадове, луда работа. Дам му газ, скочи на 1.2, после падне на 0.8, такива луди работи. И като му сложих крайно гърне, миряса, леко забави бууста, обаче пък вдигне 0.8 примерно и не мърда. Говоря ти за гърне тип права тръба вътре, не като оригиналното с вата.
Ти се радвай ако биелите ти издържат и на 300 :lol: Турбо си намери 16G или 19т и не го кара над 1.3 бара. Биелите се чупият над 1.5. Проверих го лично :lol: Турбината може и в българия да ти я направят. Говори с Митко Турбото ако се съгласи да направи хибрид.
Проблема с буста на 440-ката идва предимно от това, че турбината е много малка и няма как да държи голямо налягане.